Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt vanskelig å si hvordan det lå an her, vet jo ikke hvordan det «skal» kjennes ut tror bare jeg kommer så vidt borti jegDet er denne man kjenner på. Noen ganger ligger den ganske rett innenfor skjedeåpningen, mens andre ganger ligger den langt «oppi».
Og hullet i midten er lukket når man er gravid (og mange ganger ellers), mens den er åpen under mensen.
Stor klem til deg håper på det besteHei igjen alle sammmen liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin
Vondt å lese, kjære deg Sender deg en god klem, ber for lille spire i magen ❤Hei igjen alle sammmen liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin
Tenker mye på deg Håper for dere og lille spiren i magen!Hei igjen alle sammmen liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Veldig frustrerende. Håper TR kommer snartTr har ikke kommet enda.. Men jeg er lei av skyggestreker og usikkerhet, så nå har jeg sluttet testingen og får bare vente
Hadde vært koselig å havnet i samme ikm gruppe neste gang ogsåVeldig frustrerende. Håper TR kommer snart
Babyplan sin tidligstav? Jeg kan se streken din. Jeg også fikk svake streker på babyplan sine tidlige staver før jeg fikk utslag på digital men dessverre ser det ut som om at vi mister.. hvor lenge var det til ikm eller har du gått over?Skulle se en siste gang på testene før jeg kastet dem, dette er gårsdagens test som har tørket. Jeg så streken/skyggen i går også, men altså hallo! Åh sånn jeg HATER skyggestreker, dpoland og det meste annet nå
Glemmer stadig hvor dårlig kvalitet det blir her på..
Babyplan tidligstav ja. Har vært sånn supersvake i 4 dager, synes det ser ut som de har blitt sterkere men kan være bare ønsketenkning..Trodde jeg var 2 dager over, men har egentlig ikke peiling på når jeg hadde el Hvor lenge etter slik babyplan test, tok du digital?Babyplan sin tidligstav? Jeg kan se streken din. Jeg også fikk svake streker på babyplan sine tidlige staver før jeg fikk utslag på digital men dessverre ser det ut som om at vi mister.. hvor lenge var det til ikm eller har du gått over?
Babyplan tidligstav ja. Har vært sånn supersvake i 4 dager, synes det ser ut som de har blitt sterkere men kan være bare ønsketenkning..Trodde jeg var 2 dager over, men har egentlig ikke peiling på når jeg hadde el Hvor lenge etter slik babyplan test, tok du digital?
Så trist å høre! Håper på det klaffer for dere snart
Har bare testet med babyplan, eneste som selges på butikken her er RFSU tidligtest, vurderer å kjøpe en slik hvis tr ikke kommer innen noen dager.. Har 2 cb digital liggende, en med og en uten ukeindikator.Takk
her er mine tester, testa svak positiv med økning på babyplan sine tidligstaver dpo 10,11,12 også positiv CB dpo 14. Testa også svak positivt på metode sin tidligstav på dpo 13. Har du prøvd å testa med CB? Håper du har du har en spire der inne som klamrer seg fast