✨ IKM UKE 12 ✨

Jeg fikk målt hcg igjen idag, og den var 542:woot:
Fin dobling siden mandag da den var 225:happy:
Så nå tror jeg endelig på at jeg er gravid!❤️
Varslet St. Olavs idag, slik at de kan sette meg opp på tidlig ultralyd:happy:

Det er denne man kjenner på. Noen ganger ligger den ganske rett innenfor skjedeåpningen, mens andre ganger ligger den langt «oppi».
Og hullet i midten er lukket når man er gravid (og mange ganger ellers), mens den er åpen under mensen.
Litt vanskelig å si hvordan det lå an her, vet jo ikke hvordan det «skal» kjennes ut :hilarious: tror bare jeg kommer så vidt borti jeg :joyful:

Hei igjen alle sammmen :happy: liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister :(:( eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin :Heartred

Hei igjen alle sammmen :happy: liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister :(:( eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin :Heartred
Stor klem til deg:Heartred håper på det beste:Heartred

Vondt å lese, kjære deg :( Sender deg en god klem, ber for lille spire i magen ❤

Tr har ikke kommet enda.. Men jeg er lei av skyggestreker og usikkerhet, så nå har jeg sluttet testingen og får bare vente:(:shifty:

Tenker mye på deg:Heartred Håper for dere og lille spiren i magen!:Heartbigred

Da gjenstår det 13 stk....blir det baby i magen eller besøk av hun fæle tanten?!!
Jeg har IKM på søndag. Men blir nok blodbad her også. Bare hvite tester, og ingen symptomer.

14DPO her og fortsatt blendahvite tester, så tror nok ikke det går denne måneden heller :( Venter TR på lørdag, så alt håp er ikke ute, men :wacky:

Skulle se en siste gang på testene før jeg kastet dem, dette er gårsdagens test som har tørket. Jeg så streken/skyggen i går også, men altså hallo! Åh sånn jeg HATER skyggestreker, dpoland og det meste annet nå:hilarious:

Glemmer stadig hvor dårlig kvalitet det blir her på..:hilarious:

Vedlegg

• Snapchat-1040177880.jpg
    Snapchat-1040177880.jpg
    8,3 KB · Visninger: 105
Da har jeg fått oppdatert lista :) håper å se flere av dere i neste ikm gruppe :Heartred og igjen masse lykke til dere som ble gravide denne pp’en :Heartred

frustrert.gif
TR:
Malins83
nette.
Heiel
Desemberlykke3
Mammatiltogutter982
Guacamole
AliceInWounderland
Mymelen
Skogsfugl
DesemberLykke3

default_gallery_1879_28_819.gif
Gravid:
Kristin90
MrsSunflower
Bkno941
Team M
Lykke_lille93
Makr
Prøverpåbebbisnr2

Skulle se en siste gang på testene før jeg kastet dem, dette er gårsdagens test som har tørket. Jeg så streken/skyggen i går også, men altså hallo! Åh sånn jeg HATER skyggestreker, dpoland og det meste annet nå:hilarious:

Glemmer stadig hvor dårlig kvalitet det blir her på..:hilarious:
Babyplan sin tidligstav? Jeg kan se streken din. Jeg også fikk svake streker på babyplan sine tidlige staver før jeg fikk utslag på digital men dessverre ser det ut som om at vi mister.. hvor lenge var det til ikm eller har du gått over? :-)

Babyplan sin tidligstav? Jeg kan se streken din. Jeg også fikk svake streker på babyplan sine tidlige staver før jeg fikk utslag på digital men dessverre ser det ut som om at vi mister.. hvor lenge var det til ikm eller har du gått over? :)
Babyplan tidligstav ja. Har vært sånn supersvake i 4 dager, synes det ser ut som de har blitt sterkere men kan være bare ønsketenkning..Trodde jeg var 2 dager over, men har egentlig ikke peiling på når jeg hadde el:bored: Hvor lenge etter slik babyplan test, tok du digital?

Så trist å høre!:( Håper på det klaffer for dere snart:Heartred

Babyplan tidligstav ja. Har vært sånn supersvake i 4 dager, synes det ser ut som de har blitt sterkere men kan være bare ønsketenkning..Trodde jeg var 2 dager over, men har egentlig ikke peiling på når jeg hadde el:bored: Hvor lenge etter slik babyplan test, tok du digital?

Så trist å høre!:( Håper på det klaffer for dere snart:Heartred

Takk :Heartred:Heartred
her er mine tester, testa svak positiv med økning på babyplan sine tidligstaver dpo 10,11,12 også positiv CB dpo 14. Testa også svak positivt på metode sin tidligstav på dpo 13. Har du prøvd å testa med CB? Håper du har du har en spire der inne som klamrer seg fast :Heartred

Vedlegg

• EC61B29E-6FD1-4D13-AF0F-88C1CA3FA03B.jpeg
    EC61B29E-6FD1-4D13-AF0F-88C1CA3FA03B.jpeg
    54,7 KB · Visninger: 98
  • C2136D56-A9D9-4C19-9C03-65DF908B7422.jpeg
    C2136D56-A9D9-4C19-9C03-65DF908B7422.jpeg
    53 KB · Visninger: 97
Da gjenstår det 13 stk....blir det baby i magen eller besøk av hun fæle tanten?!!
Jeg har IKM på søndag. Men kan no

Takk :Heartred:Heartred
her er mine tester, testa svak positiv med økning på babyplan sine tidligstaver dpo 10,11,12 også positiv CB dpo 14. Testa også svak positivt på metode sin tidligstav på dpo 13. Har du prøvd å testa med CB? Håper du har du har en spire der inne som klamrer seg fast :Heartred
Har bare testet med babyplan, eneste som selges på butikken her er RFSU tidligtest, vurderer å kjøpe en slik hvis tr ikke kommer innen noen dager.. Har 2 cb digital liggende, en med og en uten ukeindikator.
Åå håper:Heartred

Back
Topp