✨ IKM UKE 12 ✨

Joda det går :) jeg begynner å lure på om kanskje jeg ikke har hatt eggløsning eller om den kom senere da alle symptomer og sterk el test og den sterke gravidtesten kanskje kan ha vært el rundt den 16.mars
Har enda ikke fått mensen og svak strek på tidligtest i dag
Jeg vet ærlig talt ikke lengre hva jeg skal ta utgangspunkt i ettersom jeg gikk over 20 dager over mens forrige mnd
Kanskje jeg skal bestille meg en time hos Aleris. Tenker jeg stresser ned litt om de sier alt er som det skal
Oj, men det kan jo være positivt da! Om du hadde el 16 og lutealfasen er 14 dager så er det jo faktisk håp og hvertfall om du har en svak test nå. Da er du jo evt rundt 9dpo nå. Kan det være at syklusen din har forandret seg slik at det tar lengre tid før du faktisk får el, i og med at du gikk så lenge over forrige gang også? :-) håper for deg :Heartred
i alle dager ... nei :( sender deg en kjempe klem og håper blodprøvene sier noe annet <3
CB’en jeg tok har en sensivitet på 10 så har nok mine sterke tvil. Får se men har ikke noe håp så forbereder oss på ny pp :-)

Oj, men det kan jo være positivt da! Om du hadde el 16 og lutealfasen er 14 dager så er det jo faktisk håp og hvertfall om du har en svak test nå. Da er du jo evt rundt 9dpo nå. Kan det være at syklusen din har forandret seg slik at det tar lengre tid før du faktisk får el, i og med at du gikk så lenge over forrige gang også? :) håper for deg :Heartred

CB’en jeg tok har en sensivitet på 10 så har nok mine sterke tvil. Får se men har ikke noe håp så forbereder oss på ny pp :)

tok en tidlig igjen i dag og nå må jeg jobbe for å se
Den i går var litt mer sånn at jeg ikke trengte «lete» etter streken i alle mulige lys.. (haha si det er fler enn meg som gjør det)
Legger med ett bilde av den men vet jo de blir en del dårligere når man laster opp her

det er så trist å høre med kjemiske :( det er vondt å glede seg over en gravidet og noen dager senere blir det slik
Håper virkelig det er som de fleste sier over her at det gjør en ekstra fruktbar neste pp’ene OG at det klaffer med at mannen din ikke er bortreist
<3

Vedlegg

• 3648EEAC-4328-4823-8AB1-0ECE658618A7.jpeg
    3648EEAC-4328-4823-8AB1-0ECE658618A7.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 105
Den i går var litt mer sånn at jeg ikke trengte «lete» etter streken i alle mulige lys.. (haha si det er fler enn meg som gjør det)
Legger med ett bilde av den men vet jo de blir en del dårligere når man laster opp her

det er så trist å høre med kjemiske :( det er vondt å glede seg over en gravidet og noen dager senere blir det slik
Håper virkelig det er som de fleste sier over her at det gjør en ekstra fruktbar neste pp’ene OG at det klaffer med at mannen din ikke er bortreist
<3
Så utrolig spennende, kanskje prøve en digital ❤️

Mamma til 2❤️
31 år - PP1 - ca EL 12.03 - IKM 26.03

Hei alle sammen, setter meg opp her sammen alle dere flotte damer:happy:har IKM søndag, men testet igår å kunne se en antydning til strek ti minutter etter tiden. Var en rfsu tidlig, å som jeg skjønner er de upålitelig. Noen som har opplevd å være gravid med en test som ble postiv etter tiden? Kjenner på mange symptomer så håper det går veien denne mnd:love7

Kan legge til at jeg har testet med 2 Valmed tester også, så negative ut innen tiden. Sjekket nå å har begge blitt positive (svak strek) siden igår?!?:wideyed:

Last edited:
Har nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som tapt :inpain::(

Nei, så kjipt! Tenker på deg ❤️

Her droppet tempen med 0,4 grader i dag, så her får jeg nok besøk av TR i kveld/ i morgen. Så vi ses videre i IKM uke 16 :smiley-angelic003

Noe murringer og stikk nederst i magen, ingen tr enda.. Skal prøve å vente til hvertfall lørdag/søndag før jeg tar ny test.

:happy::happy:
Hei alle sammen, setter meg opp her sammen alle dere flotte damer:happy:har IKM søndag, men testet igår å kunne se en antydning til strek ti minutter etter tiden. Var en rfsu tidlig, å som jeg skjønner er de upålitelig. Noen som har opplevd å være gravid med en test som ble postiv etter tiden? Kjenner på mange symptomer så håper det går veien denne mnd:love7

Kan legge til at jeg har testet med 2 Valmed tester også, så negative ut innen tiden. Sjekket nå å har begge blitt positive (svak strek) siden igår?!?:wideyed:

Alle de gangene jeg ser positive tester ETTER tiden er gått ut, og ofte flere timer senere, har jeg også vært gravid :happy::happy:
Så krysser fingrene for deg!

Ikke helt sikker, er første syklus etter pilleslutt og fikk ikke testet etter EL, men premom og babyverden-appen trodde det var på tirsdag. 4 dager på rad fikk jeg 5 tester med noe jeg tror var skyggestrek, men ikke helt sikker..:bored: Hadde mye og skikkelige mensmurringer og stikk mandag-onsdag, så hadde forventet tr skulle komme til nå. Har et lite håp:angelic::oops:

<3
Jeg ser den :Heartred håper virkelig det blir en sterk og fin babystrek! Å nei du er ikke alene om det :hello

Satser på nytt, men skal prøve å ikke henge meg opp alt for mye i det som skjer rundt det å skal bli gravid. Men har nok også hatt endel stressfaktorer på privaten som har telt med dessverre.. ny pp og nytt mind. Så får vi satse på at det er nå det skal klaffe for oss :-)

Jeg ser den :Heartred håper virkelig det blir en sterk og fin babystrek! Å nei du er ikke alene om det :hello

Satser på nytt, men skal prøve å ikke henge meg opp alt for mye i det som skjer rundt det å skal bli gravid. Men har nok også hatt endel stressfaktorer på privaten som har telt med dessverre.. ny pp og nytt mind. Så får vi satse på at det er nå det skal klaffe for oss :)

ja ser den selv men orker ingen forhåpninger
haha bra jeg ikke er den eneste!
Ja det er jo det eneste man får gjort.. prøve igjen. det er rart hvor mye stress også har invirkning på det som skjer i kroppen , mye tanker, stress og dette på privaten din skal du ikke se bortifra har noe med det å gjøre
Sender deg store klemmer!
Det klaffer for oss snart!

Sitter å venter på tr håper den bare dropper det :angelic: Tok test 10 dpo var negativ (måtte teste ) :wtf: hatt sykt ømme bryst siden i går . Men tenker å vente litt med å teste .

ja ser den selv men orker ingen forhåpninger
haha bra jeg ikke er den eneste!
Ja det er jo det eneste man får gjort.. prøve igjen. det er rart hvor mye stress også har invirkning på det som skjer i kroppen , mye tanker, stress og dette på privaten din skal du ikke se bortifra har noe med det å gjøre
Sender deg store klemmer!
Det klaffer for oss snart!
Nei, og vi gikk jo også all inn, nå eller aldri siden vi begge hadde så troa på dette ville ikke bli noe problem. Så da blir plutselig slaget veldig hardt når realiteten slår inn.
Sender deg også mange gode klemmer og tvitvi for at det blir vår tur snart :Heartred

Er det flere som venter eller ikke vet enda?
Skal prøve å holde meg til i morgen med ny test, men så vanskelig når jeg har en liggende:rolleyes::D

Back
Topp