✨ IKM UKE 12 ✨

Øverst fra i går kveld , en med morgen urin og nederste tatt nå
Alle svake streker
Kan det være mulig å få svake streker på 8

Vedlegg

• 7A2FDA6D-F22F-427C-AA86-233640327109.jpeg
    7A2FDA6D-F22F-427C-AA86-233640327109.jpeg
    14 KB · Visninger: 83
Ingen tr enda og ikm i går. Glemte å kjøpe g-test i går for er tom. Prøvde med eggløsningstest og fikk to streker der, noen som har erfaring med å teste med eggløsningstest? Har dere evt vært gravide da?

Ingen tr enda og ikm i går. Glemte å kjøpe g-test i går for er tom. Prøvde med eggløsningstest og fikk to streker der, noen som har erfaring med å teste med eggløsningstest? Har dere evt vært gravide da?

Jeg har testet med EL-tester når jeg har vært gravid. De blir supersterkt positive.

Usikker på om dette er en ekte strek eller en skygge.. Blir spennende å se videre.. Men har ikke troen på at spiren har sittet nå.. Den er dessuten ikke tatt med morgenurin..

Vedlegg

• IMG_20210328_144332.jpg
    IMG_20210328_144332.jpg
    15,2 KB · Visninger: 70
Jeg har kun erfaring med at det da er kjemisk/tidlig SA, dessverre :sorry:
Håper for deg!!!
Jeg har nok kun samme erfaring dessverre :(
Øverst fra i går kveld , en med morgen urin og nederste tatt nå
Alle svake streker
Kan det være mulig å få svake streker på 8
Men jeg synes de ser mye sterkere ut en de 3 du la ut tidligere, og en større forandring enn det var på mine fra 10dpo :happy: håper sååå for deg :Heartred

Jeg har nok kun samme erfaring dessverre :(

Men jeg synes de ser mye sterkere ut en de 3 du la ut tidligere, og en større forandring enn det var på mine fra 10dpo :happy: håper sååå for deg :Heartred

Ja de ser sterkere ut i dag, absolutt men har liksom ikke helt troen, sikkert fordi man har blitt skuffet så mye og ikke helt har kontroll på syklusen :)
Det blir som det blir
Takk :)

Back
Topp