Har troen på de strekene!!Tatt den tidlig i går og de to andre i dag
Nå er de tørket men de svake strekene kom med en gang og var ikke grå... men jeg har jo opplevd streker på disse før så stoler ikke på før sterk rosa strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har troen på de strekene!!Tatt den tidlig i går og de to andre i dag
Nå er de tørket men de svake strekene kom med en gang og var ikke grå... men jeg har jo opplevd streker på disse før så stoler ikke på før sterk rosa strek
Har troen på de strekene!!
Vet hvor vanselig det er å få streker synlig på bilde, dine ses med en gang! Spennende å se fortsettelsenååå <3 så du ser de?
Vet hvor vanselig det er å få streker synlig på bilde, dine ses med en gang! Spennende å se fortsettelsen
Jeg har trua!!!!Tatt den tidlig i går og de to andre i dag
Åå det er så vanskelig med svake streker men jeg har troa på det blir fine babystreker på degTatt den tidlig i går og de to andre i dag
Åå det er så vanskelig med svake streker men jeg har troa på det blir fine babystreker på deg
Jeg har trua!!!!
Øverst fra i går kveld , en med morgen urin og nederste tatt nå
Alle svake streker
Kan det være mulig å få svake streker på 8
Ingen tr enda og ikm i går. Glemte å kjøpe g-test i går for er tom. Prøvde med eggløsningstest og fikk to streker der, noen som har erfaring med å teste med eggløsningstest? Har dere evt vært gravide da?
De så fine ut! Håper det er baby strekerTatt den tidlig i går og de to andre i dag
De så fine ut! Håper det er baby streker
Det ser veldig lovende ut håper!!!!håper selv de blir noe sterkere hvertfall
Her er en for 3 timer siden og nederste tok jeg nå mannen sier jeg må gi meg med testingen nå
Jeg har nok kun samme erfaring dessverreJeg har kun erfaring med at det da er kjemisk/tidlig SA, dessverre
Håper for deg!!!
Men jeg synes de ser mye sterkere ut en de 3 du la ut tidligere, og en større forandring enn det var på mine fra 10dpo håper sååå for degØverst fra i går kveld , en med morgen urin og nederste tatt nå
Alle svake streker
Kan det være mulig å få svake streker på 8
Jeg har nok kun samme erfaring dessverre
Men jeg synes de ser mye sterkere ut en de 3 du la ut tidligere, og en større forandring enn det var på mine fra 10dpo håper sååå for deg
Det ser veldig lovende ut håper!!!!