✨ IKM UKE 12 ✨

Jeg vet enda ikke om jeg kan settes på tr eller gravid. Ikm var på lørdag. Har mye murringer, var antydning til litt rosa på papiret. Men ingen ordentlig mensen.. Er frustrerende å vente og håpe på at spira sitter denne gangen. Får vell vite det ila kort tid hvis dette resulterer i at tanta kommer eller ikke..
 
Jeg vet enda ikke om jeg kan settes på tr eller gravid. Ikm var på lørdag. Har mye murringer, var antydning til litt rosa på papiret. Men ingen ordentlig mensen.. Er frustrerende å vente og håpe på at spira sitter denne gangen. Får vell vite det ila kort tid hvis dette resulterer i at tanta kommer eller ikke..
Tester du eller hadde du bare fått negativt? :)
 
Tester du eller hadde du bare fått negativt? :)

Har testa en gang og var antydning til strek, men ikke ordentlig, så antar det er skygge. Men når jeg var gravid med nr 2 var det bare skyggestreker frem til etter festeblødningen jeg hadde rundt mens. Så er fortsatt håp, så lenge ikke tr kommer. Men tviler på at jeg er preggo for har prøvd i straks 1 år nå...
 
Har testa en gang og var antydning til strek, men ikke ordentlig, så antar det er skygge. Men når jeg var gravid med nr 2 var det bare skyggestreker frem til etter festeblødningen jeg hadde rundt mens. Så er fortsatt håp, så lenge ikke tr kommer. Men tviler på at jeg er preggo for har prøvd i straks 1 år nå...
Forstår, har du tenkt å teste igjen eller har du bestemt deg for å vente? :)
 
Har testa en gang og var antydning til strek, men ikke ordentlig, så antar det er skygge. Men når jeg var gravid med nr 2 var det bare skyggestreker frem til etter festeblødningen jeg hadde rundt mens. Så er fortsatt håp, så lenge ikke tr kommer. Men tviler på at jeg er preggo for har prøvd i straks 1 år nå...
Hvordan går det?:)
 
undersøker du noe om hvorfor?
Forrige mnd gikk jeg 21 dager over og det kunne tenkes var fordi jeg var syk med covid at el ble utsatt
Denne måneden burde jeg hatt TR 22.mars men fortsatt ikke kommet.. ikke vært syk denne mnd men mistenker el var forsinket og aner ikke hvorfor det blir slik... derfor jeg spør :)

sitter og ventet på legen akkurat nå for å sjekke litt! Mistenker forstyrrelser etter hormonspiral, men vet ikke! Evt. Alderen som spiller mer inn enn jeg trodde. Har hatt regelmessige sykluser før, og med de to andre barna klaffa det omtrent før vi rakk å prøve! Men nå sitter jeg her da! Var i kontakt med legen rundt forrige mens 20 februar. Da sa han at vi kunne sette i gang utredning dersom syklus var ustabil 4 mnd etter spiral-uttak! Ønsk meg lykke til :happy:
 
sitter og ventet på legen akkurat nå for å sjekke litt! Mistenker forstyrrelser etter hormonspiral, men vet ikke! Evt. Alderen som spiller mer inn enn jeg trodde. Har hatt regelmessige sykluser før, og med de to andre barna klaffa det omtrent før vi rakk å prøve! Men nå sitter jeg her da! Var i kontakt med legen rundt forrige mens 20 februar. Da sa han at vi kunne sette i gang utredning dersom syklus var ustabil 4 mnd etter spiral-uttak! Ønsk meg lykke til :happy:

masse lykke til!!!
 
EB0F1C7C-A4A8-4AA6-BA5E-B95C1C6206E0.jpeg
:happy::happy::happy: Jeg er GRAVID!!!!
 
tusen takk! Joiner desember ja! Aner ikke når termin evt er siden jeg ikke aner når el var og syklusen har vært helt i krøll! Hva med deg?

jeg har 10ende desember
man kan jo få en liten pekepinn med en digital da

ok så ikke noe el slim en tid eller loggført noe?
hva fikk deg til å ta en test? ikm?


så gøy!!! og velkommen til desember :) gøy med kjente inn der :)
 
jeg har 10ende desember
man kan jo få en liten pekepinn med en digital da

ok så ikke noe el slim en tid eller loggført noe?
hva fikk deg til å ta en test? ikm?


så gøy!!! og velkommen til desember :) gøy med kjente inn der :)

har en digital liggende, så jeg tenkte jeg skulle ta den i morgen el no! Tok ut spiralen 1 desember! Ventet i spenning og tok g-tester omtrent annenhver dag i flere uker.... fikk til slutt en mens 20 februar (ikke hatt noe etter det) Testet etter el etter mens, men fikk liksom aldri utslag. Ga til slutt opp hele testingen. Sluttet å presse samboer til sex annenhver dag :)yuck:) og fant frem vinen igjen.
I går fikk jeg plutselig innfall på å teste, og tok med to tester med en gang..... det strekker og murrer nederst i magen, så det var nok det sol fikk meg til å teste!

Koselig at det har klaffet for deg! Har du barn fra før?
 
har en digital liggende, så jeg tenkte jeg skulle ta den i morgen el no! Tok ut spiralen 1 desember! Ventet i spenning og tok g-tester omtrent annenhver dag i flere uker.... fikk til slutt en mens 20 februar (ikke hatt noe etter det) Testet etter el etter mens, men fikk liksom aldri utslag. Ga til slutt opp hele testingen. Sluttet å presse samboer til sex annenhver dag :)yuck:) og fant frem vinen igjen.
I går fikk jeg plutselig innfall på å teste, og tok med to tester med en gang..... det strekker og murrer nederst i magen, så det var nok det sol fikk meg til å teste!

Koselig at det har klaffet for deg! Har du barn fra før?

sluttet også tidlig desember og min siste mens 20.februar men el kom ikke 8ende som planlagt men heller rundt 16-20ende
Tok test da fra 27ende hvor den var svak og 29 tydelige og 1-2 på digital

Veldig stressende med prøvingen faktisk selvom det ikke var lange tiden før det klaffet

jeg har 2 fra før :)

blir en attpåklatt :)
 
Back
Topp