Her klikket det for dataen....så Sorry for dobbeltspam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går ant å prøve, men har hørt at og lest flere ganger at rfsu sine tidligtester veldig på skyggestreker bare så du vet evt. gå på legekontor å mål hcg i blodet. håper for degHar bare testet med babyplan, eneste som selges på butikken her er RFSU tidligtest, vurderer å kjøpe en slik hvis tr ikke kommer innen noen dager.. Har 2 cb digital liggende, en med og en uten ukeindikator.
Åå håper
Jaaa Har meldt meg inn i uke 16.. x for 31 Desember babyHadde vært koselig å havnet i samme ikm gruppe neste gang også
Håper virkelig spiren klamrer seg fast, utrolig trist med positive tester også skjer det som du går igjennom må Mange varme klemmerTakk
her er mine tester, testa svak positiv med økning på babyplan sine tidligstaver dpo 10,11,12 også positiv CB dpo 14. Testa også svak positivt på metode sin tidligstav på dpo 13. Har du prøvd å testa med CB? Håper du har du har en spire der inne som klamrer seg fast
Håper virkelig hcg ser fin utHei igjen alle sammmen liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin
Hei igjen alle sammmen liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin
Hvordan går det med deg?Sender en stor klem!
Har nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som taptHåper virkelig hcg ser fin ut
Har nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som tapt
Den sterkeste jeg hadde var denne som jeg legger ved bilde av. Testa du noen gang på digital?Dette var leit å høre
Men du hadde slike tester som aldri ble like sterke som kontrollstreken, sant?
Det hadde jeg i februar. Testet hver dag, frem til 5+1, da begynte jeg å blø. Alle testene holdt seg svake, med bare ørlite stigning i styrke på streken.
håper virkelig din spire klorer seg fast
Så trist Vårlilleclark Jeg håper virkelig på en mirakelspire, om ikke at det sitter en spire fort igjen ❤Har nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som tapt
Ånei, så tristHar nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som tapt
har et mikroskopisk håp langt vekke men vi får se. Den gleden får vi evt ta om den kommer så får vi bare forberede oss på neste pp i mellomtidenSå trist Vårlilleclark Jeg håper virkelig på en mirakelspire, om ikke at det sitter en spire fort igjen ❤
Ånei, så trist
Håpet virkelig du skulle bli med meg inn i desember-gruppen. Håper du kommer etter med en jul/nyttårs-baby
Bare husk at alt håp er ikke ute før tr kommer mange får ikke positiv test før flere dager etter ikm også, man vet aldriHar ikm 27/3, og blenda hvite tester så antar tr rett rundt hjørnet.. Dessverre tar det over 1 år med prøving for å få nr 3 tydeligvis
Hvordan går det med deg?
Har nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som tapt