✨ IKM UKE 12 ✨

Har bare testet med babyplan, eneste som selges på butikken her er RFSU tidligtest, vurderer å kjøpe en slik hvis tr ikke kommer innen noen dager.. Har 2 cb digital liggende, en med og en uten ukeindikator.
Åå håper:Heartred
Det går ant å prøve, men har hørt at og lest flere ganger at rfsu sine tidligtester veldig på skyggestreker bare så du vet :) evt. gå på legekontor å mål hcg i blodet. håper for deg :Heartred

Takk :Heartred:Heartred
her er mine tester, testa svak positiv med økning på babyplan sine tidligstaver dpo 10,11,12 også positiv CB dpo 14. Testa også svak positivt på metode sin tidligstav på dpo 13. Har du prøvd å testa med CB? Håper du har du har en spire der inne som klamrer seg fast :Heartred
Håper virkelig spiren klamrer seg fast, utrolig trist med positive tester også skjer det som du går igjennom må :( Mange varme klemmer ❤️

Hei igjen alle sammmen :happy: liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister :(:( eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin :Heartred
Håper virkelig hcg ser fin ut❤️

Heihei! Jeg har ikke «meldt meg inn» her tidligere, men bare fulgt litt med. I dag etter jobb tok jeg disse to testene ❤️ 9F41FCA1-E8EA-4AC0-9E2C-54539E40FB45.jpeg

Last edited:
Hei igjen alle sammmen :happy: liten oppdatering fra oss, blør fortsatt friskt blod. Var til legen idag og fikk tatt hcg i blod, skal ta ny igjen på fredag. Så får vi se hva som skjer. Tok også en urintest på legekontoret men den var negativ, så er redd vi mister :(:( eneste jeg stussa litt på var hvor lenge hun holdt testen i urinen, for det var mye lengre enn 10sek og det var super konsentrert urin.
Har ingen tester selv så får ikke testa slik at jeg kan føle meg trygg på det faktisk ikke er noe mer lengre. Men håper de testene jeg bestilte før jeg fikk positiv digital kommer i morgen så jeg kan gjøre det på min måte og starte prosessen. Mannen holder fortsatt mote oppe å nekter meg å tenke negativt før vi vet 100% hva som skjer. Vet ikke om det er positivt eller ikke men han skal ha for innsatsen og viljestyrken sin :Heartred

Sender en stor klem!

Har nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som tapt :inpain::(

Dette var leit å høre :(
Men du hadde slike tester som aldri ble like sterke som kontrollstreken, sant?
Det hadde jeg i februar. Testet hver dag, frem til 5+1, da begynte jeg å blø. Alle testene holdt seg svake, med bare ørlite stigning i styrke på streken.

håper virkelig din spire klorer seg fast :Heartbigred

Dette var leit å høre :(
Men du hadde slike tester som aldri ble like sterke som kontrollstreken, sant?
Det hadde jeg i februar. Testet hver dag, frem til 5+1, da begynte jeg å blø. Alle testene holdt seg svake, med bare ørlite stigning i styrke på streken.

håper virkelig din spire klorer seg fast :Heartbigred
Den sterkeste jeg hadde var denne som jeg legger ved bilde av. Testa du noen gang på digital? :)
Edit.. ser nå at du ikke ser streken så godt som den faktisk er. Men du kan si at det er ca halve av kontrollstreken men det du kan se av den er ingen tvil om en blå å fin strek

Vedlegg

• F126F43E-50A4-41B7-A5F2-C49C7CF68483.jpeg
    F126F43E-50A4-41B7-A5F2-C49C7CF68483.jpeg
    53 KB · Visninger: 99
Har nok mista håpet helt, tok en tidlig CB nå, kan fortsatt skimte en strek så vidt men tror nok det er fordi hcg er på tur ned. Skulle blodprøvene si noe annet over helga så blir vi kjempe glad men frem til da så anser jeg slaget som tapt :inpain::(
Så trist Vårlilleclark :( Jeg håper virkelig på en mirakelspire, om ikke at det sitter en spire fort igjen ❤

Ånei, så trist:(
Håpet virkelig du skulle bli med meg inn i desember-gruppen. Håper du kommer etter med en jul/nyttårs-baby❤️

Takk for hilsninger fra alle :Heartred er så godt å ha dere!
Så trist Vårlilleclark :( Jeg håper virkelig på en mirakelspire, om ikke at det sitter en spire fort igjen ❤
har et mikroskopisk håp langt vekke men vi får se. Den gleden får vi evt ta om den kommer så får vi bare forberede oss på neste pp i mellomtiden :Heartred

Ånei, så trist:(
Håpet virkelig du skulle bli med meg inn i desember-gruppen. Håper du kommer etter med en jul/nyttårs-baby❤️

Jaa, jeg vet :( men sånn er det bare noen ganger.. håper virkelig vi kommer inn med en julebaby :smiley-angelic002 gir ikke helt opp, så du kommer nok til å se meg i desembergruppen en gang til :happy:

Har ikm 27/3, og blenda hvite tester så antar tr rett rundt hjørnet.. Dessverre tar det over 1 år med prøving for å få nr 3 tydeligvis

Hvordan går det med deg? :Heartred

Joda det går :) jeg begynner å lure på om kanskje jeg ikke har hatt eggløsning eller om den kom senere da alle symptomer og sterk el test og den sterke gravidtesten kanskje kan ha vært el rundt den 16.mars
Har enda ikke fått mensen og svak strek på tidligtest i dag
Jeg vet ærlig talt ikke lengre hva jeg skal ta utgangspunkt i ettersom jeg gikk over 20 dager over mens forrige mnd
Kanskje jeg skal bestille meg en time hos Aleris. Tenker jeg stresser ned litt om de sier alt er som det skal

i alle dager ... nei :( sender deg en kjempe klem og håper blodprøvene sier noe annet <3

Back
Topp