Oppdaget billige strimmeltester forrige PP, men skal prøve å holde meg til søndag 9 Jan, to dager før ikm
åh da er du flink! Jeg har jo masse sånne strimler liggende nå Håper jeg klarer å holde meg til hvertall 10 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdaget billige strimmeltester forrige PP, men skal prøve å holde meg til søndag 9 Jan, to dager før ikm
åååh, det er ikke mange dagene til men testet ikke positivt før 10 dpo sist, så vet ikke om det er poeng i å teste før. Kjenner jeg meg selv rett tester jeg nok 8 dpo. Du da?
Har allerede begynt, siden jeg trodde jeg hadde kjempetidlig EL…Når tror dere testetøsa melder seg da?
Evt når vil dere begynne å teste?
Har allerede begynt, siden jeg trodde jeg hadde kjempetidlig EL…
Kroppen lurer meg nok, siden jeg hadde sv.skap utenfor livmora og opererte bort eggleder 1.11
meeeeen nå skal jeg prøve å kose meg og holde meg unna testing. Svidd av 300kr på eggløsningstester og 200 på graviditetstest siste uka æsj!
blir å kjøpe nye på nyåret. Ikm 10/1
Etter jeg fjerna 1/11 var hcg ute av blodet , samt at jeg hadde negative tester i slutten av november…Oi, men kanskje det bare er litt kluss i systemet da etter fjerning? Jeg har ikke peiling jeg altså, men det kan være det! Har du funnet EL ?
Æsj ja det koster en del, er glad jeg fikk bestil EL og graviditetstester fra babyplan, veldig fornøyd med EL testene hvertfall, spent på om det blir like mye skyggestrek på de hcg testene
Håper det klaffer uansett da og at tr ikke kommer
Uff så kjedelig. Det kan jo ha vært en falsk positiv. Jeg håper for deg at mensen holder seg unna ja og at du tester positivt igjen neste uke!Etter jeg fjerna 1/11 var hcg ute av blodet , samt at jeg hadde negative tester i slutten av november…
Etter beregning har jeg eggløsning i disse dager.. 28 dager syklus og venter mens 10/1.. men siden jeg kjente ting i magen tidlig denne gangen og mistenkte at noe var på gang tok jeg en graviditetstest .. som var positiv. Også negativ idag
Man skal bli surette av denne kroppen
Jeg har hatt god erfaring med babyplan sine tester. Både hcg og eggløsningstester.. men nå blir jeg litt sånn «Hmmm»
tenker jeg spør legen om en hcg prøve etterpå jeg.. beste bekreftelsen eller avbekreftelsen man får
Takk for gode ord!Uff så kjedelig. Det kan jo ha vært en falsk positiv. Jeg håper for deg at mensen holder seg unna ja og at du tester positivt igjen neste uke!
Blinkende smilefjes i dag så da nermer el seg bare å hoppe i høyet ikke se på støvetVis vedlegget 374056
Vis vedlegget 374042 For første gang har jeg mista tiltro til tester ….
Testen fra igår øverst og nederst idag var blendahvit….
jeg testet negativt 12/12 og fikk mensen 13/12… da skulle den jo vært positiv om jeg mista i sa??
skjønner ingenting jeg…
Det positive er at jeg blir hos dere til jeg evt får mensen 10/1. håper den ikke dukker opp!
Ja skjønte det sånn, fertile dager = blinkende smil å maks fertil= stille smilefjesSånne har jeg kjøpt nå for første gang.
Er det sånn at de blinker til det nærmer seg, og står stille når det er EL?
Ville dere hatt sex hver dag i de fertile dagene eller holder med annen hver?
Fikk 2 pyntesting på det hun sa var skrubbsår etter sist fødsel, men blir så grådig øm akkurat hvor det ene stinget satt, uansett hvor vått det er
Ja får sattse på det! Er så babysykAnnenhver dag skulle holde. Beundrer de som klarer hver dag i så mange dager jeg hadde ikke vært menneske om jeg skulle til pers hver dag.
Ville dere hatt sex hver dag i de fertile dagene eller holder med annen hver?
Fikk 2 pyntesting på det hun sa var skrubbsår etter sist fødsel, men blir så grådig øm akkurat hvor det ene stinget satt, uansett hvor vått det er