⛄️IKM uke 2⛄️

Idag i følge Flo appen har jeg EL. Tol el test igår og idag. Igår negativ. Idag veldig positiv! Flo appen stemmer godt!

vi har lagt inn en aksje om dagen den siste uken og idag lagt inn to. Så krysser alle fingrene på at det vil klaffe denne gangen <3 vårt 3PP nå.
Skal EL teste imorgen også for å se. spennende!

Jeg har IKM den 10/01. Om 14 dager.

skal nok ikke teste før dpo 10-12 eller til IKM dagen. Skal prøve !!! Haha

D5C12FE3-AB6F-40F7-A99D-5D1106FD6A97.jpeg
For første gang har jeg mista tiltro til tester ….
Testen fra igår øverst og nederst idag var blendahvit….:wideyed::pale

jeg testet negativt 12/12 og fikk mensen 13/12… da skulle den jo vært positiv om jeg mista i sa??

skjønner ingenting jeg…
Det positive er at jeg blir hos dere til jeg evt får mensen 10/1. håper den ikke dukker opp!:Heartred:love7

Last edited:
Når tror dere testetøsa melder seg da?:p
Evt når vil dere begynne å teste? :happy:
Har allerede begynt, siden jeg trodde jeg hadde kjempetidlig EL… :(:D:p
Kroppen lurer meg nok, siden jeg hadde sv.skap utenfor livmora og opererte bort eggleder 1.11:wtf::(

meeeeen nå skal jeg prøve å kose meg og holde meg unna testing. Svidd av 300kr på eggløsningstester og 200 på graviditetstest siste uka:shifty::nailbiting::yuck: æsj!

blir å kjøpe nye på nyåret. Ikm 10/1:Heartred

Har allerede begynt, siden jeg trodde jeg hadde kjempetidlig EL… :(:D:p
Kroppen lurer meg nok, siden jeg hadde sv.skap utenfor livmora og opererte bort eggleder 1.11:wtf::(

meeeeen nå skal jeg prøve å kose meg og holde meg unna testing. Svidd av 300kr på eggløsningstester og 200 på graviditetstest siste uka:shifty::nailbiting::yuck: æsj!

blir å kjøpe nye på nyåret. Ikm 10/1:Heartred

Oi, men kanskje det bare er litt kluss i systemet da etter fjerning? Jeg har ikke peiling jeg altså, men det kan være det! Har du funnet EL ? :happy:
Æsj ja det koster en del, er glad jeg fikk bestil EL og graviditetstester fra babyplan, veldig fornøyd med EL testene hvertfall, spent på om det blir like mye skyggestrek på de hcg testene:bag:
Håper det klaffer uansett da og at tr ikke kommer:D:D

Oi, men kanskje det bare er litt kluss i systemet da etter fjerning? Jeg har ikke peiling jeg altså, men det kan være det! Har du funnet EL ? :happy:
Æsj ja det koster en del, er glad jeg fikk bestil EL og graviditetstester fra babyplan, veldig fornøyd med EL testene hvertfall, spent på om det blir like mye skyggestrek på de hcg testene:bag:
Håper det klaffer uansett da og at tr ikke kommer:D:D
Etter jeg fjerna 1/11 var hcg ute av blodet , samt at jeg hadde negative tester i slutten av november…:happy:
Etter beregning har jeg eggløsning i disse dager.. 28 dager syklus og venter mens 10/1.. men siden jeg kjente ting i magen tidlig denne gangen og mistenkte at noe var på gang tok jeg en graviditetstest .. som var positiv. Også negativ idag:p
Man skal bli surette av denne kroppen :confused::yuck:

Jeg har hatt god erfaring med babyplan sine tester. Både hcg og eggløsningstester.. men nå blir jeg litt sånn «Hmmm»:p

tenker jeg spør legen om en hcg prøve etterpå jeg.. beste bekreftelsen eller avbekreftelsen man får ;):rolleyes:

Etter jeg fjerna 1/11 var hcg ute av blodet , samt at jeg hadde negative tester i slutten av november…:happy:
Etter beregning har jeg eggløsning i disse dager.. 28 dager syklus og venter mens 10/1.. men siden jeg kjente ting i magen tidlig denne gangen og mistenkte at noe var på gang tok jeg en graviditetstest .. som var positiv. Også negativ idag:p
Man skal bli surette av denne kroppen :confused::yuck:

Jeg har hatt god erfaring med babyplan sine tester. Både hcg og eggløsningstester.. men nå blir jeg litt sånn «Hmmm»:p

tenker jeg spør legen om en hcg prøve etterpå jeg.. beste bekreftelsen eller avbekreftelsen man får ;):rolleyes:
Uff så kjedelig. Det kan jo ha vært en falsk positiv. Jeg håper for deg at mensen holder seg unna ja og at du tester positivt igjen neste uke!

Vis vedlegget 374042 For første gang har jeg mista tiltro til tester ….
Testen fra igår øverst og nederst idag var blendahvit….:wideyed::pale

jeg testet negativt 12/12 og fikk mensen 13/12… da skulle den jo vært positiv om jeg mista i sa??

skjønner ingenting jeg…
Det positive er at jeg blir hos dere til jeg evt får mensen 10/1. håper den ikke dukker opp!:Heartred:love7

jeg fikk ganske sterk strek på samme test forrige mnd uten å være gravid :banghead:

Ville dere hatt sex hver dag i de fertile dagene eller holder med annen hver?
Fikk 2 pyntesting på det hun sa var skrubbsår etter sist fødsel, men blir så grådig øm akkurat hvor det ene stinget satt, uansett hvor vått det er:bag:

Fikk 2 pyntesting på det hun sa var skrubbsår etter sist fødsel, men blir så grådig øm akkurat hvor det ene stinget satt, uansett hvor vått det er:bag:

Annenhver dag skulle holde:). Beundrer de som klarer hver dag i så mange dager :dead: jeg hadde ikke vært menneske om jeg skulle til pers hver dag.

Nå har jo vi nettopp begynt første PP, så da er vi kanskje litt ivrige, men annenhver dag tenker jeg er mer realistisk i en hverdag hvor det er mye jobb og slik:happy: Jeg tror nok at jeg selv vil velge å hoppe i høyet hver dag og helst et par ganger om dagen fra positiv EL test:hilarious:

Back
Topp