⛄️IKM uke 2⛄️

jeg fikk ganske sterk strek på samme test forrige mnd uten å være gravid :banghead:
jeg fikk ganske sterk strek på samme test forrige mnd uten å være gravid :banghead:

Så utrolig frustrerende !!:(:eek:

Tusentakk for svar, da er det ikke bare meg værtfall…:grumpy:
Skulle jo ikke gått Ann!

Håper det var ett engangstilfelle her, da jeg har fler av de testene:wideyed::yuck:

krysser fingrene for at mensen ikke kommer 10/1 ;):Heartred

Vis vedlegget 374042 For første gang har jeg mista tiltro til tester ….
Testen fra igår øverst og nederst idag var blendahvit….:wideyed::pale

jeg testet negativt 12/12 og fikk mensen 13/12… da skulle den jo vært positiv om jeg mista i sa??

skjønner ingenting jeg…
Det positive er at jeg blir hos dere til jeg evt får mensen 10/1. håper den ikke dukker opp!:Heartred:love7

Så utrolig kjedelig.. og for en stygg "skyggestrek", skal jo ikke være mulig!! Koselig å ha deg med i gruppa videre - håper det blir siste ikm-gruppe på oss alle! :Heartred

Dere damer, lurer på noe. Jeg fikk peak på el-tester på fredag kveld, og negativ igjen sent lørdag/tidlig søndag. Antar derfor at EL var på lørdag, hadde da masse smertefulle murringer i livmorområdet og vond korsrygg på kvelden. Har imidlertid ikke hatt ordentlig EL-slim før i dag (2 dpo). Jeg har tatt Solvipect 2-3 gr/dag siste 10 dagene, men kun en gang i dag, så det kaan jo forklare det (men tviler egentlig). Har også fått veldig ømme pupper i dag, som kan forklares av progesteron-økningen som kommer 1-2 dager etter EL. Så, kan EL-slimet i dag tyde på at EL er i dag? Eller i går? Eller kan det komme etter eggløsningen også? Får vel legge inn en aksje i dag også for sikkerhetsskyld, men blir liksom ikke helt klok på signalene kroppen sender :)

Så utrolig kjedelig.. og for en stygg "skyggestrek", skal jo ikke være mulig!! Koselig å ha deg med i gruppa videre - håper det blir siste ikm-gruppe på oss alle! :Heartred

veldig kjedelig!!:(

Ja! Virkelig den styggeste skygge streken jeg har sett!:wideyed:

Tusentakk!:happy: Veldig kos å være her! Nærmer seg IKM for oss alle nå :Heartred
Klarer nesten ikke vente!!:bounce

Dere damer, lurer på noe. Jeg fikk peak på el-tester på fredag kveld, og negativ igjen sent lørdag/tidlig søndag. Antar derfor at EL var på lørdag, hadde da masse smertefulle murringer i livmorområdet og vond korsrygg på kvelden. Har imidlertid ikke hatt ordentlig EL-slim før i dag (2 dpo). Jeg har tatt Solvipect 2-3 gr/dag siste 10 dagene, men kun en gang i dag, så det kaan jo forklare det (men tviler egentlig). Har også fått veldig ømme pupper i dag, som kan forklares av progesteron-økningen som kommer 1-2 dager etter EL. Så, kan EL-slimet i dag tyde på at EL er i dag? Eller i går? Eller kan det komme etter eggløsningen også? Får vel legge inn en aksje i dag også for sikkerhetsskyld, men blir liksom ikke helt klok på signalene kroppen sender :)

Hmm.. jeg er ikke så god på dette selv, men jeg hadde peak på lørdag, negativ test søndag så jeg gikk ut i fra at el var på søndag :happy: I følge Premom appen var den også søndag og det var bra med stikking lørdag/søndag. At egget slapp søndag da :happy: Det sies jo at det sikreste er å tempe, dette med el slim har jeg ikke tenkt så over, jeg følte ikke jeg hadde noe mer verken lørdag eller søndag, hos meg virker det som det er økt mengde utlod noen dager før EL skjer :p

Hmm.. jeg er ikke så god på dette selv, men jeg hadde peak på lørdag, negativ test søndag så jeg gikk ut i fra at el var på søndag :happy: I følge Premom appen var den også søndag og det var bra med stikking lørdag/søndag. At egget slapp søndag da :happy: Det sies jo at det sikreste er å tempe, dette med el slim har jeg ikke tenkt så over, jeg følte ikke jeg hadde noe mer verken lørdag eller søndag, hos meg virker det som det er økt mengde utlod noen dager før EL skjer :p

Samme her, økt mengde utflod i dagene før, men så fikk jeg plutselig ordentlig slim i dag, så derfor jeg ble litt betenkt. Men aksjer er lagt, så da er det bare å vente å se :woot: satser på at vi traff begge to:D

Samme her, økt mengde utflod i dagene før, men så fikk jeg plutselig ordentlig slim i dag, så derfor jeg ble litt betenkt. Men aksjer er lagt, så da er det bare å vente å se :woot: satser på at vi traff begge to:D

Håper virkelig vi gjorde det altså:D:D Skal prøve å holde meg unna å teste, men er redd jeg ryker på en når jeg er 8 dpo fordi jeg har fri den dagen:hilarious:

Æsj.. FF og Premom er helt uenig. FF mener jeg er 3 dpo, mens Premom og LadyComp mener 1 dpo. :banghead: Er ganske sikker på FF er feil. Kun brukt den 2 sykluser. Tror det er mer forvirring enn hjelp å bruke alle monitorene :eek:

Ville dere hatt sex hver dag i de fertile dagene eller holder med annen hver?
Fikk 2 pyntesting på det hun sa var skrubbsår etter sist fødsel, men blir så grådig øm akkurat hvor det ene stinget satt, uansett hvor vått det er:bag:
Jeg hadde også smerter i mitt arr etter at jeg ble klippet (vakuumfødsel). Fikk resept på bedøvende gelé som hjalp veldig. Nå trenger jeg den ikke lenger, det har gått helt over. Kanskje du kan spørre legen om det hvis smertene plager deg? Det er ingen grunn til å måtte pine seg gjennom samleie!

Tok EL test idag. Altså en igår var veldig positiv. Idag var den også veldig positiv. Hmm. El 2 dager? Forrige syklus hadde jeg bare en positiv EL. Lagt inn enda aksje idag. Hehe.

skal ikke teste mer el (har to igjen) sparer til neste syklus om denne går skeis.

kunne ikke dy meg om å bestille tidlig test strimler fra baby plan. Ti stk. så kommer nok til å teste fra 8-9 dpo :)

Både Flo og Clue sier jeg er 1 DPO i dag, så da starter nedtellingen - har ferie nå og lite som skjer og hjemmekontor neste uke, så må prøve å finne ting å distrahere meg med så jeg ikke blir like opphengt i symptomjakten som sist :hilarious::bored:

Tok EL test idag. Altså en igår var veldig positiv. Idag var den også veldig positiv. Hmm. El 2 dager? Forrige syklus hadde jeg bare en positiv EL. Lagt inn enda aksje idag. Hehe.

skal ikke teste mer el (har to igjen) sparer til neste syklus om denne går skeis.

kunne ikke dy meg om å bestille tidlig test strimler fra baby plan. Ti stk. så kommer nok til å teste fra 8-9 dpo :)

El testen kan være positiv flere dager, men en skal ta utgangspunkt i første dagen den er positiv og en har lh-stigning. Det er fra da en regner tid for el-dagen etter første positive test/peak :)

Er denne eggløsningstesten mer eller mindre positiv?
Etter beregning skulle jeg hatt det igår, men idag Er jo også tipp topp :happy:
Må jo være en begynnelse dette?
B5783F49-1552-4D7F-8717-B4099049A535.jpeg

Back
Topp