⛄️IKM uke 2⛄️

Håper neste spire sitter hos dere❤️ Har bare ett barn som mest er lagd på egenhånd på veldig uregelmessig mensen, men hun satt heldigvis. Får du letrozol hos gyn eller hos fertilitetsklinikk?

Jeg fikk det av gyno, har fått veldig god oppfølging av gyno. Når jeg blei gravid på letrozol så har jeg fått flere TUL og UL gjevnt hele veien i svangerskapet. Mange flere enn normalt. Jeg fikk prøve letrozol først for å se om det funket også fikk vi henvisning til fertilitetsklinikken sånn at hvis det ikke funket med letrozol så blei det ivf next. Men så var jeg så heldig å bli gravid 3 måneder før timen på fertilitetsklinikken

Jeg fikk det av gyno, har fått veldig god oppfølging av gyno. Når jeg blei gravid på letrozol så har jeg fått flere TUL og UL gjevnt hele veien i svangerskapet. Mange flere enn normalt. Jeg fikk prøve letrozol først for å se om det funket også fikk vi henvisning til fertilitetsklinikken sånn at hvis det ikke funket med letrozol så blei det ivf next. Men så var jeg så heldig å bli gravid 3 måneder før timen på fertilitetsklinikken
Takk for gode svar❤️ Koselig med tul da❤️:joyful: Krysser fingrene for denne runden:angelic:

CD8 i dag.
Flere som føler seg i skikkelig ingenmannsland?
For tidlig for EL-tester.
Så er ikke stort annet jeg kan gjøre nå, enn å nyte at det vi gjør er uten tanker på at det er aksjer, ta de vanlige vitaminene, inkludert maca, vitex og grapefruktkjerneekstrakt.

Eller er det noe annet dere andre gjør frem mot EL?

CD8 i dag.
Flere som føler seg i skikkelig ingenmannsland?
For tidlig for EL-tester.
Så er ikke stort annet jeg kan gjøre nå, enn å nyte at det vi gjør er uten tanker på at det er aksjer, ta de vanlige vitaminene, inkludert maca, vitex og grapefruktkjerneekstrakt.

Eller er det noe annet dere andre gjør frem mot EL?
Du gjør det du skal :happy:
Jeg tenker at å prøve å stresse ned også er til god hjelp :Heartred
Lettere sagt enn gjort vet jeg selv av erfaring med to gutter og full jobb:whacky011:p

spennende dager vi har i vente:happy:

Du gjør det du skal :happy:
Jeg tenker at å prøve å stresse ned også er til god hjelp :Heartred
Lettere sagt enn gjort vet jeg selv av erfaring med to gutter og full jobb:whacky011:p

spennende dager vi har i vente:happy:

Det er sant.
Har godt av disse dagene også.
Og det har vært godt med julen sånn midt i, hvor det har vært nok av andre ting å stelle med.
:Heartred
Ja, det blir spennende denne gangen også.
Men for hver PP blir jeg mer og mer avslappet til det.
Heldigvis.

Det er sant.
Har godt av disse dagene også.
Og det har vært godt med julen sånn midt i, hvor det har vært nok av andre ting å stelle med.
:Heartred
Ja, det blir spennende denne gangen også.
Men for hver PP blir jeg mer og mer avslappet til det.
Heldigvis.
Helt enig at det er godt med jul nå mens man venter! :Heartred Nok å styre med og mye kos:happy:
Hvor mange pp er du på nå? Jeg kan vel se på første side her, men spør fordet:)

Helt enig at det er godt med jul nå mens man venter! :Heartred Nok å styre med og mye kos:happy:
Hvor mange pp er du på nå? Jeg kan vel se på første side her, men spør fordet:)
PP4, fjernet hormonspiralen i september.
:)

PP4, fjernet hormonspiralen i september.
:)
Nesten samme her da :happy:
Fjernet min 26.august. Hadde allerede sa i september også gravid i oktober igjen, så fant vi ut at det var utenfor livmoren og fjerna eggleder 1.
November :eek:
Så blir fort gravid her iaf… spennende å se om sitter like fort nå:Heartred
Spent på dine vegne også! :happy:

Nesten samme her da :happy:
Fjernet min 26.august. Hadde allerede sa i september også gravid i oktober igjen, så fant vi ut at det var utenfor livmoren og fjerna eggleder 1.
November :eek:
Så blir fort gravid her iaf… spennende å se om sitter like fort nå:Heartred
Spent på dine vegne også! :happy:
Har alltid blitt fort gravid jeg og, men denne gangen sliter jeg med å få det til å sitte.
Prøver å trøste meg med at det er flere det kan gå flere måneder hos etter fjerning av hormonpreparater.
Så det kan jo hende det er det som har forstyrret både det ene og det andre hos både deg og meg.

Veldig spent på begges vegne, jeg og.
:happy::Heartred

Har alltid blitt fort gravid jeg og, men denne gangen sliter jeg med å få det til å sitte.
Prøver å trøste meg med at det er flere det kan gå flere måneder hos etter fjerning av hormonpreparater.
Så det kan jo hende det er det som har forstyrret både det ene og det andre hos både deg og meg.

Veldig spent på begges vegne, jeg og.
:happy::Heartred

det er jo ikke uvanlig at det kan ta litt tid :)
Håper det klaffer veldig snart:Heartred

Hm… Jeg har nå litt sånn «stikking» eller «prikking» i livmora jeg da, flere som opplever det? Jeg tenker det ikke er så unormalt egentlig for kroppen gjør vel klart et skikkelig slimete oppholdsrom, og forhåpentligvis blir det positiv test, men jeg har jo aldri tenkt så over symptomer eller signalene kroppen sender derfra, før nå:hilarious: Så da må jeg nå bare høre da hva dere tenker :hilarious:

Hm… Jeg har nå litt sånn «stikking» eller «prikking» i livmora jeg da, flere som opplever det? Jeg tenker det ikke er så unormalt egentlig for kroppen gjør vel klart et skikkelig slimete oppholdsrom, og forhåpentligvis blir det positiv test, men jeg har jo aldri tenkt så over symptomer eller signalene kroppen sender derfra, før nå:hilarious: Så da må jeg nå bare høre da hva dere tenker :hilarious:
Jeg har samme! Men har eggløsning idag også.. magen har jobba og stikki i hele dag:p:D

Kan det bli januar snart??:wtf:;)

LadyComp mener el var 26.12. FF mener el var 24.12. De baserer seg begge på temperaturmåling, så skjønner ikke hvorfor det er forskjellig :dead: kan det ikke bare være enkelt??:banghead: Hva tror dere? Har brukt LadyComp flere sykluser enn FF, så tror FF er litt på tur:confused:

Vedlegg

• CDD91B3F-3988-44A2-AC2C-E351D336FBD9.jpeg
    CDD91B3F-3988-44A2-AC2C-E351D336FBD9.jpeg
    109,9 KB · Visninger: 44

Ja jeg har det sånn og. Begynte litt igår. Mer idag. Er 2 DPO. Litt tidligste laget men er hva jeg registrerer uten å overanalysere kroppens symptomer. Krysser fingrene for deg/alle her inne og ikke minst meg selv :smiley-angelic001

Ja jeg har det sånn og. Begynte litt igår. Mer idag. Er 2 DPO. Litt tidligste laget men er hva jeg registrerer uten å overanalysere kroppens symptomer. Krysser fingrene for deg/alle her inne og ikke minst meg selv :smiley-angelic001

Ja, det samme tenker jeg, at det er det jeg registrerer uten å overanalyserer det:happy: eller, jeg skal prøve å ikke overanalysere det, men det er der:hilarious:

CD7 her, blenda EL-test på utvanna urin i ettermiddag så må nok smøre meg med litt mer tålmodighet! Første dag med solvipect, tatt to shotter med det idag + et glass grapefruktjuice. Makan til dritsmak :yuck: Sykt alt man gjør for å få en liten bebis, håper det er verdt det om et par uker :hilarious:

Back
Topp