⛄️IKM uke 2⛄️

CD15 og potensielt el dag:D har ømme pupper og svake el-smerter nå. Blir en siste runde i senga i kveld så får vi håpe det blir spire:dummy1:
Jeg temper og tester ikke, men kjenner kun etter symptomer, så er ikke helt sikker da.
Sitter klar her med intet mindre enn 40 tester:hilarious::hilarious: måtte dpo dagene gå fort:hilarious:
Så spennende !!:happy::D
Jeg hadde EL igår og hadde sterkt positiv idag tidlig også;)
Er så sykt spent jeg! På alles vegne her inne :love7

Hei hallo. Meldte meg ut herfra siden mensen ble forsinket, men nå kjennes det ut som at EL er på vei. CD 11 idag, begynte med stikkende smerter igår. Har masse utflod og enda mere smerter idag, så kanskje EL kommer tidligere enn siste to gangene :angelic: Vi er begge to syke, og jeg har tatt biopsi av livmorhalsen, så sjansene denne syklusen er vel liten :hilarious: vi skal nok legge inn aksjer de neste dagene, så får det gå som det går. Må kartlegge symptomene litt før jeg kan planlegge IKM og skrive opp. Har ikke tempet, og orker ikke ta i bruk EL testene siden sjansene er så små nå uansett :bag:

Så spennende !!:happy::D
Jeg hadde EL igår og hadde sterkt positiv idag tidlig også;)
Er så sykt spent jeg! På alles vegne her inne :love7
Jeg også er veldig spent! Mistet litt gnisten når det ble kjemisk forrige pp, men nå er jeg klar:woot:
Håper på mange positive tester her i uke 2:Heartred:Heartblue:Heartred

Ok... CD9.
EL var på CD14 forrige syklus.
De EL-testene jeg har kjøpt gir enten en ring, eller en ring med smil.
I morges var det som forventet bare en ring.
Clear Blue, altså.
Men ikke sånn som skal blinke eller stå stille.
Men når jeg var på do nå, fikk jeg se EL-slim faktisk.
Sånn eggehvite-greie.
Kan man ha det i flere dager før selve EL, eller er det et tegn på at det kanskje nærmer seg?
:anyone
Har ofte litt sånn typisk el slim dagene før el❤️

Jeg også er veldig spent! Mistet litt gnisten når det ble kjemisk forrige pp, men nå er jeg klar:woot:
Håper på mange positive tester her i uke 2:Heartred:Heartblue:Heartred
Jeg skjønner deg godt. Hadde selv kjemisk forrige syklus og den før der igjen.
Krysser alt for at Spiren sitter godt hos oss alle, denne gangen.
:smiley-angelic001:Heartred

Hei hallo. Meldte meg ut herfra siden mensen ble forsinket, men nå kjennes det ut som at EL er på vei. CD 11 idag, begynte med stikkende smerter igår. Har masse utflod og enda mere smerter idag, så kanskje EL kommer tidligere enn siste to gangene :angelic: Vi er begge to syke, og jeg har tatt biopsi av livmorhalsen, så sjansene denne syklusen er vel liten :hilarious: vi skal nok legge inn aksjer de neste dagene, så får det gå som det går. Må kartlegge symptomene litt før jeg kan planlegge IKM og skrive opp. Har ikke tempet, og orker ikke ta i bruk EL testene siden sjansene er så små nå uansett :bag:
Håper EL kommer nå og at det blir klaff tross alt det andre :Heartred Jeg har bare latt deg stå siden sist :happy: Lykke til med biopsien! :Heartred

Forventa positiv i går siden el er i morgen, testene har blitt skikkelig svake igjenn:arghh: den var jo veldig sterk på tirsdag med 0,60. Digital gir enda blinkende smil så håper ikke el blir alt for utsatt.. Sattser på pos senere i dag, må bare prøve å holde med 2-3 timer nå:angelic:

Ingen el-symptomer idag, så det blir spennende å se om de kommer tilbake eller om egget slapp igår :p Vi har bare hatt sex en gang, og det var igår… Siden vi har hatt sykdom i hus i 1,5 uke så har ikke lysten vært på topp. Skal mirakel til hvis det klaffer nå når vi startet med aksjelegging alt for seint :hilarious:

Ingen el-symptomer idag, så det blir spennende å se om de kommer tilbake eller om egget slapp igår :p Vi har bare hatt sex en gang, og det var igår… Siden vi har hatt sykdom i hus i 1,5 uke så har ikke lysten vært på topp. Skal mirakel til hvis det klaffer nå når vi startet med aksjelegging alt for seint :hilarious:

Det skal jo bare engang, på riktig tid, til for å få det til - så man skal aldri si aldri!

Fant ut at jeg hadde en EL test liggende igjen så tok den for morroskyll, men kan den tolkes som positiv?Vis vedlegget 374222
20211230_151224.jpg

Når begynner man å beregne dpo da? I morra? Har hatt tidligere murringer og ekstrem hodepine i 2 dager nå. Fikk hodepine sist syklus også rundt EL.
Tenker den snart er positiv :) Jeg pleier å tenke at EL kommer dagen etter første positive test (peak) og at første dpo blir dagen etter der igjen :happy:

Tenker den snart er positiv :) Jeg pleier å tenke at EL kommer dagen etter første positive test (peak) og at første dpo blir dagen etter der igjen :happy:

Takk for svar, fikk egentlig peak for 2 dager siden. Men så tok jeg en test til for morroskyll i dag da jeg hadde en igjen. Men aksjer blir lagt inn i kveldingen når mini har lagt seg så satser på at det klaffer denne måneden også får jeg bare vente å se når jeg skal begynne å teste med g.tester tenkte å vente til IKM Men spørs om jeg klarer det da

Hvor tidlig kan man få positiv graviditetstest egentlig? :p

Hilsen frøken utålmodig på 4 dpo:smiley-ashamed004

6 dpo er det vel i teorien mulig:dead: men ytterst få får positiv da. Mine tester var helt hvite og jeg hadde gitt opp håpet 9 dpo. Så 10 dpo kom streken. Er selv 4 dpo og skjønner deg godt. Vet ikke hva jeg skal finne på mens jeg venter :rendeer

Back
Topp