⛄️IKM uke 2⛄️

Jeg vil teste nåååååååå :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: er 8 dpo på mandag:D

Tenker hver gang: drit i å teste, bare vent å se om tr kommer. Så slipper du å kaste vekk penger på tester :banghead: ok, det er det fornuften sier. Men jeg sier: kommer aldri til å skje :woot:

Tenker hver gang: drit i å teste, bare vent å se om tr kommer. Så slipper du å kaste vekk penger på tester :banghead: ok, det er det fornuften sier. Men jeg sier: kommer aldri til å skje :woot:
Hahahahaha:hilarious::hilarious:
Jeg tenker heeeeelt likt. Tørr ikke tenke på hvor mye jeg har brukt på tester sia august! Ikke pent få:p:D:eek:

Kanskje jeg bare må blåse av en på lørdag:hilarious:
Jeg skal teste helt til streken eller tr kommer:hilarious:

Kommer muligens til å gjøre det samme :cool05 å så er det da så greit å trøste seg med: men det er alltid for tidlig :gen014 så man er like håpefull i dagene som følger

B4061D6F-7314-43F0-B4A8-DD80E42048F8.jpeg

God natt, flotte damer:D:Heartpink

I følge FF skal EL være i morgen, men får fortsatt negative EL tester:bored: har ikke stresset denne mnd, og skjønner ikke noe… har testet nesten daglig siden syklus dag 6 og er på syklus dag 22 nå:pompus: kan EL ha vært før siden det ikke er antydning på testene?

eller er den forsinka?

Vedlegg

• E6E9F0BF-249A-49DB-B19B-8FCE66C6E88C.png
    E6E9F0BF-249A-49DB-B19B-8FCE66C6E88C.png
    3,6 MB · Visninger: 58
Håper på positiv EL-test i morgen om syklusen min vil være like stabil som alltid! Merka slim ikveld så regner med det nærmer seg. Gleder meg til jeg kan slutte med hostesaft og nasty juice :D

6 dpo i dag og ingen symptomer. Det er veldig forskjellig fra de forrige rundene, så tar det positivt :happy:

Skal dere drikke noe i dag? Tok en test ista - blenda som forventet. Tenkte å ta et par glass til maten i kveld, men får litt dårlig samvittighet likevel :p

6 dpo i dag og ingen symptomer. Det er veldig forskjellig fra de forrige rundene, så tar det positivt :happy:

Skal dere drikke noe i dag? Tok en test ista - blenda som forventet. Tenkte å ta et par glass til maten i kveld, men får litt dårlig samvittighet likevel :p

Jeg er kun 4dpo og tenkte å ta et par glass og å spise spekeskinke, mest sannsynlig har ikke egget festet seg en gang enda så jeg tenker det går greit for min del hvertfall - skål!

I følge FF skal EL være i morgen, men får fortsatt negative EL tester:bored: har ikke stresset denne mnd, og skjønner ikke noe… har testet nesten daglig siden syklus dag 6 og er på syklus dag 22 nå:pompus: kan EL ha vært før siden det ikke er antydning på testene?

eller er den forsinka?

Hm.. kanskje den er litt forsinket? Tar du to tester om dagen nå? Har du noen symptomer? :happy:

Jeg har litt lyst på et par glass, men vil ikke sjanse noe i tilfelle, samtidig som jeg tenker at vi sikkert ikke traff denne runden her uansett:p Blir nok til at jeg holder meg unna, men tror ikke det hadde gjort så mye med bare et par glass egentlig :happy:

CD7 her, blenda EL-test på utvanna urin i ettermiddag så må nok smøre meg med litt mer tålmodighet! Første dag med solvipect, tatt to shotter med det idag + et glass grapefruktjuice. Makan til dritsmak :yuck: Sykt alt man gjør for å få en liten bebis, håper det er verdt det om et par uker :hilarious:
Sniker litt her jeg, jeg tenker også å prøve hostesaft denne PP. Tenker å ta 3 om dagen ca, men tar man de samtidig eller forelder utover dagen? Hva gjør du?:rolleyes:

Har drekki vin siden julaften jeg.
Jeg som vanligvis har vært så streng... Ble bare drittlei til slutt.
Nå driter jeg i det, for det går jo ikke likevel, tenkte jeg.
Men har bare tatt et glass på kveldene, da.
Og tenker å gjøre det samme i kveld.
Men så blir det nok en pause igjen, ja.
For nå trur jeg EL nærmer seg.

Så får vi se.
Men jeg er litt lei om dagen, og har lyst til å gi litt beng.
Går det så går det, liksom.
Alt for å spare følelsene mine.

Okei takk for svar! Jeg får ikke kjøpt før 10 dager ca før EL så håper det holder:oops:
Det går nok fint! Jeg starta på CD6 eller 7 nå, og regner med at EL er imorgen eller søndag, på CD11/12. Merker stor forskjell på slim! Er jo ganske kortvarig virkning på hostesaft så regner med det er dagene rett før som er viktigst. :happy:

Jeg lever normalt frem til positiv test;)

Back
Topp