Skjønner dere sååååå godt begge to over her vi får smøre oss med ett tykt lag tålmodighet!Jeg vil teste nåååååååå er 8 dpo på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner dere sååååå godt begge to over her vi får smøre oss med ett tykt lag tålmodighet!Jeg vil teste nåååååååå er 8 dpo på mandag
Jeg vil teste nåååååååå er 8 dpo på mandag
6 dpo er det vel i teorien mulig men ytterst få får positiv da. Mine tester var helt hvite og jeg hadde gitt opp håpet 9 dpo. Så 10 dpo kom streken. Er selv 4 dpo og skjønner deg godt. Vet ikke hva jeg skal finne på mens jeg venter
HahahahahaTenker hver gang: drit i å teste, bare vent å se om tr kommer. Så slipper du å kaste vekk penger på tester ok, det er det fornuften sier. Men jeg sier: kommer aldri til å skje
Kanskje jeg bare må blåse av en på lørdag
Jeg skal teste helt til streken eller tr kommer
Kommer muligens til å gjøre det samme å så er det da så greit å trøste seg med: men det er alltid for tidlig så man er like håpefull i dagene som følger
6 dpo i dag og ingen symptomer. Det er veldig forskjellig fra de forrige rundene, så tar det positivt
Skal dere drikke noe i dag? Tok en test ista - blenda som forventet. Tenkte å ta et par glass til maten i kveld, men får litt dårlig samvittighet likevel
I følge FF skal EL være i morgen, men får fortsatt negative EL tester har ikke stresset denne mnd, og skjønner ikke noe… har testet nesten daglig siden syklus dag 6 og er på syklus dag 22 nå kan EL ha vært før siden det ikke er antydning på testene?
eller er den forsinka?
6 dpo i dag og ingen symptomer. Det er veldig forskjellig fra de forrige rundene, så tar det positivt
Skal dere drikke noe i dag? Tok en test ista - blenda som forventet. Tenkte å ta et par glass til maten i kveld, men får litt dårlig samvittighet likevel
Sniker litt her jeg, jeg tenker også å prøve hostesaft denne PP. Tenker å ta 3 om dagen ca, men tar man de samtidig eller forelder utover dagen? Hva gjør du?CD7 her, blenda EL-test på utvanna urin i ettermiddag så må nok smøre meg med litt mer tålmodighet! Første dag med solvipect, tatt to shotter med det idag + et glass grapefruktjuice. Makan til dritsmak Sykt alt man gjør for å få en liten bebis, håper det er verdt det om et par uker
Jeg tar 10 ml x 3 og fordeler dem slik at jeg tar til frokost, middag og før sengetidSniker litt her jeg, jeg tenker også å prøve hostesaft denne PP. Tenker å ta 3 om dagen ca, men tar man de samtidig eller forelder utover dagen? Hva gjør du?
Okei takk for svar! Jeg får ikke kjøpt før 10 dager ca før EL så håper det holderJeg tar 10 ml x 3 og fordeler dem slik at jeg tar til frokost, middag og før sengetid
Det går nok fint! Jeg starta på CD6 eller 7 nå, og regner med at EL er imorgen eller søndag, på CD11/12. Merker stor forskjell på slim! Er jo ganske kortvarig virkning på hostesaft så regner med det er dagene rett før som er viktigst.Okei takk for svar! Jeg får ikke kjøpt før 10 dager ca før EL så håper det holder