⛄️IKM uke 2⛄️

Har drekki vin siden julaften jeg.
Jeg som vanligvis har vært så streng... Ble bare drittlei til slutt.
Nå driter jeg i det, for det går jo ikke likevel, tenkte jeg.
Men har bare tatt et glass på kveldene, da.
Og tenker å gjøre det samme i kveld.
Men så blir det nok en pause igjen, ja.
For nå trur jeg EL nærmer seg.

Så får vi se.
Men jeg er litt lei om dagen, og har lyst til å gi litt beng.
Går det så går det, liksom.
Alt for å spare følelsene mine.
Samme her, vært kjempestreng til nå, men å leve to uker av og to uker på måned for måned (hvis det ikke klaffer) er litt slitsomt psykisk også. Så tar nok bittelitt til maten i kveld, men ikke mye :Heartred

Denne er veldig god (alkoholfri) :)

Vedlegg

• 3B114F36-CCCD-4668-8124-AD9B6654A1B8.png
    3B114F36-CCCD-4668-8124-AD9B6654A1B8.png
    589,1 KB · Visninger: 47
Tenker jeg lever «normalt» frem til jeg skal begynne å teste om en uke..
aner ikke om den satt her denne pp, men har jo trua..
Orker ikke være nonne når nettopp hadde eggløsning.:hilarious: Så en øl eller cider til maten skader ikke ikveld tenker jeg;)

Lister meg inn her…
Hadde positiv EL-test for 2 dager siden.

Vilje35 - 35 - PP13/pausesyklus etter 1. IVF - B1 - EL 29/12 - IKM 12/1.

ENDELIG:joyful: pos clearblue med fast smil å nesten pos babyplan. Har el smerter fra begge sider i dag, regner med el er i morgen eller på søndag. Regner med babyplan blir helt positiv senere i dag eller i morgen. Men fast smiley:happy119 Flaks vi la inn aksjer i går da! Får bare fortsette :laughing002
016D8A88-752F-4204-971A-FEECC123676F.jpeg

ENDELIG:joyful: pos clearblue med fast smil å nesten pos babyplan. Har el smerter fra begge sider i dag, regner med el er i morgen eller på søndag. Regner med babyplan blir helt positiv senere i dag eller i morgen. Men fast smiley:happy119 Flaks vi la inn aksjer i går da! Får bare fortsette :laughing002
Vis vedlegget 374265
Jippi!!:happy::D
Også lever dissa svømmera helt opptil 7! Dager! Så dere har allerede lagt inn gode aksjer:happy:

Ønsker dere alle et fantastisk nyttår :wav Dette er året vårt, så jeg vil bare minne dere på: Skjer det ikke denne måneden, så skjer det i løpet av dette året!!! DETTE. ER. VÅRT. ÅR!!! Og dermed basta ;)

Ha en fantastisk feiring! Gleder meg til å begynne å teste med denne fine gjengen her! :woot: Jeg avslutter året 4DPO

Samme her, vært kjempestreng til nå, men å leve to uker av og to uker på måned for måned (hvis det ikke klaffer) er litt slitsomt psykisk også. Så tar nok bittelitt til maten i kveld, men ikke mye :Heartred
Blir uansett ikke mye, her heller, av hensyn til barna.

Går mot EL. Og håper bare den er senest dagen før mannen drar på tirsdag.
Skal ta en strimmel i kveld også, aner ikke hvor sterk den må bli før jeg begynner å få glisetryne på Clear Blue, jeg.
Men den pinnen som er engangs, den blå streken er blitt sterkere ihvertfall.
Screenshot_20211231_121331.jpg

Ønsker dere alle et fantastisk nyttår :wav Dette er året vårt, så jeg vil bare minne dere på: Skjer det ikke denne måneden, så skjer det i løpet av dette året!!! DETTE. ER. VÅRT. ÅR!!! Og dermed basta ;)
Ha en fantastisk feiring! Gleder meg til å begynne å teste med denne fine gjengen her! :woot: Jeg avslutter året 4DPO

godt nytt år ja , alle fine damer :happy::D:Heartred
Dette er vårt år!!

Etter litt sen el havner jeg her:)
:
Ma3 - 39 - PP2 etter SA - B3 - EL 29/12 - IKM 10/1

Godt nytt år til dere alle:love7

Blir uansett ikke mye, her heller, av hensyn til barna.

Går mot EL. Og håper bare den er senest dagen før mannen drar på tirsdag.
Skal ta en strimmel i kveld også, aner ikke hvor sterk den må bli før jeg begynner å få glisetryne på Clear Blue, jeg.
Men den pinnen som er engangs, den blå streken er blitt sterkere ihvertfall.
Vis vedlegget 374266
Jeg får smilefjes på den vanlige rosa cb når strekene er nesten like sterke

Denne runden burde det sitte en spire altså! Vi har aldri hatt oss så mye som denne pp:hilarious::hilarious: skjønner ingenting hvis ikke:p
Planlegger å ta første test neste fredag, 9dpo. Flere som vil teste da?:D tror det er lettere å holde seg hvis vi er flere som planlegger å teste samme dag:)

Godt nyttår:Heartred

Denne runden burde det sitte en spire altså! Vi har aldri hatt oss så mye som denne pp:hilarious::hilarious: skjønner ingenting hvis ikke:p
Planlegger å ta første test neste fredag, 9dpo. Flere som vil teste da?:D tror det er lettere å holde seg hvis vi er flere som planlegger å teste samme dag:)

Godt nyttår:Heartred
Jeg skal teste selv fra onsdag 5/1. da er jeg 9 dpo. Selvom bør vente til 11 sikkert:hilarious:

6dpo og fått influensa.. er så redd for at det ødelegger for at egget skal feste seg:(

Back
Topp