⛄️IKM uke 2⛄️

Jeg var også helt sikker på at jeg bare kunne få gutter, mem det stemte ikke:hilarious: begynte å gråte på ul når jordmor sa det var en jente:hilarious:

Hahaha, ja der kan du se! :hilarious::hilarious:
jeg har alltid tenkt det bare…
Men nå skal det sies at det er ny mann og broren hans har to jenter, så kanskje er det jentegener her? Ikke godt å si:happy::p
Men en ting som er sprøtt er at når jeg ble gravid første gang i september, hadde mormoren til samboer sagt at jeg venta en gutt ! UTEN å vite at vi var prøvere engang og hun bor på Island! DET er sprøtt…
Sies at hun er synsk. :pompus:

Hahaha, ja der kan du se! :hilarious::hilarious:
jeg har alltid tenkt det bare…
Men nå skal det sies at det er ny mann og broren hans har to jenter, så kanskje er det jentegener her? Ikke godt å si:happy::p
Men en ting som er sprøtt er at når jeg ble gravid første gang i september, hadde mormoren til samboer sagt at jeg venta en gutt ! UTEN å vite at vi var prøvere engang og hun bor på Island! DET er sprøtt…
Sies at hun er synsk. :pompus:
Her er svigermor litt sånn at hun vet ting uten at noen har sakt noe.. litt ubehagelig egentlig. Hun hadde drømt at jeg var gravid natten før vi fortalte det første gangen, de to andre gangene har hun visst det lenge før vi har sakt noe:nailbiting: prøver å holde meg litt unna henne nå:hilarious: syns det er litt ubehagelig at hun ser det på meg med en gango_O

Ja veldig!:joyful: Plutselig smiler den
I dag smiler den!
:woot:
Og i appen havnet den på 1.
Spent på om den kommer til å bli sterkere enn det, eller om det blir min peak.
upload_2022-1-1_12-47-2.jpeg

upload_2022-1-1_12-48-1.png

Så da blir det vel spennende å se om tempen øker i morgen, da.
upload_2022-1-1_12-48-52.png

Når han mannen min først må på jobbreise og blir borte i 3 netter, så må jeg si vi timet det bra.
:wideyed: Herregud, så flaks vi hadde med det.
Han drar jo ikke før på tirsdag.

Vedlegg

• upload_2022-1-1_12-47-29.jpeg
    upload_2022-1-1_12-47-29.jpeg
    296,4 KB · Visninger: 41
Her er svigermor litt sånn at hun vet ting uten at noen har sakt noe.. litt ubehagelig egentlig. Hun hadde drømt at jeg var gravid natten før vi fortalte det første gangen, de to andre gangene har hun visst det lenge før vi har sakt noe:nailbiting: prøver å holde meg litt unna henne nå:hilarious: syns det er litt ubehagelig at hun ser det på meg med en gango_O

Jeg drømte engang at en venninne var gravid og sendte en melding og fortalte om drømmen dagen etter og da sa hun at hun faktisk var gravid men det var tidlig enda! Var ganske sykt:woot:

Komplett fravær av symptomer - kom meg t.o.m på joggetur i dag og følte meg i skikkelig bra form... Eneste graviditeten jeg har hatt ble jeg dårlig og rar veldig tidlig... :bored:

Ja jeg har da lest og hørt det? Noen andre her som kan utdype kanskje? :p;)
Jeg har vel ikke drømt det? Nei mener helt bestemt at hcg øker ofte fortere med jente i magen:pompus::hilarious:

jeg tror faktisk at jeg ikke kan få jenter.! Haha! Vet ikke hvorfor jeg har det for meg:hilarious:

Jeg er overbevist om at jeg kun produserer jenter - til samboers frustrasjon for han vil gjerne ha en gutt :hilarious: jeg vil gjerne ha en jente til:dummy1:

I dag smiler den!
Og i appen havnet den på 1.
Spent på om den kommer til å bli sterkere enn det, eller om det blir min peak.
Vis vedlegget 374325

Vis vedlegget 374327

Så da blir det vel spennende å se om tempen øker i morgen, da.
Vis vedlegget 374328

Når han mannen min først må på jobbreise og blir borte i 3 netter, så må jeg si vi timet det bra.
:wideyed: Herregud, så flaks vi hadde med det.
Han drar jo ikke før på tirsdag.
Åå så bra:D:D krysser fingrene for klaff❤️❤️

Skikkelig knall positiv på utvannet urin:D i dag er peak å el:joyful: hvertfall ifølge temping:p
D6D7D2A7-8C55-4CA6-8B0A-0787184310E4.png

Enda ikke positiv EL-test her, blæ! Ligger stabilt på 0,3… håper den plutselig stiger i ettermiddag/kveld :D Aksjene blir nå hvertfall lagt :rolleyes:

Ønskemamma2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 25/12 - IKM 10/1 :Heartpink

Slenger meg med her :p
Jeg har en lang syklus. Hadde positiv EL test 25/12 og forventer mens ca 10/01 :shy:
Sist PP (PP1) satt den men egget festet deg ikke så ble kjemisk/tidlig SA:(

så håper virkelig den sitter nå :rolleyes:
Hadde sexy time 23/12 og EL testen var sterk den 25/12 tidlig på dagen o_O

tok en ny EL test i dag og den var fremdeles utslag på, vet ikke hvorfor den er det 7DPO, flere som har opplevd det ?
Med guttungen (4år) fikk jeg positive EL tester som viste seg å være han :p Så er det lov å håpe det allerede har festet seg :wacky:?
Ømme bryster har jeg hatt også siste uken,men det kan jo være pga EL også :p

Bilde nr 1 er fra 25/12
Bilde nr 2 er fra i dag 01/01

Vedlegg

• 9165F10C-5C38-453F-9B53-3A8AD9950E5A.jpeg
    9165F10C-5C38-453F-9B53-3A8AD9950E5A.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 51
  • 8E28FC85-2DC9-4E79-A96A-29FDD89E56B5.jpeg
    8E28FC85-2DC9-4E79-A96A-29FDD89E56B5.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 51
Last edited:
Tar livet som det faller seg - 32 - PP10 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 2/1 - IKM 16-19/1

Henger her med dere jeg, el blir i natt eller i morgen regner jeg med mtp denne testen :smiley-bounce015

Mens pleier å komme 2 uker etter el, så regner med det er søndagen i uke 2 som blir datoen å gå etter.. etter kjemisk sist pp så håper jeg virkelig det sitter en spire nå ❤

Vedlegg

• 20220101_140757.jpg
    20220101_140757.jpg
    1,3 MB · Visninger: 48
Uwæææ! :wideyed::hilarious:
Ja hold deg unna henne!!:wideyed::hilarious::hilarious:
Neida! Joda! Eller ? Hahahaha!:p
Jeg fikk sånn følelse ; «DU! Du er gravid du!»:D:p

Jeg er sikker på det ikke vil vise hos meg nå så tidlig, siden jeg aldri tester positivt før 10 dpo:bookworm: men gøy å skvette litt på pinn likevel

Med førstemann testet jeg ikke positivt før jeg var 6 uker på vei, så jeg er jo litt spent i det hele tatt:hilarious: Aner ikke om jeg kan få utslag tidlig eller ikke, men tror jeg skal kjøpe en tidlig test hvis jeg finner, bare for å være sikker på at det er tidlig test jeg tar:hilarious:

Kjenner passelig med murring/litt tak nå da, redd det kanskje ikke er et godt tegn:sorry:

jeg havner lett på apoteket på mandag selv om jeg ikke får de testene i posten jeg skulle få av babyplan etter den stygge positive testen jeg fikk forje gang som var negativ:hilarious::wideyed:

godt barnetrygda kommer på mandag , så man kan svi av litt:D:p

HuffaMei .. lei jobben ja:( man blir dessverre det til tid og annen…:wtf:

Huff ja stemmer det, fælt med slike streker!
Ja, man blir det innimellom, men det skal nok gå tenker jeg. Håper jeg:hilarious:

Tar livet som det faller seg - 32 - PP10 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 2/1 - IKM 16-19/1

Henger her med dere jeg, el blir i natt eller i morgen regner jeg med mtp denne testen :smiley-bounce015

Mens pleier å komme 2 uker etter el, så regner med det er søndagen i uke 2 som blir datoen å gå etter.. etter kjemisk sist pp så håper jeg virkelig det sitter en spire nå ❤

Da er vi ganske likt, du og jeg.
Kjemisk forrige, EL sannsynligvis i natt eller i morgen.
Og søndagen i uke 2.
Krysser alt for en knall start på året!

Satser på det sitter skikkelig for oss begge nå :D har du planer om å ta noe etter el? :p

Jepp.:p
Wild Yam. Men det tok jeg forrige syklus også, så vet ikke om jeg har noe særlig trua på det.
Babyklister har jeg ikke klart å få tak i.
Kanskje spise ananas, for det har jeg hørt skal være bra etter EL.

Du, da?

sarab16 - 30 - PP1 etter SA - B2 - EL 29/12 - IKM 12/01

Etter SA i september har vi bestemt oss for å prøve på nytt på søsken til vår 9mnd jente.
Har hatt positiv EL test 28-29/12 så satser på at det satt for oss da :love017

Er det bare meg eller blir man veldig sliten og trøtt av all denne prøvinga og testinga Idag er jeg så trøtt at jeg sovner mens jeg leker med sønnen på 3..(hjelp!) Sovna litt seint igår men pleier da å tåle såpass.. innom tanken at d kan være tidlig symptom (?) 4-5 dpo, men tror jeg har hatt d slik før uten at det har vært noe..
Et tidlig symptom jeg har hatt ved 3 tidligere graviditeter er at jeg drømmer om kaker/søte fristelser, og det har vært veldig tidlig, sånn før man kan teste! Så venter i spenning.. Andre her som har tidlige symptomer?

Er det bare meg eller blir man veldig sliten og trøtt av all denne prøvinga og testinga Idag er jeg så trøtt at jeg sovner mens jeg leker med sønnen på 3..(hjelp!) Sovna litt seint igår men pleier da å tåle såpass.. innom tanken at d kan være tidlig symptom (?) 4-5 dpo, men tror jeg har hatt d slik før uten at det har vært noe..
Et tidlig symptom jeg har hatt ved 3 tidligere graviditeter er at jeg drømmer om kaker/søte fristelser, og det har vært veldig tidlig, sånn før man kan teste! Så venter i spenning.. Andre her som har tidlige symptomer?
Kan jo være noe på gang hos deg??:happy:;)
Selv har jeg mensen lignende vondter på dag 4… er også 4dpo:nailbiting:
Sånn har jeg hatt det de gangene jeg har vørt gravid så jeg håper jo at jeg ikke overtenker og at det faktisk har klaffet nå,som jeg tror:happy:

Back
Topp