⛄️IKM uke 2⛄️

sarab16 - 30 - PP1 etter SA - B2 - EL 29/12 - IKM 12/01

Etter SA i september har vi bestemt oss for å prøve på nytt på søsken til vår 9mnd jente.
Har hatt positiv EL test 28-29/12 så satser på at det satt for oss da :love017
Krysser fingrene for dere :happy::Heartred
Samme som meg da:happy: EL 28/12

Kan jo være noe på gang hos deg??:happy:;)
Selv har jeg mensen lignende vondter på dag 4… er også 4dpo:nailbiting:
Sånn har jeg hatt det de gangene jeg har vørt gravid så jeg håper jo at jeg ikke overtenker og at det faktisk har klaffet nå,som jeg tror:happy:
Håper jeg også!!!
Jeg overtenker uansett jeg.. har tenkt de siste mnd nå å ta det heeelt rolig fram til mens evt ikke kommer, men innimellom der er absolutt aaalt symptomer og er sikker på graviditet fram til neg test Og nå er det på'n igjen.. men var veldig sugen på noe søtt da jeg våkna i sta:cat::cat:

:Heartpink

Etter SA i september har vi bestemt oss for å prøve på nytt på søsken til vår 9mnd jente.
Så trist med SA :(:Heartpink hadde selv en tidlig SA i september jeg å, mulig kjemisk. Men er jo bare å hive seg på igjen :dance008 hadde EL 25/12 , spennende å se om det festet seg noe ! mer jo gøy med denne prøvingen å:D spenning i hverdagen :p
Lykke til :D

Kjenner godt med murringer i dag, minner litt om lette menssmerter egentlig.. er 6 dpo, er det mer sannsynlig at det er et godt tegn, eller negativt tro?

Må få tak i tidlig test så fort som mulig på mandag.. synd ingen andre rundt meg prøver å bli gravide nå, så kunne jeg lånt en:hilarious: tror de CB testene mine er tidligtester, men har ikke lyst til å svi av en nå kun 6 dpo heller :hilarious: hva tror dere? jeg må uansett bare vente men ja:hilarious:

Edit: jeg sjekket CB testene, de er ikke tidlig-tester men med ukesindikator. For en sjukt dum tid å ikke ha tidlig tester på:hilarious:

Last edited:
Ønskemamma2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 25/12 - IKM 10/1 :Heartpink

Slenger meg med her :p
Jeg har en lang syklus. Hadde positiv EL test 25/12 og forventer mens ca 10/01 :shy:
Sist PP (PP1) satt den men egget festet deg ikke så ble kjemisk/tidlig SA:(

så håper virkelig den sitter nå :rolleyes:
Hadde sexy time 23/12 og EL testen var sterk den 25/12 tidlig på dagen o_O

tok en ny EL test i dag og den var fremdeles utslag på, vet ikke hvorfor den er det 7DPO, flere som har opplevd det ?
Med guttungen (4år) fikk jeg positive EL tester som viste seg å være han :p Så er det lov å håpe det allerede har festet seg :wacky:?
Ømme bryster har jeg hatt også siste uken,men det kan jo være pga EL også :p

Bilde nr 1 er fra 25/12
Bilde nr 2 er fra i dag 01/01

Velkommen hit <3 LH er vel et hormon vi har i kroppen hele tiden, så den vil som regel slå litt ut på tester uansett tror jeg :) Men krysser fingrene for at det heller er en spire :Heartred

Kjenner jeg er sååååå støl i ryggen,stikker litt i nedre mage innimellom også:arghh:
Håper virkelig det er tegn på at noe skjer ! :shy:
Kjenner også at kroppen er full av vann og suget på søtt er helt ekstremt:bored: gørr trøtt også:dead:
7 DPO i dag ! Når bør man forvente en positiv HCG test ?

Tar livet som det faller seg - 32 - PP10 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 2/1 - IKM 16-19/1

Henger her med dere jeg, el blir i natt eller i morgen regner jeg med mtp denne testen :smiley-bounce015

Mens pleier å komme 2 uker etter el, så regner med det er søndagen i uke 2 som blir datoen å gå etter.. etter kjemisk sist pp så håper jeg virkelig det sitter en spire nå ❤

Velkommen hit :Heartred Håper på septemberspirer!!

Kjenner jeg er sååååå støl i ryggen,stikker litt i nedre mage innimellom også:arghh:
Håper virkelig det er tegn på at noe skjer ! :shy:
Kjenner også at kroppen er full av vann og suget på søtt er helt ekstremt:bored: gørr trøtt også:dead:
7 DPO i dag ! Når bør man forvente en positiv HCG test ?

7dpo her også, og jeg personlig forventer ikke positiv før om 3-4 dager (men tester jo daglig fordet :hilarious:). Men sånn statistisk sett så fester vel egget seg nå i disse dager, og da tar det 1-2 dager før det slår ut på tester. Men alt er jo mulig! Testet noe?

7dpo her også, og jeg personlig forventer ikke positiv før om 3-4 dager (men tester jo daglig fordet :hilarious:). Men sånn statistisk sett så fester vel egget seg nå i disse dager, og da tar det 1-2 dager før det slår ut på tester. Men alt er jo mulig! Testet noe?
Hehe jeg hadde testet hadde jeg bare hatt tester :hilarious::sorry:
Men må gå å kjøpe på mandag !:woot:
Hmmm…. Vis det fester seg nå i disse dager er det jo lovende de stikkingene jeg kjenne !
testet noe du ? Evt kjent noen symptomer på festing ?:)

Kjenner godt med murringer i dag, minner litt om lette menssmerter egentlig.. er 6 dpo, er det mer sannsynlig at det er et godt tegn, eller negativt tro?

Må få tak i tidlig test så fort som mulig på mandag.. synd ingen andre rundt meg prøver å bli gravide nå, så kunne jeg lånt en:hilarious: tror de CB testene mine er tidligtester, men har ikke lyst til å svi av en nå kun 6 dpo heller :hilarious: hva tror dere? jeg må uansett bare vente men ja:hilarious:

Edit: jeg sjekket CB testene, de er ikke tidlig-tester men med ukesindikator. For en sjukt dum tid å ikke ha tidlig tester på:hilarious:

jeg tror det er ett veldig godt tegn:happy::D
Har samme selv og hatt helt siden eggløsning…
Pleier aldri ha murringer i 5 dager i strekk. Nå har jeg det. :pompus:
Krysser fingra for oss!:Heartred

jeg tror det er ett veldig godt tegn:happy::D
Har samme selv og hatt helt siden eggløsning…
Pleier aldri ha murringer i 5 dager i strekk. Nå har jeg det. :pompus:
Krysser fingra for oss!:Heartred

åh jeg håååper håper, men kjenner at det er vanskelig å være optimistisk. Det er første prøveperiode. Kjennes nesten urettferdig om det klaffer så fort, men jeg håper jo på det allikevel. Såvidt jeg tør :oops:
Krysser alt for oss alle her:love7

åh jeg håååper håper, men kjenner at det er vanskelig å være optimistisk. Det er første prøveperiode. Kjennes nesten urettferdig om det klaffer så fort, men jeg håper jo på det allikevel. Såvidt jeg tør :oops:
Krysser alt for oss alle her:love7

Man blir jo helt gal og kjenner etter alle vinter osv:hilarious::p
Er det førstemann? :Heartred
Kjenner jeg er like spent nå som med gutta jeg. Selvom det er 9 og 12 år sia…:love017

Man blir jo helt gal og kjenner etter alle vinter osv:hilarious::p
Er det førstemann? :Heartred
Kjenner jeg er like spent nå som med gutta jeg. Selvom det er 9 og 12 år sia…:love017

Ikke første nei, har en gutt på 7 fra før av, men han dukket plutselig bare opp:oops: Han var ikke planlagt:p
Det er første gang jeg liksom går inn for å bli gravid, med el-tester og oversikt over syklus:shy: Syns det er veldig spennende hittil :D

Hehe jeg hadde testet hadde jeg bare hatt tester :hilarious::sorry:
Men må gå å kjøpe på mandag !:woot:
Hmmm…. Vis det fester seg nå i disse dager er det jo lovende de stikkingene jeg kjenne !
testet noe du ? Evt kjent noen symptomer på festing ?:)
Ja da er det bare å kjøpe inn :D Ja sant! Stikker godt i lysken/underlivet her i dag og tar det med meg positivt videre! Testet negativt i dag (som forventet) :) Synes det stakk litt forrige runde også, og da var jeg jo ikke gravid - så ikke godt å vite. Men må ha håpet :happy:

CD 14 idag, ikke hatt el symptomer siden 29 desember :p idag kom den kremete utfloden som bruker å kommer ett par dager etter EL, så tror kanskje den har vært?? Forrige syklus var det jo det samme, men mensen ble likevel forsinket sååå skal ikke stole helt på det men :hilarious: i følge Flo skal EL være i morgen, CD 15. Men fra tidligere sykluser bruker EL Å være på CD 12-13. Blir spennende :bored: Kanskje er jeg 3 dpo idsg da :angelic:

Ikke første nei, har en gutt på 7 fra før av, men han dukket plutselig bare opp:oops: Han var ikke planlagt:p
Det er første gang jeg liksom går inn for å bli gravid, med el-tester og oversikt over syklus:shy: Syns det er veldig spennende hittil :D
Så koselig med en til etterhvert da:love7Første her var heller ikke planlagt…
Var påvei for å hente p-piller jeg da :hilarious::hilarious:
Men med mistanke da, så jeg og barnefar var der med engang at var jeg gravid så var jeg det. Vårt ansvar:Heartred Der kom Casper og den beste gaven :Heartred
Det er veldig spennende å prøve ordentlig!!

Hei:) Litt usikker, men tror kanskje EL er i dag eller i morgen. Legger ved EL-test. Hva tror dere?

Ellinelli - 34 - PP3 - B1- EL 02/01- IKM 19/01

Første PP fikk jeg positiv test, men blødninger i uke 5. Var ganske tøft fordi jeg trodde det skulle være like lett å bli gravid med nummer to som med førstemann. Det var det visst ikke :(

Jeg håper denne sitter! :D Har så lyst på lillesøster/lillebror nå:) Har fra før en datter på 5 år.

Vedlegg

• 20220101_161355.jpg
    20220101_161355.jpg
    551,4 KB · Visninger: 51
Back
Topp