⛄️IKM uke 2⛄️

Hei:) Litt usikker, men tror kanskje EL er i dag eller i morgen. Legger ved EL-test. Hva tror dere?

Ellinelli - 34 - PP3 - B1- EL 02/01- IKM 19/01

Første PP fikk jeg positiv test, men blødninger i uke 5. Var ganske tøft fordi jeg trodde det skulle være like lett å bli gravid med nummer to som med førstemann. Det var det visst ikke :(

Jeg håper denne sitter! :D Har så lyst på lillesøster/lillebror nå:) Har fra før en datter på 5 år.
Jeg vil tro denne blir helt positiv i løpet av 1-2 dager :)

Bare for at jeg har så sinnsyke mengder tester:laughing002 ser ut så den blir svakere! Har lyst til å teste ut for å se hvor fort lh faller hos meg.
Spent på morgendagens i i 13 tiden! Fikk maksimal på cb med skikkelig dye stealer på CD 24.
0B950CD2-75A9-474A-9BC8-3D4DA5284D39.png

Hei:) Litt usikker, men tror kanskje EL er i dag eller i morgen. Legger ved EL-test. Hva tror dere?

Ellinelli - 34 - PP3 - B1- EL 02/01- IKM 19/01

Første PP fikk jeg positiv test, men blødninger i uke 5. Var ganske tøft fordi jeg trodde det skulle være like lett å bli gravid med nummer to som med førstemann. Det var det visst ikke :(

Jeg håper denne sitter! :D Har så lyst på lillesøster/lillebror nå:) Har fra før en datter på 5 år.

Synes streken faktisk er sterkere nå, enn bare for noen timer siden! Spennende å teste, og å følge med

Vedlegg

• 20220101_232910.jpg
    20220101_232910.jpg
    436,7 KB · Visninger: 49
Majamor-28år-PP4-B2-EL 01.01-IKM 12.01

Vi har hatt et par mnd pause fra prøvingen men er klar for å fortsette nå! Mye symptomer på eggløsning denne runden, håper det er et godt tegn :happy:

Det ble positiv test i løpet av kvelden, gitt! Så nå skal vi hoppe til køys, blir pausedag imorgen så får vi kjøre igjen på mandag, vi har uansett lagt mye aksjer så det skal holde! Har bare kosa oss denne perioden, ikke stressa med noen ting og spist masse spekemat, alskens oster, drukket vin og spist middels stekt biff. Håper juleferie gjorde susen denne gangen :love2

Fått skikkelig ømme pupper, som jeg også hadde forrige runde på denne tiden.. da gikk det nok ikke denne gangen heller tror jeg. Flere som har hatt de samme symptomer som før mens, men som var gravid istedet? 8 dpo i dag og negativ test :)

God morgen!
Våknet rundt 30 min siden og hadde en ubehagelig drøm:
Var noen som var ute etter meg. Jeg løp og prøvde å gjemme meg. Personen (en slektning) fant meg og knivstakk meg i magen. Havnet hjemme ? Eller på sykehuset ? Med knivsår på magen. Fant ut da jeg var høygravid (la ikke merke til det tidligere i drømmen at jeg var gravid frem til slutten av drømmen). Åpnet døren og så slektningen satt på sofa og snakket med psykolog ? Eller var det politiet ? Han smilte mot meg og sa han gjorde det med vilje og at jeg fortjente det. Jeg reagerte med å si «Se hva han nå har innrømmet - han gjorde dette mot meg». Gikk tilbake til «rommet» mitt og så den store gravide mage med stikksår.

Herregud for en grusom drøm?!?

Noen som drømmer ekkelt for tiden??

Jeg pleier ikke å drømme om natten. Pleier å få rare/morsomme/meningsløse drømmer hvis jeg tar en liten ettermiddags lur (1-2 timers lur) men sjelden drømmer jeg om natten.
Merkelig greier dette her…

Idag er jeg 7dpo.

God morgen!
Var noen som var ute etter meg. Jeg løp og prøvde å gjemme meg. Personen (en slektning) fant meg og knivstakk meg i magen. Havnet hjemme ? Eller på sykehuset ? Med knivsår på magen. Fant ut da jeg var høygravid (la ikke merke til det tidligere i drømmen at jeg var gravid frem til slutten av drømmen). Åpnet døren og så slektningen satt på sofa og snakket med psykolog ? Eller var det politiet ? Han smilte mot meg og sa han gjorde det med vilje og at jeg fortjente det. Jeg reagerte med å si «Se hva han nå har innrømmet - han gjorde dette mot meg». Gikk tilbake til «rommet» mitt og så den store gravide mage med stikksår.

Jeg pleier ikke å drømme om natten. Pleier å få rare/morsomme/meningsløse drømmer hvis jeg tar en liten ettermiddags lur (1-2 timers lur) men sjelden drømmer jeg om natten.

Idag er jeg 7dpo.

Uff så ekkelt drøm!

Jeg drømte helt syke drømmer sist PP, trodde det var et tegn, helt til TR kom og jeg fortsatte å drømme syke drømmer..

Fått skikkelig ømme pupper, som jeg også hadde forrige runde på denne tiden.. da gikk det nok ikke denne gangen heller tror jeg. Flere som har hatt de samme symptomer som før mens, men som var gravid istedet? 8 dpo i dag og negativ test :)

Jeg har til tider hatt ømme pupper før EL, men da jeg var gravid med mini var det ømme pupper som gjorde at jeg testet meg en gang til etter å ha fått negativ test dagen jeg skulle hatt mensen. Testet hos lege litt over en uke etterpå og den var positiv. Så det kan jo være, 8 dpo er fortsatt tidlig :Heartpink Det er tanker jeg klamrer meg fast til nå, det er en hel uke til ikm, mye kan skje :Heartred

God morgen!

Idag er jeg 7dpo.

Noen sier jo at de tar test pga en drøm, og er gravide. Andre sier det samme og er ikke gravide :dontknow

Jeg drømmer helt syke drømmer hele tiden, gjerne med en liten sammenheng til noe jeg har sett på tv/film/i virkeligheten eller hørt :hilarious:

God morgen!

Idag er jeg 7dpo.

Har syke drømmer når jeg ikke er gravid, MEN når jeg har vært gravid har drømmene også vært syke men at jeg selv har vært gravid... :rolleyes:

Sånn jeg har merket det alle gangene jeg hsr vært gravid unntatt når jeg fikk minste jenta :hilarious: da var jeg sikker på jeg ikke var gravid så koblet det ikke :hilarious:

God morgen!

Idag er jeg 7dpo.
Utrolig rart når man husker drømmen så detaljert :bored: Jeg drømmer mye i disse tider men husker ikke mye.. men har vært så sykt trøtt i går og i dag.. 5 dpo. Samt tung i kroppen og en veldig matlyst:p

Jeg har til tider hatt ømme pupper før EL, men da jeg var gravid med mini var det ømme pupper som gjorde at jeg testet meg en gang til etter å ha fått negativ test dagen jeg skulle hatt mensen. Testet hos lege litt over en uke etterpå og den var positiv. Så det kan jo være, 8 dpo er fortsatt tidlig :Heartpink Det er tanker jeg klamrer meg fast til nå, det er en hel uke til ikm, mye kan skje :Heartred
Ja klamrer meg også fast i det! Litt mer svie enn vanlig nå. Klarer ikke huske hvordan det var med første jenta mi :p blir en spennende uke!!

Ja klamrer meg også fast i det! Litt mer svie enn vanlig nå. Klarer ikke huske hvordan det var med første jenta mi blir en spennende uke!!

Klarer nesten ikke vente jeg, syns det er helt uutholdelig :hilarious: veldig spennende og altså, kjenner at stabeistet i meg vokste etter jeg kom over denne linken hvor man kan taste inn når el var og første dag i mens var, for å så få en oversikt over når man kan teste og min ser slik ut:

37A8E93A-9F1C-4047-A1C1-3DAD20C725E9.png

Håpet er altså ikke ute før TR står og tramper på trammen! Jeg kommer til å teste frem til det og, sikkert:hilarious:

Back
Topp