Ja og spesielt den harde kjernen i midten.Har også wild yam jeg tenkte jeg skulle prøve denne gangen..
Hmmm, ananas? Det har jeg ikke hørt om.. fersk da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja og spesielt den harde kjernen i midten.Har også wild yam jeg tenkte jeg skulle prøve denne gangen..
Hmmm, ananas? Det har jeg ikke hørt om.. fersk da?
Ja og spesielt den harde kjernen i midten.
Jeg vil tro denne blir helt positiv i løpet av 1-2 dagerHei Litt usikker, men tror kanskje EL er i dag eller i morgen. Legger ved EL-test. Hva tror dere?
Ellinelli - 34 - PP3 - B1- EL 02/01- IKM 19/01
Første PP fikk jeg positiv test, men blødninger i uke 5. Var ganske tøft fordi jeg trodde det skulle være like lett å bli gravid med nummer to som med førstemann. Det var det visst ikke
Jeg håper denne sitter! Har så lyst på lillesøster/lillebror nå Har fra før en datter på 5 år.
Enig... Men er utrolig hva man gjør.Nei usj... hørtes ikke godt ut
Enig... Men er
Enig... Men er utrolig hva man gjør.
Hei Litt usikker, men tror kanskje EL er i dag eller i morgen. Legger ved EL-test. Hva tror dere?
Ellinelli - 34 - PP3 - B1- EL 02/01- IKM 19/01
Første PP fikk jeg positiv test, men blødninger i uke 5. Var ganske tøft fordi jeg trodde det skulle være like lett å bli gravid med nummer to som med førstemann. Det var det visst ikke
Jeg håper denne sitter! Har så lyst på lillesøster/lillebror nå Har fra før en datter på 5 år.
God morgen!
Våknet rundt 30 min siden og hadde en ubehagelig drøm:
Var noen som var ute etter meg. Jeg løp og prøvde å gjemme meg. Personen (en slektning) fant meg og knivstakk meg i magen. Havnet hjemme ? Eller på sykehuset ? Med knivsår på magen. Fant ut da jeg var høygravid (la ikke merke til det tidligere i drømmen at jeg var gravid frem til slutten av drømmen). Åpnet døren og så slektningen satt på sofa og snakket med psykolog ? Eller var det politiet ? Han smilte mot meg og sa han gjorde det med vilje og at jeg fortjente det. Jeg reagerte med å si «Se hva han nå har innrømmet - han gjorde dette mot meg». Gikk tilbake til «rommet» mitt og så den store gravide mage med stikksår.
Herregud for en grusom drøm?!?
Noen som drømmer ekkelt for tiden??
Jeg pleier ikke å drømme om natten. Pleier å få rare/morsomme/meningsløse drømmer hvis jeg tar en liten ettermiddags lur (1-2 timers lur) men sjelden drømmer jeg om natten.
Merkelig greier dette her…
Idag er jeg 7dpo.
Fått skikkelig ømme pupper, som jeg også hadde forrige runde på denne tiden.. da gikk det nok ikke denne gangen heller tror jeg. Flere som har hatt de samme symptomer som før mens, men som var gravid istedet? 8 dpo i dag og negativ test
God morgen!
Var noen som var ute etter meg. Jeg løp og prøvde å gjemme meg. Personen (en slektning) fant meg og knivstakk meg i magen. Havnet hjemme ? Eller på sykehuset ? Med knivsår på magen. Fant ut da jeg var høygravid (la ikke merke til det tidligere i drømmen at jeg var gravid frem til slutten av drømmen). Åpnet døren og så slektningen satt på sofa og snakket med psykolog ? Eller var det politiet ? Han smilte mot meg og sa han gjorde det med vilje og at jeg fortjente det. Jeg reagerte med å si «Se hva han nå har innrømmet - han gjorde dette mot meg». Gikk tilbake til «rommet» mitt og så den store gravide mage med stikksår.
Jeg pleier ikke å drømme om natten. Pleier å få rare/morsomme/meningsløse drømmer hvis jeg tar en liten ettermiddags lur (1-2 timers lur) men sjelden drømmer jeg om natten.
Idag er jeg 7dpo.
God morgen!
Idag er jeg 7dpo.
Utrolig rart når man husker drømmen så detaljert Jeg drømmer mye i disse tider men husker ikke mye.. men har vært så sykt trøtt i går og i dag.. 5 dpo. Samt tung i kroppen og en veldig matlystGod morgen!
Idag er jeg 7dpo.
Ja klamrer meg også fast i det! Litt mer svie enn vanlig nå. Klarer ikke huske hvordan det var med første jenta mi blir en spennende uke!!Jeg har til tider hatt ømme pupper før EL, men da jeg var gravid med mini var det ømme pupper som gjorde at jeg testet meg en gang til etter å ha fått negativ test dagen jeg skulle hatt mensen. Testet hos lege litt over en uke etterpå og den var positiv. Så det kan jo være, 8 dpo er fortsatt tidlig Det er tanker jeg klamrer meg fast til nå, det er en hel uke til ikm, mye kan skje
Ja klamrer meg også fast i det! Litt mer svie enn vanlig nå. Klarer ikke huske hvordan det var med første jenta mi blir en spennende uke!!