⛄️IKM uke 2⛄️

Drømte at jeg var gravid i natt, så koselig:love017 dere er så heldige dere som er mange dpo å snart kan teste:joyful:

God morgen!
Våknet rundt 30 min siden og hadde en ubehagelig drøm:
Var noen som var ute etter meg. Jeg løp og prøvde å gjemme meg. Personen (en slektning) fant meg og knivstakk meg i magen. Havnet hjemme ? Eller på sykehuset ? Med knivsår på magen. Fant ut da jeg var høygravid (la ikke merke til det tidligere i drømmen at jeg var gravid frem til slutten av drømmen). Åpnet døren og så slektningen satt på sofa og snakket med psykolog ? Eller var det politiet ? Han smilte mot meg og sa han gjorde det med vilje og at jeg fortjente det. Jeg reagerte med å si «Se hva han nå har innrømmet - han gjorde dette mot meg». Gikk tilbake til «rommet» mitt og så den store gravide mage med stikksår.

Herregud for en grusom drøm?!?

Noen som drømmer ekkelt for tiden??

Jeg pleier ikke å drømme om natten. Pleier å få rare/morsomme/meningsløse drømmer hvis jeg tar en liten ettermiddags lur (1-2 timers lur) men sjelden drømmer jeg om natten.
Merkelig greier dette her…

Idag er jeg 7dpo.

HuffaMei så forferdelig å drømme sånn!
Jeg hadde helt J******* drømmer i begge mine sv.skap med gutta ! Så jeg håper det evt er tilfelle hos deg! Ikke dumme drømmer men graviditet!:happy::Heartred

4EC2848E-1AA6-4B97-870F-6C5F02C1178B.png
Da var testen godt på vei nedover! Denne dpo-perioden som begynner i morgen skal jeg ikke analysere noen symptomer og heller begynne å teste rundt 8/9 dpo - har så sykt mange tester liggende:rolleyes:

Har hatt pp’er med masse symptomer og pp’er med absolutt ingen så ingen av alternativene er sikre tegn for min del hvertfall, her er det bare om tanta kommer eller ikke som er det sikreste tegnet :angelic:

Håper ikke jeg ser’a før til neste år, da ;)

God morgen!
Våknet rundt 30 min siden og hadde en ubehagelig drøm:
Var noen som var ute etter meg. Jeg løp og prøvde å gjemme meg. Personen (en slektning) fant meg og knivstakk meg i magen. Havnet hjemme ? Eller på sykehuset ? Med knivsår på magen. Fant ut da jeg var høygravid (la ikke merke til det tidligere i drømmen at jeg var gravid frem til slutten av drømmen). Åpnet døren og så slektningen satt på sofa og snakket med psykolog ? Eller var det politiet ? Han smilte mot meg og sa han gjorde det med vilje og at jeg fortjente det. Jeg reagerte med å si «Se hva han nå har innrømmet - han gjorde dette mot meg». Gikk tilbake til «rommet» mitt og så den store gravide mage med stikksår.

Herregud for en grusom drøm?!?

Noen som drømmer ekkelt for tiden??

Jeg pleier ikke å drømme om natten. Pleier å få rare/morsomme/meningsløse drømmer hvis jeg tar en liten ettermiddags lur (1-2 timers lur) men sjelden drømmer jeg om natten.
Merkelig greier dette her…

Idag er jeg 7dpo.
Herregud for en fæl drøm:nailbiting: Drømmer mye til vanlig, alt fra koselig til mareritt. Men når jeg var gravid var det så sykt ekte, var som å
Våkne fra virkelighet

Så kjipt med ekle drømmer!
:wideyed:
Hadde et par drømmer i natt, jeg og.
Men den ene handlet om at jeg var tilbake i en barnehage hvor jeg jobbet før, og de ville så gjerne ha meg tilbake i den jobben.
Jeg bare "Det har jeg ikke råd til, for da går jeg ned masse i lønn".
Også kjente jeg på at jeg egentlig ikke hadde så veldig lyst, heller.
:hilarious:
Og i neste drøm gikk først mannen og jeg rundt og snakket om bilen min, en av de store formel 1 sjåførene skulle låne den, men vi visste ikke hvem. Vi var bare bekymret for om vi burde bytte bremseklosser og skiver først.
På slutten gikk jeg rundt og snakket med Gasly og Alonso, mest Gasly.
Så da var det sikkert han som skulle låne den.
Kult nok, det... men jeg håpet på veganeren Hamilton.
:wacky::hilarious:

CD13
Tempen skjøt ikke akkurat i været i morges, og jeg er litt usikker på om den ble helt riktig.
Men jeg tar det ikke sånn kjempetungt, for jeg temper igjen i morgen tidlig.
Testene er ikke så veldig svake ennå.
Clear Blue smilte til meg i dag og.
Vil det si at egget ikke har sluppet ennå da, eller?
upload_2022-1-2_13-12-3-png.374375

Ja, jeg testet i samme lys først. Men da ville ikke appen ta bilde.
:wtf:

upload_2022-1-2_13-17-35-png.374377

I enkelte perioder av syklusen er et døgn som en hel måned... vil bare se at tempen øker skikkelig og at alt er på stell.

I dag har jeg både halsbrann og er helt sykt oppblåst... 6 DPO.

Men har blitt lurt så mye de siste PP, selv de vi ikke prøvde, så jeg prøver og ikke lese noe i det...

I dag har jeg både halsbrann og er helt sykt oppblåst... 6 DPO.

Men har blitt lurt så mye de siste PP, selv de vi ikke prøvde, så jeg prøver og ikke lese noe i det...
Jeg er 5/6 dpo selv idag og oppblåst og fortsatt vondter i magen helt siden eggløsning… pleier jeg ikke å ha om jeg ikke er gravid. Så enten tuller kroppen med meg eller så er jeg gravid:nailbiting::pompus::rolleyes:
Klarer seriøst ikke å vente mer!!
Kan vi skravle oss igjennom de neste 4-5 dagene ?:laughing025

Frem til i går hadde jeg tynn, nokså klar, «flytende» utflod. Idag har den gått over til hvit kremaktig. (Sorry detaljer, men det tåler vi vel:hilarious:). Da kan jeg regne med at eggløsning var i går?
Det er da den skal være også ifølge kalender. Gidder ikke teste etter eggløsning enda før vi evt er flere pp’er videre. Har jo tatt letrozol da, ble gravid første forsøk med det før. Forrige pp var nok en kjemisk, for hadde noe sterkere skygger før de ble svakere igjen.
Håper på mer hell denne runden da:shy: men føles ut som en eeevighet til jeg kan begynne å teste, i og med at jeg da sannsynligvis bare er 1dpo idag :banghead:

Jeg er 5/6 dpo selv idag og oppblåst og fortsatt vondter i magen helt siden eggløsning… pleier jeg ikke å ha om jeg ikke er gravid. Så enten tuller kroppen med meg eller så er jeg gravid:nailbiting::pompus::rolleyes:
Klarer seriøst ikke å vente mer!!
Kan vi skravle oss igjennom de neste 4-5 dagene ?:laughing025

Høres lovende ut da!!

En uke til første test ryker for min del - den uken blir lang, spesielt med hjemmekontor, er så lei, enklere å få tiden til å gå ute blant folk!

Høres lovende ut da!!

En uke til første test ryker for min del - den uken blir lang, spesielt med hjemmekontor, er så lei, enklere å få tiden til å gå ute blant folk!
Når venter du mens?
Klarer du vente en hel uke om du er 6dpo?:nailbiting::hilarious:
Da får du stjerne i boka av meg assa! Her ryker første 8-9. dpo! Ikke en time senere :hilarious::hilarious:

skjønner godt at det blir lange dager for deg da!:( Jeg jobber med barn og ungdom med spesielle behov, så her håper jeg dagene går fort etter juleferie.

CD13
Tempen skjøt ikke akkurat i været i morges, og jeg er litt usikker på om den ble helt riktig.
Men jeg tar det ikke sånn kjempetungt, for jeg temper igjen i morgen tidlig.
Testene er ikke så veldig svake ennå.
Clear Blue smilte til meg i dag og.
Vil det si at egget ikke har sluppet ennå da, eller?
upload_2022-1-2_13-12-3-png.374375

Ja, jeg testet i samme lys først. Men da ville ikke appen ta bilde.
:wtf:

upload_2022-1-2_13-17-35-png.374377

I enkelte perioder av syklusen er et døgn som en hel måned... vil bare se at tempen øker skikkelig og at alt er på stell.

Sniker. Hvis du fikk peak i går, så slippes egget i dag og tempen vil stige imorgen :)

Sniker. Hvis du fikk peak i går, så slippes egget i dag og tempen vil stige imorgen :)
Takk for informativ sniking!:D:p Har aldri forstått meg på det der jeg.. selv med to barn og 5 svangerskap bak meg:hilarious::happy:
Jeg hadde positiv test 28/12. vil det si at 29/12 blir man evt befrukta da? Evt skal man telle dpo fra dagen etter positiv EL test? Kanskje dumt spørsmål men:yuck:

Når venter du mens?
Klarer du vente en hel uke om du er 6dpo?:nailbiting::hilarious:
Da får du stjerne i boka av meg assa! Her ryker første 8-9. dpo! Ikke en time senere :hilarious::hilarious:

skjønner godt at det blir lange dager for deg da!:( Jeg jobber med barn og ungdom med spesielle behov, så her håper jeg dagene går fort etter juleferie.

Forventet mens man/tirs 10/11 - men har kun 4 tidligtester og har aldri testet positivt før IKM (kun vært gravid engang før da) og syns sånne blenda hvite tester er så sykt kjipt:hilarious:

Deilig med jobb hvor mye skjer og sikkert veldig givende! Nesten hele teamet mitt har ferie til 10 januar så det blir stirring på pc-skjermen og tid til å overanalysere alt som skjer /ikke skjer i kroppen

Huff jeg blir så negativ i dpo land. Hvordan holder dere andre humøret oppe PP etter PP? Er så slitsomt å forvente negativt resultat i 14 dager :(

Vet ikke om det er en beskyttelses mekanisme siden vi straks bikker ett år med prøving. :banghead:

Huff jeg blir så negativ i dpo land. Hvordan holder dere andre humøret oppe PP etter PP? Er så slitsomt å forvente negativt resultat i 14 dager :(

Vet ikke om det er en beskyttelses mekanisme siden vi straks bikker ett år med prøving. :banghead:
HuffaMei. :(
Skjønner godt at det er strevsomt å gå mnd etter mnd!
Krysser alt jeg har for at den sitter hos deg snart:happy::Heartred

Kan endres
Nicoline90 - 31 - PP9 - B2 - EL 02/01 - IKM 14/01.

tror kanskje eggløsning er i dag? Merker at el slimet begynner å tørke inn å smertene er mindre men positiv test:joyful: neste prøveperiode har det gått 12 mnd siden prøvingen startet
02639C8A-AC31-4B8C-ACFB-FE1B5297FDB2.png

Forventet mens man/tirs 10/11 - men har kun 4 tidligtester og har aldri testet positivt før IKM (kun vært gravid engang før da) og syns sånne blenda hvite tester er så sykt kjipt:hilarious:

Deilig med jobb hvor mye skjer og sikkert veldig givende! Nesten hele teamet mitt har ferie til 10 januar så det blir stirring på pc-skjermen og tid til å overanalysere alt som skjer /ikke skjer i kroppen
Samme som meg da. :happy: 10/1 her !
Kan vi ikke avtale test 5/1 da? :hilarious:
Jobben min er veldig givende, å vi finner på så mye forskjellig. Jobber døgnet rundt og mye natt, så er litt redd for åssen det blir når jeg evt blir gravid da. Annenhver helg natt liksom i tillegg til 100%.:wtf::wideyed:

Håper dagene går fort for oss alle her ;):happy:

Takk for informativ sniking!:D:p Har aldri forstått meg på det der jeg.. selv med to barn og 5 svangerskap bak meg:hilarious::happy:
Jeg hadde positiv test 28/12. vil det si at 29/12 blir man evt befrukta da? Evt skal man telle dpo fra dagen etter positiv EL test? Kanskje dumt spørsmål men:yuck:
Jeg ville telt dpo to dager etter positiv el-test, da som sagt egget slippes rundt 24 timer etter positiv test. Mer presist slippes egget 12-48 timer etter positiv test, men gjennomsnittlig rundt 24 timer. Temperaturen stiger dagen etter egget er sluppet. I min forrige pp begynte tempen å stige tre dager etter peak, altså tok det egget rundt 48 timer å slippe, derav økning i temperaturen. Kroppen er merkelig altså :p En levende maskin :bookworm:

Back
Topp