⛄️IKM uke 2⛄️

Ja merkelig med disse drømmene xsmile9

Jeg har også vært utrolig trøtt og sliten siden dpo4-5. Men det som plager meg mest de tre siste dagene er oppblåsthet. Så ille at jeg begynte å kneppe opp buksen igår. Fortsatt idag og. Er idag 7 dpo og IKM er den 10 Jan.

Svidde av en tidlig gt igår på kvelden - dumt! Blendahvit selvsagt :smiley-ashamed005 hehe. Har ikke testet idag og har bestemt meg for å ikke teste før 9-10 dpo. Spørs om jeg klarer det?!? Haha. Har 9 tidlig gt strimler fra babyplan og en rfsu tidlig test. Sparer den rfsu til slutt når de andre babyplan er brukt opp.

Utfloden min har vært veldig gulaktig. Kan huske mine tidligere svangerskap hadde jeg det også. Men hadde de også når jeg ikke var gravid. Så det går begge veier.

Skulle ønske jeg kunne bare poppe magen min som om det var en ballong :laughing002

Noen som har voldsomme oppblåst mage nå?

Når dere tester nå, tester dere med tidlig tester da eller vanlige? :happy: Jeg må få tak i tidlig tester tror jeg hvis det skal gi noe utslag som helst før ikm :hilarious:
Jeg kjøper make sure testene mine på meny:) de tror jeg er vanlig tester, men de er veldig bra. Fornøyd med de sist, bruker aldri babyplan igjen siden de gir skygger og falske streker hele tiden.

Jeg har også vært utrolig trøtt og sliten siden dpo4-5. Men det som plager meg mest de tre siste dagene er oppblåsthet. Så ille at jeg begynte å kneppe opp buksen igår. Fortsatt idag og. Er idag 7 dpo og IKM er den 10 Jan.

Svidde av en tidlig gt igår på kvelden - dumt! Blendahvit selvsagt :smiley-ashamed005 hehe. Har ikke testet idag og har bestemt meg for å ikke teste før 9-10 dpo. Spørs om jeg klarer det?!? Haha. Har 9 tidlig gt strimler fra babyplan og en rfsu tidlig test. Sparer den rfsu til slutt når de andre babyplan er brukt opp.

Utfloden min har vært veldig gulaktig. Kan huske mine tidligere svangerskap hadde jeg det også. Men hadde de også når jeg ikke var gravid. Så det går begge veier.

Skulle ønske jeg kunne bare poppe magen min som om det var en ballong :laughing002

Jeg er helt lik som du beskriver… :happy::hilarious:
Oppblåst og føler jeg har alle symptomer.
IKM 10/1 her å… klarer snart ikke vente mer:p

Hei:Heartpink Så koselig at også du har begynt prøvingen igjen:Heartpink Ja, er trøtt og sliten her også:wacky: Har ei lita jente som fortsatt ammer 2-3 ganger per natt så føler meg litt smågal som prøver på neste barn:hilarious:
Åja du ammer lille frøkna ennå:) det tar jo litt på det også❤️ Vi amma aldri. Så hun har som regel sovet gjennom nattan siden hun var 6 uker. Men hun våkner jo så inni gampen tidlig å hopper av glede i sengen kl 06❤️ Og legger seg jo 18 på kvelden. Er bare jeg som legger meg for sent. Nå har ho begynt i barnehagen så satser på utslitt unge til helgen :hilarious:Føler meg litt crazy selv! Meeeen kan jo bare kjøre på mens man er i siget.

Mye luft i magen her, for å si det mildt. Klarer ikke å holde det inne:laughing002 Håper det er tegn på at noe skjerxsmile6

7 dpo og galskapen er løs:pompus: trolig skygge så tidlig, men jeg ser noe
Jeg ser også!
:woot:

Så herlig å være sist i gruppa, hehe... sitter med EL sånn type NÅ liksom.
Så jeg skal bare slappe av og kose meg med å følge med på dere jeg, de neste dagene/ ukene.
Tar det helt chill denne perioden her, merker jeg.
Men det er så spennende når dere driver og tester!
:excited001

Jeg ser også!
:woot:

Så herlig å være sist i gruppa, hehe... sitter med EL sånn type NÅ liksom.
Så jeg skal bare slappe av og kose meg med å følge med på dere jeg, de neste dagene/ ukene.
Tar det helt chill denne perioden her, merker jeg.
Men det er så spennende når dere driver og tester!
:excited001

Håper den sitter for oss begge denne runden hele veien, uten noe tull :happy: spennende tider! Slapp av og kos deg:Heartred tror det kommer mye godt ut av det! Så fint å være i samme gruppe ja:Heartpink:Heartpink:hello

Håper den sitter for oss begge denne runden hele veien, uten noe tull :happy: spennende tider! Slapp av og kos deg:Heartred tror det kommer mye godt ut av det! Så fint å være i samme gruppe ja:Heartpink:Heartpink:hello

Ja, samme håper jeg, virkelig!
Hadde vært så digg å bli ferdig med denne prøvingen og heller starte rugingen.
:smiley-angelic001

Veldig koselig å være i samme gruppe som deg, altså.
Både et nick og en avatar jeg er blitt godt kjent med, føler jeg.
:Heartred

Jeg kjenner virkelig på en helt utrolig trøtthet om dagen, kom veldig i dag :hungover: sov til 11:30 i dag:hilarious:
Oppblåsts og uvell i kroppen…. Tenkte å vente med GT tip helgen.:nailbiting::angelic: Om jeg klarer haha! :hilarious:
Er da 13 dpo og burde jo ha utslag da om det er blitt noe baby :shy::nailbiting:

Denne gangen her kjenner jeg virkelig på svingninger !
Vil veldig gjerne bli gravid men i det andre øyeblikket får jeg litt kalde føtter, å det er pga jeg vet hva kroppen og jeg skal igjennom
Men gaven er jo verdt det :dummy1::dummy::Heartpink:Heartblue
Vil tro det er normalt å kjenne litt på det…

noen med barn på 4 år ? mer også veldig spent på hvordan han reagerer med en liten en :think005:p

Har bestilt tidligtester fra babyplan, lyst å svi av en allerede… 4 dpo :hilarious::hilarious: og jeg vet det ikke gikk denne gangen :p

Er så glad for å ikke være alene om å kjenne etter om det er symptomer eller hva det nå er som skjer i kroppen! Da slipper jeg å føle meg helt gal som synser og analyserer:p

Syns det er så spennende, og litt nervepirrende dette med testing nå i dpo land. Jeg testet jo så sent positiv med første, og har jo ikke vært gravid verken før eller siden, så føler jeg står med helt blanke ark og fargestifter:p

Tilbud på makesure å cb om noen trenger:joyful::joyful:
285909D4-ABFB-4F8B-917C-0D9EE7F5D74B.png
890EF69F-9A33-49FD-B9E4-A531BB31D66B.png

Har bestilt tidligtester fra babyplan, lyst å svi av en allerede… 4 dpo :hilarious::hilarious: og jeg vet det ikke gikk denne gangen :p
Ja det er ikke lett å stå mot når man har så lyst :p Jeg tok første test forrige mnd 5 dpo:hilarious: vet ikke helt hva jeg forventet:smiley-bounce022

Back
Topp