⛄️IKM uke 2⛄️

Wohoo, mitt lh nivå går aldri raskt ned men el kommer alltid dagen etter pos el test :D

Vedlegg

• Screenshot_20220102-225019_Premom.jpg
    Screenshot_20220102-225019_Premom.jpg
    291,9 KB · Visninger: 53
Godt å høre at EL kan gå stille for seg... men veldig leit å høre om SA'en din.
:Heartred

Jeg har og en helt vanvittig testetrang... :wtf: prøver å dempe det ned, men det er jo eneste måten man kan få litt greie på ting.
Føles som en evighet mellom hver temping, også.
Så jeg håper virkelig tempen stiger i morgen tidlig!
Trenger bekreftelser på at EL har vært.

Må man ha masse EL-slim for å bli gravid?
Husker ikke helt når jeg hadde, trur det var i går.
Bare en gang jeg sjekket.
Ikke mye heller... som sist.
Men i dag har det vært kremaktig igjen.

Får bruke Conceive plus igjen i kveld.
Håper det gjør susen.
:sorry:

Takk ❤ hatt 3 kjemiske etter også så kjenner jeg er oppgitt over egen kropp :bored:

Er liksom en ting å teste etter el for det kan man jo teste etter lenge sånn sett :hilarious: men nå starter jo ventingen for alvor.. :meh:

Føler det går mange dager mellom hver temping selv.. :hilarious: men går bare 24t gitt :hilarious:

Aldri merket jeg har hatt el slim noen gang.. så går fint å bli gravid uten å merke el slimet ;)

Begynt å bli kremaktig hos meg også i dag :D

Kom til å tenke på noe:angelic: er dere slik at dere rullerer på hvilke apotek dere kjøper test fra? Når jeg ikke har kjøpt på nett, eller må ha en på dagen tenker jeg tilbake; hvilke apotek var jeg forrige syklus? :facepalm: Vil liksom ikke at de tenker: hmmm, der er hun… igjen?!?:joyful::wtf: Tviler på de husker alle kunder, men en blir jo rar i dette private prosjektet :smiley-bounce022

Kom til å tenke på noe:angelic: er dere slik at dere rullerer på hvilke apotek dere kjøper test fra? Når jeg ikke har kjøpt på nett, eller må ha en på dagen tenker jeg tilbake; hvilke apotek var jeg forrige syklus? :facepalm: Vil liksom ikke at de tenker: hmmm, der er hun… igjen?!?:joyful::wtf: Tviler på de husker alle kunder, men en blir jo rar i dette private prosjektet :smiley-bounce022

Yes :hilarious: samme om det er el eller gt :hilarious:

hahahahaha! :hilarious: Nå måtte jeg flire her!
Jeg har kjøpt mest over nett, men når jeg har vært på apotek har jeg rullert litt ja:p

Møtte for første gang min biologiske far nå i helgen, og ble fortalt om mye tvillinger i familien. Jeg visste jo om fra morssiden min at vi har en del tvillinger, men fra farsiden var det jo ukjent. Noen som har kontroll over om det er arvelig fra mor eller far ang tvilling/flerlingsvsngerskap? :bag:

Det hadde jo for all del vært koselig med tvillinger, men vi har jo en på 6mnd, en hvær på 10 år og jeg en på 15, så vil jo føles litt folksomt:hilarious::hilarious:

Det er så godt å se at det er flere enn meg som er testegale:hilarious: Nå er jeg der at jeg enten skjuler testingen eller gjør et stor nummer ut av at jeg forsvarer at jeg tester.. altså, han skjønner ikke poenget med å ikke teste før ikm( noe som i min verden er komplett umulig), men noen forsvarstale hadde jeg nå ikke trengt - han ler liksom bare litt oppgitt:hilarious:

Denne syklusen har jeg så troen på(bank i bordet)! Har hatt kjempevonde pupper de siste to dagene. Og for to dager siden tror jeg at jeg hadde festesmerter, var hvertfall noen voldsomme stikk fra rett sted:eek: ny test i morgen, 8 dpo:-)

Møtte for første gang min biologiske far nå i helgen, og ble fortalt om mye tvillinger i familien. Jeg visste jo om fra morssiden min at vi har en del tvillinger, men fra farsiden var det jo ukjent. Noen som har kontroll over om det er arvelig fra mor eller far ang tvilling/flerlingsvsngerskap? :bag:

Det hadde jo for all del vært koselig med tvillinger, men vi har jo en på 6mnd, en hvær på 10 år og jeg en på 15, så vil jo føles litt folksomt:hilarious::hilarious:

Eneggede er ikke arvelig, men har hørt det er et arvelig gen (eller no) som kan øke oddsen for toeggede. :woot:

Får du to til, er du oppe i det antallet barn vi har nå.
Her prøver vi på vårt første sammen, med 5 tilsammen fra før. :wideyed:
Og jeg drømte om barnehagejobben..? SKJER IKKE! :hilarious:

Eneggede er ikke arvelig, men har hørt det er et arvelig gen som kan øke oddsen for toeggede. :woot:

Får du to til, er du oppe i det antallet barn vi har nå.
Her prøver vi på vårt første sammen, med 5 tilsammen fra før. :wideyed:
Og jeg drømte om barnehagejobben..? SKJER IKKE! :hilarious:
Er toeggede og én eggede på begge sidene:hilarious::bag:
Min fars søster har toeggede døtre og min bestefar var toegget tvilling:hilarious::hilarious:

Min biologiske far er den eneste andre enn meg og gubben som vet at vi prøver, og han sa at han tror det kommer tvillinger:hilarious::hilarious: hvor sanntenkt han er gjenstår jo å se:hilarious::hilarious:

Men vi måtte ho da ha samtalen jeg og gubben om det skjer, og vi fant ut at det kommer til å bli hektisk, men vi tar imot dem og gjør det beste ut av det:Heartred

Er toeggede og én eggede på begge sidene:hilarious::bag:
Min fars søster har toeggede døtre og min bestefar var toegget tvilling:hilarious::hilarious:

Min biologiske far er den eneste andre enn meg og gubben som vet at vi prøver, og han sa at han tror det kommer tvillinger:hilarious::hilarious: hvor sanntenkt han er gjenstår jo å se:hilarious::hilarious:

Men vi måtte ho da ha samtalen jeg og gubben om det skjer, og vi fant ut at det kommer til å bli hektisk, men vi tar imot dem og gjør det beste ut av det:Heartred
Blir spennende å se! :Heartred jeg er sikker på at dere nailer det uansett, jeg.

Ja... Så sitter jeg her da og venter på at håret til gubben skal tørke nok til at han vil legge seg.
Jeg bare;
"Hallo, her sitter jeg med glufsa full av to doser Conceive plus, og du skal lufttørke håret først?!"
Han bare trakk på skuldrene.
"Ja, skal vel virke litt først, det?"
:eek:
Whaaaat?!
Mannfolk, ass.

Det slutter vel ikke å virke om det bare er oppi der litt lenger liksom... Men hælle måne, da.

Ja... Jeg har en rocka fyr med langt hår.
Og jeg elsker det.
Men nå vurderer jeg å hente hårføneren til han!
:arghh:

Det er fra mor man evt arver det genet :)

Hadde jo vært såååå k(a)os med tvillinger da ❤ men ser tenketanken, hadde dødd litt selv :hilarious:

Last edited:
Første dag på jobb på 4 mnd! Herregud så trøtt jeg er:dance008 men det skal bli fint at tiden går litt fortere frem mot forhåpentligvis positiv test:angelic::smiley-bounce022:smiley-bounce022:computer005

Har fått litt fart i dagboken igjen, så skriver mest der.
Men kort oppsummert så smiler fortsatt det CB-trynet til meg, selv om testene gradvis blir svakere.
Jeg håper de svake murringene jeg kjenner på nå kommer til å øke.
For tempen hadde ikke økt i morges heller.
:wtf:
Screenshot_20220103_072757.jpg

Med forrige graf til sammenligning.

Screenshot_20220103_072816.jpg

Har fått litt fart i dagboken igjen, så skriver mest der.
Men kort oppsummert så smiler fortsatt det CB-trynet til meg, selv om testene gradvis blir svakere.
Jeg håper de svake murringene jeg kjenner på nå kommer til å øke.
For tempen hadde ikke økt i morges heller.
Vis vedlegget 374419

Med forrige graf til sammenligning.

Vis vedlegget 374420

Skal ta en til el test ved neste dobesøk her.. men tempen hadde gått opp og det er tydelig kremet utflod, tappen er fortsatt åpen men fastere.. :rolleyes:

Jeg som var overbevist om at du også hadde temp økning i dag... :meh:

Vedlegg

• Screenshot_20220103-075136_FF App.jpg
    Screenshot_20220103-075136_FF App.jpg
    548,4 KB · Visninger: 38
Skal ta en til el test ved neste dobesøk her.. men tempen hadde gått opp og det er tydelig kremet utflod, tappen er fortsatt åpen men fastere.. :rolleyes:

Jeg som var overbevist om at du også hadde temp økning i dag... :meh:

Så gøy at tempen din har økt! :woot:

Ja, jeg og regnet med det... Så er litt utålmodig nå, kjenner jeg.

Men det er vanlig for meg.
Kjennes ut som den øker i morgen, altså.
Om jeg kjenner kroppen min godt nok.
:rolleyes:

Så gøy at tempen din har økt! :woot:

Ja, jeg og regnet med det... Så er litt utålmodig nå, kjenner jeg.

Men det er vanlig for meg.
Kjennes ut som den øker i morgen, altså.
Om jeg kjenner kroppen min godt nok.
:rolleyes:

Ja kjenner jeg trengte det nå, kan jo faktisk vær at tempen begynte å øke i går, men etter å ha hatt noe vin nyttårsaften og ikke i seng før til morgenen så jeg ikke vitsen med å ta tempen kl 13.00 :hilarious:

Er utålmodig sammen med deg, jeg som tenkte vi kunne lage oss en testedate for å klare holde ut testingen lengst mulig :hilarious:

Ja kjenner jeg trengte det nå, kan jo faktisk vær at tempen begynte å øke i går, men etter å ha hatt noe vin nyttårsaften og ikke i seng før til morgenen så jeg ikke vitsen med å ta tempen kl 13.00 :hilarious:

Er utålmodig sammen med deg, jeg som tenkte vi kunne lage oss en testedate for å klare holde ut testingen lengst mulig :hilarious:
I følge ene appen er jeg 1 DPO i dag, men tempen er litt avgjørende føler jeg.

Er ikke brått umulig vi kan avtale tastedate likevel. For jeg har sterke ønsker om å vente så lenge som mulig, jeg og.
Denne gangen også.:hilarious:
Klarte meg lenger sist enn forrige gang der igjen.

Hvor mange DPO tenker du er MINIMUM det du skal vente til?
Jeg sikter på 10, men man vet aldri hva som skjer når det nærmer seg.
Plutselig finner man seg selv sittende der med tissekopp og pinne i hånden.
:eek:
DET BARE SKJER!

Når begynner dere å teste for positiv graviditet? Er 4dpo i dag og sinnsykt lyst å finne ut :p
Føler meg varm og murringer i magen, men kanskje er bare stress :bag:

Back
Topp