⛄️IKM uke 2⛄️

Denne gangen her kjenner jeg virkelig på svingninger !
Vil veldig gjerne bli gravid men i det andre øyeblikket får jeg litt kalde føtter, å det er pga jeg vet hva kroppen og jeg skal igjennom
Men gaven er jo verdt det :dummy1::dummy::Heartpink:Heartblue
Vil tro det er normalt å kjenne litt på det…

noen med barn på 4 år ? mer også veldig spent på hvordan han reagerer med en liten en :think005:p
Kjenner veldig på den delte følelsen. Her er barnet 7år og det har tatt så lang tid for å komme over traumene ved å være gravid sist. Heldigvis har lysten økt etter hvert som prøvingen kom i gang og frykten blitt mindre. Håper bare ikke frykten og angeren kommer og tar meg når jeg blir gravid og dårlig :( heldigvis hadde jeg en bra og lett fødsel og en drøm av en barseltid så jeg prøver å fortelle meg selv at kvalmen og smertene går over og premien er verdt det

Kjenner veldig på den delte følelsen. Her er barnet 7år og det har tatt så lang tid for å komme over traumene ved å være gravid sist. Heldigvis har lysten økt etter hvert som prøvingen kom i gang og frykten blitt mindre. Håper bare ikke frykten og angeren kommer og tar meg når jeg blir gravid og dårlig :( heldigvis hadde jeg en bra og lett fødsel og en drøm av en barseltid så jeg prøver å fortelle meg selv at kvalmen og smertene går over og premien er verdt det

Det hørtes ut som du ikke hadde det veldig lett:Heartpink Håper det blir bedre for deg neste runde:Heartred

Uff ja graviditet er ingen spøk! :oops:
Slet ikke med kvalme her men mye rygg og bekken plager, fikk kjempe fødselsangst og en kraftig depresjon etterpå som ikke ble tatt tak i før enfold stund senere:meh: har jobbet mye med psyken min de siste årene og er først nå både mannen og jeg er klar for å prøve :p vi hadde tidlig SA i september og jeg kjente på en stor frykt men ennstor glede også, mannen var litt skrekkslagen av at testen var positiv. Da hadde vi bare snakket så vidt om det og ikke helt begynt prøvingen:eek: men når vi mistet var vi begge sikre på å starte prøvingen. Han vil ikke jeg skal teste eller time sex og EL, han vil det skal skje naturlig. Mye sikkert fordi vi jobbet hardt for han på 4 år nå. Men er ikke så lett:shy: tester i skjul så han ikke ser :hilarious:
Med PCO så er ikke alt like lett å bare la gå naturlig :wideyed:

Denne gangen her kjenner jeg virkelig på svingninger !
Vil veldig gjerne bli gravid men i det andre øyeblikket får jeg litt kalde føtter, å det er pga jeg vet hva kroppen og jeg skal igjennom
Men gaven er jo verdt det :dummy1::dummy::Heartpink:Heartblue
Vil tro det er normalt å kjenne litt på det…

noen med barn på 4 år ? mer også veldig spent på hvordan han reagerer med en liten en :think005:p
Jeg har også en 4-åring fra før. Han har begynt å mase etter en baby, men vi har jo ikke fortalt han at vi prøver. Men det er fint å vite at han er klar! Jeg er likevel spent, han er jo godt vant med å få all oppmerksomheten for seg selv, men han er kanskje stor nok til å forstå at babyen trenger mye stell. Om jeg blir gravid denne syklusen vil han fylle fem like før termin.

Skikkelig uvel idag.. noen som blir det på EL-dagen? Kjent litt småmurringer men ikke noe kjempesmerter, men det varierer veldig om jeg kjenner mye til eggløsningen eller ikke. Ikke så ofte jeg er uvel da, det kommer som regel når progesteronet øker :bored:

Jeg har også en 4-åring fra før. Han har begynt å mase etter en baby, men vi har jo ikke fortalt han at vi prøver. Men det er fint å vite at han er klar! Jeg er likevel spent, han er jo godt vant med å få all oppmerksomheten for seg selv, men han er kanskje stor nok til å forstå at babyen trenger mye stell. Om jeg blir gravid denne syklusen vil han fylle fem like før termin.
Vi har å en her som maser :hilarious: vi har heller ikke sagt noe til han og vil ikke gjøre det før magen er godt synlig og ganske sikkert at det går bra :p
Men spennende å se hvordan de reagerer på en liten en. Vår 4 åring er født 1/12 så er jo nesten 5 :p

Jeg ser også!
:woot:

Så herlig å være sist i gruppa, hehe... sitter med EL sånn type NÅ liksom.
Så jeg skal bare slappe av og kose meg med å følge med på dere jeg, de neste dagene/ ukene.
Tar det helt chill denne perioden her, merker jeg.
Men det er så spennende når dere driver og tester!
:excited001

Du tar det chill og jeg holder på å bli gal av å vær sist ut :hilarious:

Blir noen syyyykt lange dager fremover nå etter el :hilarious:

Men regner med el er over nå etter ingen el smerter å føle på, og svakere tester :D

Skulle vente til nermere IKM før jeg skal teste denne pp også var planen.. men gjett hvem som bestilte tester i nått?! :meh::hilarious:

Du tar det chill og jeg holder på å bli gal av å vær sist ut :hilarious:

Blir noen syyyykt lange dager fremover nå etter el :hilarious:

Men regner med el er over nå etter ingen el smerter å føle på, og svakere tester :D

Skulle vente til nermere IKM før jeg skal teste denne pp også var planen.. men gjett hvem som bestilte tester i nått?! :meh::hilarious:

FORELØPIG tar jeg det chill... :hilarious: så får vi se hvor lenge det varer.
Her har jeg hatt positive EL-tester i to dager nå, inkludert nå i kveld.
Så jeg aner ikke når det liksom skal gi seg.

Jeg og røk på enda flere tester, etter at det ble reklamert for noen rabatter i gruppa her.
Så da får jeg en fin bunke Clear Blue-tester, siden jeg ikke lenger stoler på de strimlene.:wacky:

FORELØPIG tar jeg det chill... :hilarious: så får vi se hvor lenge det varer.
Her har jeg hatt positive EL-tester i to dager nå, inkludert nå i kveld.
Så jeg aner ikke når det liksom skal gi seg.

Jeg og røk på enda flere tester, etter at det ble reklamert for noen rabatter i gruppa her.
Så da får jeg en fin bunke Clear Blue-tester, siden jeg ikke lenger stoler på de strimlene.:wacky:

Satser på vi blir like gale etterhvert :hilarious:

Ja ser ut som det muligens blir noen flere tester på meg også nå :meh::hilarious:

Mine er negative men fortsatt sterk strek :p

Voldsomme el smerter i dag. Så lurer på om el ikke har vært ennå. Hmmm! Tiden får vise:) ingen tester av noen slag i hus! Syklusen er ikke helt stabil ennå, se:) flaks vi sexa i sted :hilarious::p

Satser på vi blir like gale etterhvert :hilarious:

Ja ser ut som det muligens blir noen flere tester på meg også nå :meh::hilarious:

Mine er negative men fortsatt sterk strek :p
Det blir vi helt sikkert:hilarious:

Det og stresser meg litt... har bare hatt bittelitt verking i magen før i dag.
Ellers ingen EL-smerter eller noe.
Ikke ømme bryster.
Ingen av de symptomene jeg er vant med rundt EL.
:wideyed:

Nå får ikke el testen bli positiv igjenn, teststreken er akkurat litt svakere :gen014 regner meg som 1 dpo fra i morgen:love017 vi la inn aksjer i dag å, etter det er alt av el smerter helt vekke. Så noe har skjedd!:gen026 Mye eggløsningspam fra meg nå:wacky:
CD80E759-29F9-4E14-9AE7-C38022C1772F.png

Det blir vi helt sikkert:hilarious:

Det og stresser meg litt... har bare hatt bittelitt verking i magen før i dag.
Ellers ingen EL-smerter eller noe.
Ikke ømme bryster.
Ingen av de symptomene jeg er vant med rundt EL.
:wideyed:

Måtte ta en ny el test nå jeg også for å sjekke :hilarious: altså, den testetrangen min er virkelig noe for seg selv :meh:

Hvordan skal det gå med 2 uker til ikm?? :hilarious:

Har mangel på symptomer i noen pp jeg også.. hadde ingen symptomer på el den syklusen jeg ble gravid men endte me SA i uke 6..

Måtte ta en ny el test nå jeg også for å sjekke :hilarious: altså, den testetrangen min er virkelig noe for seg selv :meh:

Hvordan skal det gå med 2 uker til ikm?? :hilarious:

Har mangel på symptomer i noen pp jeg også.. hadde ingen symptomer på el den syklusen jeg ble gravid men endte me SA i uke 6..

Godt å høre at EL kan gå stille for seg... men veldig leit å høre om SA'en din.
:Heartred

Jeg har og en helt vanvittig testetrang... :wtf: prøver å dempe det ned, men det er jo eneste måten man kan få litt greie på ting.
Føles som en evighet mellom hver temping, også.
Så jeg håper virkelig tempen stiger i morgen tidlig!
Trenger bekreftelser på at EL har vært.

Må man ha masse EL-slim for å bli gravid?
Husker ikke helt når jeg hadde, trur det var i går.
Bare en gang jeg sjekket.
Ikke mye heller... som sist.
Men i dag har det vært kremaktig igjen.

Får bruke Conceive plus igjen i kveld.
Håper det gjør susen.
:sorry:

Back
Topp