4-5 dpo Selv… flaks jeg ikke har tester hjemme nåHar bestilt tidligtester fra babyplan, lyst å svi av en allerede… 4 dpo og jeg vet det ikke gikk denne gangen
Teller dager nå altså! Det går sååååå tregt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4-5 dpo Selv… flaks jeg ikke har tester hjemme nåHar bestilt tidligtester fra babyplan, lyst å svi av en allerede… 4 dpo og jeg vet det ikke gikk denne gangen
Takk for tips!
Kjenner veldig på den delte følelsen. Her er barnet 7år og det har tatt så lang tid for å komme over traumene ved å være gravid sist. Heldigvis har lysten økt etter hvert som prøvingen kom i gang og frykten blitt mindre. Håper bare ikke frykten og angeren kommer og tar meg når jeg blir gravid og dårlig heldigvis hadde jeg en bra og lett fødsel og en drøm av en barseltid så jeg prøver å fortelle meg selv at kvalmen og smertene går over og premien er verdt detDenne gangen her kjenner jeg virkelig på svingninger !
Vil veldig gjerne bli gravid men i det andre øyeblikket får jeg litt kalde føtter, å det er pga jeg vet hva kroppen og jeg skal igjennom
Men gaven er jo verdt det
Vil tro det er normalt å kjenne litt på det…
noen med barn på 4 år ? mer også veldig spent på hvordan han reagerer med en liten en
Kjenner veldig på den delte følelsen. Her er barnet 7år og det har tatt så lang tid for å komme over traumene ved å være gravid sist. Heldigvis har lysten økt etter hvert som prøvingen kom i gang og frykten blitt mindre. Håper bare ikke frykten og angeren kommer og tar meg når jeg blir gravid og dårlig heldigvis hadde jeg en bra og lett fødsel og en drøm av en barseltid så jeg prøver å fortelle meg selv at kvalmen og smertene går over og premien er verdt det
Uff ja graviditet er ingen spøk!Kjenner veldig på den delte følelsen. Her er barnet 7år og det har tatt så lang tid for å komme over traumene ved å være gravid sist. Heldigvis har lysten økt etter hvert som prøvingen kom i gang og frykten blitt mindre. Håper bare ikke frykten og angeren kommer og tar meg når jeg blir gravid og dårlig heldigvis hadde jeg en bra og lett fødsel og en drøm av en barseltid så jeg prøver å fortelle meg selv at kvalmen og smertene går over og premien er verdt det
Jeg har også en 4-åring fra før. Han har begynt å mase etter en baby, men vi har jo ikke fortalt han at vi prøver. Men det er fint å vite at han er klar! Jeg er likevel spent, han er jo godt vant med å få all oppmerksomheten for seg selv, men han er kanskje stor nok til å forstå at babyen trenger mye stell. Om jeg blir gravid denne syklusen vil han fylle fem like før termin.Denne gangen her kjenner jeg virkelig på svingninger !
Vil veldig gjerne bli gravid men i det andre øyeblikket får jeg litt kalde føtter, å det er pga jeg vet hva kroppen og jeg skal igjennom
Men gaven er jo verdt det
Vil tro det er normalt å kjenne litt på det…
noen med barn på 4 år ? mer også veldig spent på hvordan han reagerer med en liten en
jeg å!!Takk for tips!
Røyk rett på en smell der nå nettopp!
Nesten halv pris på de digitale, så må jo bare da
Vi har å en her som maser vi har heller ikke sagt noe til han og vil ikke gjøre det før magen er godt synlig og ganske sikkert at det går braJeg har også en 4-åring fra før. Han har begynt å mase etter en baby, men vi har jo ikke fortalt han at vi prøver. Men det er fint å vite at han er klar! Jeg er likevel spent, han er jo godt vant med å få all oppmerksomheten for seg selv, men han er kanskje stor nok til å forstå at babyen trenger mye stell. Om jeg blir gravid denne syklusen vil han fylle fem like før termin.
Jeg ser også!
Så herlig å være sist i gruppa, hehe... sitter med EL sånn type NÅ liksom.
Så jeg skal bare slappe av og kose meg med å følge med på dere jeg, de neste dagene/ ukene.
Tar det helt chill denne perioden her, merker jeg.
Men det er så spennende når dere driver og tester!
Du tar det chill og jeg holder på å bli gal av å vær sist ut
Blir noen syyyykt lange dager fremover nå etter el
Men regner med el er over nå etter ingen el smerter å føle på, og svakere tester
Skulle vente til nermere IKM før jeg skal teste denne pp også var planen.. men gjett hvem som bestilte tester i nått?!
FORELØPIG tar jeg det chill... så får vi se hvor lenge det varer.
Her har jeg hatt positive EL-tester i to dager nå, inkludert nå i kveld.
Så jeg aner ikke når det liksom skal gi seg.
Jeg og røk på enda flere tester, etter at det ble reklamert for noen rabatter i gruppa her.
Så da får jeg en fin bunke Clear Blue-tester, siden jeg ikke lenger stoler på de strimlene.
Det blir vi helt sikkertSatser på vi blir like gale etterhvert
Ja ser ut som det muligens blir noen flere tester på meg også nå
Mine er negative men fortsatt sterk strek
Merkelig det med mennene Min er heller ikke spesielt testegal, tror jeg er nok testegal for oss beggeTakk! Ble "noen få" tester på meg får holde det hemmelig for mannen. Han er ikke like testgal som meg
Det blir vi helt sikkert
Det og stresser meg litt... har bare hatt bittelitt verking i magen før i dag.
Ellers ingen EL-smerter eller noe.
Ikke ømme bryster.
Ingen av de symptomene jeg er vant med rundt EL.
Måtte ta en ny el test nå jeg også for å sjekke altså, den testetrangen min er virkelig noe for seg selv
Hvordan skal det gå med 2 uker til ikm??
Har mangel på symptomer i noen pp jeg også.. hadde ingen symptomer på el den syklusen jeg ble gravid men endte me SA i uke 6..