⛄️IKM uke 2⛄️

CD13
Tempen skjøt ikke akkurat i været i morges, og jeg er litt usikker på om den ble helt riktig.
Men jeg tar det ikke sånn kjempetungt, for jeg temper igjen i morgen tidlig.
Testene er ikke så veldig svake ennå.
Clear Blue smilte til meg i dag og.
Vil det si at egget ikke har sluppet ennå da, eller?
upload_2022-1-2_13-12-3-png.374375

Ja, jeg testet i samme lys først. Men da ville ikke appen ta bilde.
:wtf:

upload_2022-1-2_13-17-35-png.374377

I enkelte perioder av syklusen er et døgn som en hel måned... vil bare se at tempen øker skikkelig og at alt er på stell.
:wideyed:
Kanskje el er i dag da?:D:D

Jeg ville telt dpo to dager etter positiv el-test, da som sagt egget slippes rundt 24 timer etter positiv test. Mer presist slippes egget 12-48 timer etter positiv test, men gjennomsnittlig rundt 24 timer. Temperaturen stiger dagen etter egget er sluppet. I min forrige pp begynte tempen å stige tre dager etter peak, altså tok det egget rundt 48 timer å slippe, derav økning i temperaturen. Kroppen er merkelig altså :p En levende maskin :bookworm:
Tusentakk for info!:happy::D
Da er det kanskje ikke vits å tenke at jeg er 5dpo idag da. Mer 4:pompus::wideyed::wacky: fader! Haha!

7 dpo og galskapen er løs:pompus: trolig skygge så tidlig, men jeg ser noe

Vedlegg

• ED12BF2D-971E-4BB5-85F4-F29092BDAC27.jpeg
    ED12BF2D-971E-4BB5-85F4-F29092BDAC27.jpeg
    1 MB · Visninger: 99
Huff jeg blir så negativ i dpo land. Hvordan holder dere andre humøret oppe PP etter PP? Er så slitsomt å forvente negativt resultat i 14 dager :(

Vet ikke om det er en beskyttelses mekanisme siden vi straks bikker ett år med prøving. :banghead:
Skjønner veldig godt hva du mener. Det fører med seg en del mentalt stress.. kjenner jeg er skikkelig negativ i dag, bare lyst til å grine og ligge i senga. Har du noe du liker å gjøre på fritida? Jeg har bestilt garn og strikkeoppskrifter nå, så planen er å bli litt hekta på noe annet enn gravid/ikke gravid..o_O

26 desember i følge Premom :smug: håper bare ikke dette blir enda en kjemisk eller sa, om det skulle vise seg å være positiv
Krysser fingrene for deg!!:happy::love017
Jeg kjenner følelsen .. får jeg positiv test denne gangen vil jeg også være redd.
Egentlig helt håpløst å teste så tidlig, for ukene man vil komme forbi blir enda lengre :hilarious::wideyed:
Blir spennende å følge med på deg og alle andre her inne!
Du får ta en ny i morgen!:happy: Men jeg ser altså!

I dag har jeg både halsbrann og er helt sykt oppblåst... 6 DPO.

Men har blitt lurt så mye de siste PP, selv de vi ikke prøvde, så jeg prøver og ikke lese noe i det...
Det er så sinnsykt irriterende hvordan kroppen lurer oss.. :bored: har aldri tenkt over hvordan syklusen er og kroppen reagerer før jeg begynte å prøve, men nå er jeg jo «gravid» hele tiden :hilarious:

Krysser fingrene for deg!!:happy::love017
Jeg kjenner følelsen .. får jeg positiv test denne gangen vil jeg også være redd.
Egentlig helt håpløst å teste så tidlig, for ukene man vil komme forbi blir enda lengre :hilarious::wideyed:
Blir spennende å følge med på deg og alle andre her inne!
Du får ta en ny i morgen!:happy: Men jeg ser altså!

Ja man skulle jo bare ventet til IKM med å teste. Sier det til meg selv hver gang :dead: men noe må man gjøre på mens en venter :woot::wtf:

Maggie86-35-pp1-barn nr2-el 31/12-ikm15/1.

Hei❤️ Jeg joiner her igjen❤️ Vi prøver igjen vi. Selvom ikke jeg tror det klaffer denne gangen:) men er så gøy. Tester ikke etter el men tror den var på nyttårsaften i følge appene mine. Men har faktisk el smerter i dag. Syklusen er ikke helt i rute etter fødsel i januar i fjor men sånn ca 28 +- 3 dager :)
Hei la det svinge :sign19:sign17

Prøver igjen jeg :shy:
Frem til i går hadde jeg tynn, nokså klar, «flytende» utflod. Idag har den gått over til hvit kremaktig. (Sorry detaljer, men det tåler vi vel:hilarious:). Da kan jeg regne med at eggløsning var i går? Ifølge kalender var den det:happy:
noen som har noe erfaring med eggløsningsslim? Åssen er det hos dere?

Hola❤️ Fint å se et kjent Nick ❤️ Påa’n igjen:hilarious: selvom jeg er ganske trøtt og sliten :p
Hei:Heartpink Så koselig at også du har begynt prøvingen igjen:Heartpink Ja, er trøtt og sliten her også:wacky: Har ei lita jente som fortsatt ammer 2-3 ganger per natt så føler meg litt smågal som prøver på neste barn:hilarious:

Når dere tester nå, tester dere med tidlig tester da eller vanlige? :happy: Jeg må få tak i tidlig tester tror jeg hvis det skal gi noe utslag som helst før ikm :hilarious:
Jeg bruker vanlige tester:happy: Fikk positiv test 10 dpo ved forrige svangerskap med vanlig test:happy:

Prøver igjen jeg :shy:
Frem til i går hadde jeg tynn, nokså klar, «flytende» utflod. Idag har den gått over til hvit kremaktig. (Sorry detaljer, men det tåler vi vel:hilarious:). Da kan jeg regne med at eggløsning var i går? Ifølge kalender var den det:happy:
noen som har noe erfaring med eggløsningsslim? Åssen er det hos dere?
Tror vi tåler det meste av detaljer her:hilarious::smiley-bounce022Hos meg er den helt klar å slimete i dagene før, nesten som eggehviten bare tynnere. i dag begynner den å tørke litt ut å bli mer kremete så el i dag hos meg:joyful:

Back
Topp