⛄️IKM uke 2⛄️

Tok EL test idag. Altså en igår var veldig positiv. Idag var den også veldig positiv. Hmm. El 2 dager? Forrige syklus hadde jeg bare en positiv EL. Lagt inn enda aksje idag. Hehe.

skal ikke teste mer el (har to igjen) sparer til neste syklus om denne går skeis.

kunne ikke dy meg om å bestille tidlig test strimler fra baby plan. Ti stk. så kommer nok til å teste fra 8-9 dpo :)

Jeg tok to el tester når EL nærmet seg, en på morgen/ettermiddag og en på kveld :happy: Da fikk jeg med meg hele sulamitten:hilarious: mine så slik ut som på bildet:

Vedlegg

• 5B9B9979-41BD-4F4A-B675-3CE2D56A35E9.jpeg
    5B9B9979-41BD-4F4A-B675-3CE2D56A35E9.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 71
Nesten positiv :happy: ta en ny om noen timer. Jeg går fra negativ til positiv på veldig kort tid
Jippi!! Da håper jeg Det klaffer denne mnd :happy::Heartred
Klaffet jo de to andre gangene på første liksom.. men ble sa og utenfor livmoren.
Håper så inderlig den ene egglederen min holder, noe jeg tror da jeg blir fort gravid…

vi har sex 5-7 ganger i uka, så egentlig er det jo store sjanser… hadde oss for ca kvarter sia nå:D:p å dissa svømmera lever jo en stund;)

Jeg hadde også smerter i mitt arr etter at jeg ble klippet (vakuumfødsel). Fikk resept på bedøvende gelé som hjalp veldig. Nå trenger jeg den ikke lenger, det har gått helt over. Kanskje du kan spørre legen om det hvis smertene plager deg? Det er ingen grunn til å måtte pine seg gjennom samleie!
Åå takk for tipset! Visste ikke at det fantes. Har ikke fått tilbud om det heller. Planene er å fikse det etter neste og siste fødsel om det ikke blir bedre etter den, for det kunne det visst. :joyful: Men skal spørre om sånn gèle neste gang jeg er hos legen!:joyful:

Melder meg inn her

maaadde - 23 - PP3 - B2 - EL 02/01 - IKM 16/01

Er ikke helt sikker på syklus enda, da jeg bare har hatt en runde med mensen siden forrige spontanabort. Opplever nå noe som minner om eggløsningsslim også, så ikke godt å si.

Tok EL test idag. Altså en igår var veldig positiv. Idag var den også veldig positiv. Hmm. El 2 dager? Forrige syklus hadde jeg bare en positiv EL. Lagt inn enda aksje idag. Hehe.

skal ikke teste mer el (har to igjen) sparer til neste syklus om denne går skeis.

kunne ikke dy meg om å bestille tidlig test strimler fra baby plan. Ti stk. så kommer nok til å teste fra 8-9 dpo :)
Vanlig at den kan være pos i flere dager:joyful: jeg har bestandig 3 dager med positiv

Fikk svar på en del blodprøver i dag som kan tyde på pcos :arghh::arghh: Har gått ned nesten 10 kg, å opp 4 igjenn etter leggskader. Men har heldigvis fått tilbake regelmessig mensen, el tester å temping tyder på el. Er det lovt å håpe at det går av seg selv??

kjenner piffen gikk helt ut av meg.

Last edited:
Fikk svar på en del blodprøver i dag som kan tyde på pcos :arghh::arghh: Har gått ned nesten 10 kg, å opp 4 igjenn etter leggskader. Men har heldigvis fått tilbake regelmessig mensen, el tester å temping tyder på el. Er det lovt å håpe at det går av seg selv??

kjenner piffen gikk helt ut av meg.

Det er absolutt lov å håpe:Heartred
Har selv pcos, men har uregelmessig syklus og ikke EL av meg selv. Jeg har fått letrozol, provera og metformin som støtte. Fikk du noen indikasjon på hvorfor blodprøvene kunne tyde på pcos? Sender deg mange varme klemmer og lykkeønskninger for at det skal gå av seg selv :Heartred

Det er absolutt lov å håpe:Heartred
Har selv pcos, men har uregelmessig syklus og ikke EL av meg selv. Jeg har fått letrozol, provera og metformin som støtte. Fikk du noen indikasjon på hvorfor blodprøvene kunne tyde på pcos? Sender deg mange varme klemmer og lykkeønskninger for at det skal gå av seg selv :Heartred
Leste at uregelmessig syklus kan tyde på at el ikke er, men min er ganske stabil så håper jo:arghh: Ja har en del uønsket hårvekst så var fri testeron(?) på 0,7. Så skal til legen senere i januar for utredning

Har også ulik LH-stigning hver syklus. Alt fra kjempekort topp på noen få timer, til 2 dager positiv :)

Leste at uregelmessig syklus kan tyde på at el ikke er, men min er ganske stabil så håper jo:arghh: Ja har en del uønsket hårvekst så var fri testeron(?) på 0,7. Så skal til legen senere i januar for utredning

Ja, da er det greit å få det utredet. Ville bedt om å bli henvist til gyno for skikkelig utredning. Men håper jo du slipper det. Jeg måtte til gyno for UL av eggstokkene og fikk bekreftet mange cyster som er tegn på pcos.

Vi får krysse fingrene for at du blir gravid nå, og at spiren holder helt frem:Heartred

Jeg skulle jo ikke teste noe denne perioden:facepalm: Men jeg skjønner ingenting av premom. Trudde man måtte ha høyere verdi for å få peak? Den var ført på high også tok jeg en test til noen timer senere og fikk lov og da endret den til peak.. skjønner ingenting av dette jeg

Vedlegg

• Screenshot_20211228-130738_Premom.jpg
    Screenshot_20211228-130738_Premom.jpg
    408 KB · Visninger: 58
Ja, da er det greit å få det utredet. Ville bedt om å bli henvist til gyno for skikkelig utredning. Men håper jo du slipper det. Jeg måtte til gyno for UL av eggstokkene og fikk bekreftet mange cyster som er tegn på pcos.

Vi får krysse fingrene for at du blir gravid nå, og at spiren holder helt frem:Heartred
Ja hun skrev at det er lett forhøyet å i grenseområdet for pcos. Har gått mange år med veldig uregelmessig mensen frem til i fjor, så ganske sikker på at jeg har det, pluss de andre symptomene da. ja skal be om å bli henvist til gyn, vil tro de har mye bedre peiling. Ja håper spira sitter❤️ får bare se positivt på at jeg har regelmessig syklus, pos el test en gang i mnd å temping tilsier el. Hadde du regelmessig eller uregelmessig syklus når du var til ul?❤️

Ja hun skrev at det er lett forhøyet å i grenseområdet for pcos. Har gått mange år med veldig uregelmessig mensen frem til i fjor, så ganske sikker på at jeg har det, pluss de andre symptomene da. ja skal be om å bli henvist til gyn, vil tro de har mye bedre peiling. Ja håper spira sitter❤️ får bare se positivt på at jeg har regelmessig syklus, pos el test en gang i mnd å temping tilsier el. Hadde du regelmessig eller uregelmessig syklus når du var til ul?❤️

Jeg har alltid hatt uregelmessig. Noe som er litt problematisk når man skal ha barn. Har blitt gravid 2 ganger uten bruk av hormontilskudd med begge endte i SA, mini sjefen i huset satt på 3 runde med letrozol kur. Begynte prøving med nr 2 nå i våres, blei gravid på dobbeldose letrozol i sommer med endte i MA i uke 9. Er nå på pp2 etter MA. Så håper det blir en spire nå som holder løpet ut

Jeg har alltid hatt uregelmessig. Noe som er litt problematisk når man skal ha barn. Har blitt gravid 2 ganger uten bruk av hormontilskudd med begge endte i SA, mini sjefen i huset satt på 3 runde med letrozol kur. Begynte prøving med nr 2 nå i våres, blei gravid på dobbeldose letrozol i sommer med endte i MA i uke 9. Er nå på pp2 etter MA. Så håper det blir en spire nå som holder løpet ut
Håper neste spire sitter hos dere❤️ Har bare ett barn som mest er lagd på egenhånd på veldig uregelmessig mensen, men hun satt heldigvis. Får du letrozol hos gyn eller hos fertilitetsklinikk?

Back
Topp