⛄️IKM uke 2⛄️

Blødde du mye den 13.-17? Kan jo hende du ble gravid forrige runde?
Ja jeg hadde vanlig menstruasjon .. tror jeg hadde eggløsning rett etter det.. men da er det evt veldig tidlig ? Hadde negativ test før mensen så jeg må ha blitt gravid nå?:wideyed::rolleyes:
den er jo ikke så sterk heller den tidlig strimlen?
Jeg fjernet eggleder 1/11 etter sv.skap utenfor … fikk mensen først 13.desember.. mulig gravid og fått vanlig mensen fordet evt. merkelig.

Så kjedelig.. Håper temping bekrefter EL for deg! Send en mail og hør om kulde kan påvirke kanskje? :happy:

Jeg fikk søren meg peak på testen i dag. Gikk over på en ny pakke med tester i går. Selv om man ikke skal tolke pinnene til monitoren, så må jeg si meg enig om at denne var veeeldig positiv :D jeg tror nok det har vært noe feil med forrige lot. Leste de ikke skal oppbevares under 5 grader. Og det var kuldesjokk den uka jeg bestilte de. Heldigvis varmere når jeg bestilte pakke 2.

Da kan nok endre litt på meg:

Marie29 - 30 - PP10 - B1 - EL 27.12 - IKM 11.01

Forrige runde fikk jeg masse el-slim, denne runden har jeg samme opplevelse som deg. Jeg vet ikke hva det betyr, rundt el skal jo utfloden være vanndig/på sitt mest tyntflytende såvidt jeg har skjønt? Jeg tror jeg skal droppe solvipect neste runde hvis det ikke klaffer i denne. Det blir liksom litt for mange «rutiner» for meg.
Ikke til å bli helt klok på nei! Enig, alt for mange rutiner blir litt for pesete! :)

Solvipect er slimløsende noe som vil gjøre el-slimet tynnere og mer vannaktig. Mange tror man får mer el-slim av Solvipect, men det gjør man dessverre ikke. Det blir bare tynnere, og man kan derfor sikkert anta man får mer slim. Det er et slimløsende middel, men om det er ønsket effekt i befruktningssammenheng vet jeg ikke. :bookworm:
Nei ikke godt å si, blir spennende å se hva det blir til. Men tynnere har det hvertfall blitt :)

Jeg fikk søren meg peak på testen i dag. Gikk over på en ny pakke med tester i går. Selv om man ikke skal tolke pinnene til monitoren, så må jeg si meg enig om at denne var veeeldig positiv :D jeg tror nok det har vært noe feil med forrige lot. Leste de ikke skal oppbevares under 5 grader. Og det var kuldesjokk den uka jeg bestilte de. Heldigvis varmere når jeg bestilte pakke 2.

Da kan nok endre litt på meg:

Marie29 - 30 - PP10 - B1 - EL 27.12 - IKM 11.01
Så bra!! Deilig å være i rute :happy:

5 små dager til el nå! Lite som skjer på testene.
Er så spent på el kommer til normal til:angelic:
6912BB9D-7FDE-4CA1-AB34-01A4AD64EA05.png

Ja jeg hadde vanlig menstruasjon .. tror jeg hadde eggløsning rett etter det.. men da er det evt veldig tidlig ? Hadde negativ test før mensen så jeg må ha blitt gravid nå?:wideyed::rolleyes:
den er jo ikke så sterk heller den tidlig strimlen?
Jeg fjernet eggleder 1/11 etter sv.skap utenfor … fikk mensen først 13.desember.. mulig gravid og fått vanlig mensen fordet evt. merkelig.
Den ser jo utvilsomt positiv ut! Men jeg skjønner jo at du er usikker. Du kan få fastlegen til å henvise til gynekolog så du får datert svangerskapet siden mensterminen blir litt vanskelig å forholde seg til?

Den ser jo utvilsomt positiv ut! Men jeg skjønner jo at du er usikker. Du kan få fastlegen til å henvise til gynekolog så du får datert svangerskapet siden mensterminen blir litt vanskelig å forholde seg til?
Tusentakk for svar:happy:
Ja jeg skal ta kontakt med lege. Jeg har vel krav på TUL også siden jeg ble gravid utenfor svangerskap sist også.
Blæææ! Lyst å legge meg nå så jeg kan teste i morra fort:wtf:

Kan slettes fra lista.

Lykke til dere andre. Håper på mange septemberspirer! :Heartred

LadyComp kom med blinkende rødt lys i dag, som vil si det er dag for el. Noe som stemmer veldig godt med el-testene.:) Siste aksjer lagt, og ser frem til de laaaange dpo-dagene:confused:

Altså, hvor typisk er det at alle de fertile dagene i følge Flo /Clue faller den uken vi er hos svigers, med svigersøstre / nieser / nevøer og hele pakken?? Føler meg som en tenåring igjen med all denne snikingen - hadde vært morsomt om det ble baby av det :woot:

Altså, hvor typisk er det at alle de fertile dagene i følge Flo /Clue faller den uken vi er hos svigers, med svigersøstre / nieser / nevøer og hele pakken?? Føler meg som en tenåring igjen med all denne snikingen - hadde vært morsomt om det ble baby av det :woot:
Hehe samme her, jeg og mannen har heldigvis blitt plassert nede i kjelleren (ingen andre i den etasjen) og sønnen vår insisterer på å sove sammen med mormor.

Hehe samme her, jeg og mannen har heldigvis blitt plassert nede i kjelleren (ingen andre i den etasjen) og sønnen vår insisterer på å sove sammen med mormor.

Vi sover vegg i vegg med svigers og med datteren vår på samme rom :bag: så har måttet gripe sjansen på dagtid når alle er opptatte og passer på hun lille:angelic:

Når tror dere testetøsa melder seg da?:p
Evt når vil dere begynne å teste? :happy:

åååh, det er ikke mange dagene til :dance018 men testet ikke positivt før 10 dpo sist, så vet ikke om det er poeng i å teste før. Kjenner jeg meg selv rett tester jeg nok 8 dpo. Du da?:excited001

Back
Topp