⛄️IKM uke 2⛄️

Jeg er så syyykt utålmodig nå….
Fler som er det? :hilarious:
Kan jula bli ferdig?
Kan vi komme til 2 uka i januar?
Helst IGÅR!


NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!:wtf::confused::p:D
 
Når du får vite du er nærkontakt til en koronapositiv 3 dager før jul... Foreløpig er hvertfall covid selvtestene mine like blenda som tidligtestene mine forrige PP...
 
Når du får vite du er nærkontakt til en koronapositiv 3 dager før jul... Foreløpig er hvertfall covid selvtestene mine like blenda som tidligtestene mine forrige PP...

huff! Høres kjent ut… :wtf:
Mine er også blenda hvite på jobb fler dager i uka…

Tatt så mange tester de siste mnd, at jeg blir forvirret om jeg ønsker 1 eller 2 :yuck:;):p
 
Jeg fikk plutselig positiv eggløsningstest i dag, nesten en uke før vanlig! Da blir nok eggløsningen i morgen og IKM i uke 1 istedenfor i uke 2. Så da kan jeg strykes fra denne lista, så hopper jeg over i IKM uke 1. Lykke til videre dere andre i gruppa :happy:, og god jul! :greet008
 

Vedlegg

  • 696D5A64-678A-4793-B001-389C4D484005.jpeg
    696D5A64-678A-4793-B001-389C4D484005.jpeg
    182,9 KB · Visninger: 50
Fant ut nå at jeg kan jo joine her, jeg.
Trodde jeg måtte i uke 3.
Men i følge premom er IKM estimert til søndag i uke 2.
:rolleyes:
Er nå på CD2, etter min andre syklus på rad med kjemisk.
Det suger balle, samtidig som det kan være fordi kroppen ikke har vært 100% ennå, etter uttak av spiral i september.
Velger ihvertfall å tro det.
For ekstra håp for ny syklus.

FruMartinsen - 40 - PP4 - B4 - EL 2/1 - IKM 16/1

:greet015
 
Last edited:
Hopper inn her jeg også! Ikke fått TR enda, men regner med hun dukker opp i løpet av dagen idag eller imorgen, IKM er i morgen hvertfall. Ikke testet hverken positivt eller negativt denne runden, var ganske sikker på klaff men plutselig forsvant alt av symptomer... så, muligens kjemisk uten at jeg har testet, umulig å vite.

Hvertfall: Trondheimsjenta - 25 år - PP7 - B1 - EL 02/01 - IKM 16/01.

Har kjøpt inn solvipect og grapefruktjuice til tante grusom har forlatt redet, så fortsetter vi med concieve +. Har også kjøpt vitaminer til mannen. Begynner å bli utålmodig nå :angelic:
 
Hopper inn her jeg også! Ikke fått TR enda, men regner med hun dukker opp i løpet av dagen idag eller imorgen, IKM er i morgen hvertfall. Ikke testet hverken positivt eller negativt denne runden, var ganske sikker på klaff men plutselig forsvant alt av symptomer... så, muligens kjemisk uten at jeg har testet, umulig å vite.

Hvertfall: Trondheimsjenta - 25 år - PP7 - B1 - EL 02/01 - IKM 16/01.

Har kjøpt inn solvipect og grapefruktjuice til tante grusom har forlatt redet, så fortsetter vi med concieve +. Har også kjøpt vitaminer til mannen. Begynner å bli utålmodig nå :angelic:
Oooh... vi har de samme datoene for EL og IKM!
:greet025
 
Velkommen hit til oss alle sammen :Heartred

Melder meg forsiktig inn her :)

Marie29 - 30 - PP10 - B1 - EL 26.12 - IKM 10.01

Blir ikke lett å legge inn aksjer igjennom jula siden mannen jobber nattvakter. Men vi skal nok rekke å snike inn en BD-aksje eller to :D
Fant ut nå at jeg kan jo joine her, jeg.
Trodde jeg måtte i uke 3.
Men i følge premom er IKM estimert til søndag i uke 2.
:rolleyes:
Er nå på CD2, etter min andre syklus på rad med kjemisk.
Det suger balle, samtidig som det kan være fordi kroppen ikke har vært 100% ennå, etter uttak av spiral i september.
Velger ihvertfall å tro det.
For ekstra håp for ny syklus.

FruMartinsen - 40 - PP4 - B4 - EL 2/1 - IKM 16/1

:greet015

Så utrolig kjedelig med kjemisk igjen... håper det klaffer ordentlig nå og at det blir septemperspirer hele veien på oss alle! :Heartred

Hopper inn her jeg også! Ikke fått TR enda, men regner med hun dukker opp i løpet av dagen idag eller imorgen, IKM er i morgen hvertfall. Ikke testet hverken positivt eller negativt denne runden, var ganske sikker på klaff men plutselig forsvant alt av symptomer... så, muligens kjemisk uten at jeg har testet, umulig å vite.

Hvertfall: Trondheimsjenta - 25 år - PP7 - B1 - EL 02/01 - IKM 16/01.

Har kjøpt inn solvipect og grapefruktjuice til tante grusom har forlatt redet, så fortsetter vi med concieve +. Har også kjøpt vitaminer til mannen. Begynner å bli utålmodig nå :angelic:

Håper TR holder seg unna og at du faktisk er gravid :woot: Brukt Solvipect selv denne runden, OG det har hatt veldig effekt! Så blir spennende :D Prøvd grapefruktjuice og grapefruktkjerneekstrakt uten noe effekt tidligere.

Jokolade - 32 - PP2 - B2 - EL 30/12 - IKM 14/01
 
Fant ut nå at jeg kan jo joine her, jeg.
Trodde jeg måtte i uke 3.
Men i følge premom er IKM estimert til søndag i uke 2.
:rolleyes:
Er nå på CD2, etter min andre syklus på rad med kjemisk.
Det suger balle, samtidig som det kan være fordi kroppen ikke har vært 100% ennå, etter uttak av spiral i september.
Velger ihvertfall å tro det.
For ekstra håp for ny syklus.

FruMartinsen - 40 - PP4 - B4 - EL 2/1 - IKM 16/1

:greet015

Vi møtes igjenxsmile5 håper den klamrer seg for oss begge denne gangen! Er helt uten stress denne PP:shy:
 
Vi møtes igjenxsmile5 håper den klamrer seg for oss begge denne gangen! Er helt uten stress denne PP:shy:
Ja! Superhyggelig å havne i samme gruppe igjen :woot:
Men nå får værra nok.
Null stress og alt det der, så får vi naile den.
Slik at vi kommer i samme termingruppe.
:rolleyes:
 
Jeg bestilte testpinner til CB fertilitetsmonitor i posten. Kan testpinner bli ødelagt i kaldt vær?

Teststreken er så tynn på dem. Forrige PP klarte den ikke å finne noe mer enn høy. Så jeg trodde jeg hadde en anovolatorisk syklus. Heldigvis temper jeg. Så tempen bekreftet EL. Men nå er jeg redd det skjer igjen at den ikke finner EL pga tynn teststrek :wtf:

Vil ikke tvinge en trøtt mann på nattvakt igjennøm hele jula til å leke kanin unødvendig mye heller :laughing002
 
Jeg bestilte testpinner til CB fertilitetsmonitor i posten. Kan testpinner bli ødelagt i kaldt vær?

Teststreken er så tynn på dem. Forrige PP klarte den ikke å finne noe mer enn høy. Så jeg trodde jeg hadde en anovolatorisk syklus. Heldigvis temper jeg. Så tempen bekreftet EL. Men nå er jeg redd det skjer igjen at den ikke finner EL pga tynn teststrek :wtf:

Vil ikke tvinge en trøtt mann på nattvakt igjennøm hele jula til å leke kanin unødvendig mye heller :laughing002

Jeg også tester med fertilitetsmonitor, desverre så skal man ikke lese av testene uten å bruke monitoren:wtf: jeg heller fikk ikke annet enn høy på monitoren forrige periode. Men da var det første runden på mange måneder jeg brukte den, minnes å huske at den bruker noen pp på å finne ut av syklusen og lengde ol.

Håper den gir bedre utslag for oss begge denne runden :Heartred
 
Jeg også tester med fertilitetsmonitor, desverre så skal man ikke lese av testene uten å bruke monitoren:wtf: jeg heller fikk ikke annet enn høy på monitoren forrige periode. Men da var det første runden på mange måneder jeg brukte den, minnes å huske at den bruker noen pp på å finne ut av syklusen og lengde ol.

Håper den gir bedre utslag for oss begge denne runden :Heartred

Dette blir 10ende PP jeg bruker den i. Så den har heldigvis loggen å forholde seg til ;) Har ikke opplevd at den ikke finner maks tidligere. Også la jeg bare merke til at teststreken er veldig mye tynnere enn kontrollstreken. Det har jeg ikke sett tidligere.

Monitoren gjør nok tolkingen for meg. Jeg lærte ganske tidlig med g-testingen på den at man absolutt ikke burde tolke dem alene. Det er jo alltid en svak blå strek på dem :wacky:

Ja, får håpe den finner EL for oss :p:Heartred
 
Dette blir 10ende PP jeg bruker den i. Så den har heldigvis loggen å forholde seg til ;) Har ikke opplevd at den ikke finner maks tidligere. Også la jeg bare merke til at teststreken er veldig mye tynnere enn kontrollstreken. Det har jeg ikke sett tidligere.

Monitoren gjør nok tolkingen for meg. Jeg lærte ganske tidlig med g-testingen på den at man absolutt ikke burde tolke dem alene. Det er jo alltid en svak blå strek på dem :wacky:

Ja, får håpe den finner EL for oss :p:Heartred

Oi, ja da burde den virkelig ha logget seg ferdig. Håper dette blir siste runden du trenger å bruke den:D
 
CD 16 og spotter litt, spottet litt for to dager siden å. Kjenner jeg er veldig spent på om dose 3 for to uker siden gir enda mer blødninger enn de to tidligere dosene!
 
Jeg vil bare få ønske dere alle en fredelig og fin jul.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.
Vi går nok en spennende tid i møte.
Stor hjerteklem fra meg til dere, med omtanke, kjærlighet og bønn om oppfylte ønsker.
:smiley-angelic001:Heartred
 
Jeg vil bare få ønske dere alle en fredelig og fin jul.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.
Vi går nok en spennende tid i møte.
Stor hjerteklem fra meg til dere, med omtanke, kjærlighet og bønn om oppfylte ønsker.
:smiley-angelic001:Heartred
Lige så :Heartred God jul alle sammen!:santa Håper det klamrer seg fast septemberspirer de kommende ukene:love7
 
Back
Topp