Da var første testen utført i dag CD 8 Low, 0,13 Vi har god tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du får vite du er nærkontakt til en koronapositiv 3 dager før jul... Foreløpig er hvertfall covid selvtestene mine like blenda som tidligtestene mine forrige PP...
Oooh... vi har de samme datoene for EL og IKM!Hopper inn her jeg også! Ikke fått TR enda, men regner med hun dukker opp i løpet av dagen idag eller imorgen, IKM er i morgen hvertfall. Ikke testet hverken positivt eller negativt denne runden, var ganske sikker på klaff men plutselig forsvant alt av symptomer... så, muligens kjemisk uten at jeg har testet, umulig å vite.
Hvertfall: Trondheimsjenta - 25 år - PP7 - B1 - EL 02/01 - IKM 16/01.
Har kjøpt inn solvipect og grapefruktjuice til tante grusom har forlatt redet, så fortsetter vi med concieve +. Har også kjøpt vitaminer til mannen. Begynner å bli utålmodig nå
Melder meg forsiktig inn her
Marie29 - 30 - PP10 - B1 - EL 26.12 - IKM 10.01
Blir ikke lett å legge inn aksjer igjennom jula siden mannen jobber nattvakter. Men vi skal nok rekke å snike inn en BD-aksje eller to
Fant ut nå at jeg kan jo joine her, jeg.
Trodde jeg måtte i uke 3.
Men i følge premom er IKM estimert til søndag i uke 2.
Er nå på CD2, etter min andre syklus på rad med kjemisk.
Det suger balle, samtidig som det kan være fordi kroppen ikke har vært 100% ennå, etter uttak av spiral i september.
Velger ihvertfall å tro det.
For ekstra håp for ny syklus.
FruMartinsen - 40 - PP4 - B4 - EL 2/1 - IKM 16/1
Hopper inn her jeg også! Ikke fått TR enda, men regner med hun dukker opp i løpet av dagen idag eller imorgen, IKM er i morgen hvertfall. Ikke testet hverken positivt eller negativt denne runden, var ganske sikker på klaff men plutselig forsvant alt av symptomer... så, muligens kjemisk uten at jeg har testet, umulig å vite.
Hvertfall: Trondheimsjenta - 25 år - PP7 - B1 - EL 02/01 - IKM 16/01.
Har kjøpt inn solvipect og grapefruktjuice til tante grusom har forlatt redet, så fortsetter vi med concieve +. Har også kjøpt vitaminer til mannen. Begynner å bli utålmodig nå
Jokolade - 32 - PP2 - B2 - EL 30/12 - IKM 14/01
Fant ut nå at jeg kan jo joine her, jeg.
Trodde jeg måtte i uke 3.
Men i følge premom er IKM estimert til søndag i uke 2.
Er nå på CD2, etter min andre syklus på rad med kjemisk.
Det suger balle, samtidig som det kan være fordi kroppen ikke har vært 100% ennå, etter uttak av spiral i september.
Velger ihvertfall å tro det.
For ekstra håp for ny syklus.
FruMartinsen - 40 - PP4 - B4 - EL 2/1 - IKM 16/1
Ja! Superhyggelig å havne i samme gruppe igjenVi møtes igjen håper den klamrer seg for oss begge denne gangen! Er helt uten stress denne PP
Jeg bestilte testpinner til CB fertilitetsmonitor i posten. Kan testpinner bli ødelagt i kaldt vær?
Teststreken er så tynn på dem. Forrige PP klarte den ikke å finne noe mer enn høy. Så jeg trodde jeg hadde en anovolatorisk syklus. Heldigvis temper jeg. Så tempen bekreftet EL. Men nå er jeg redd det skjer igjen at den ikke finner EL pga tynn teststrek
Vil ikke tvinge en trøtt mann på nattvakt igjennøm hele jula til å leke kanin unødvendig mye heller
Jeg også tester med fertilitetsmonitor, desverre så skal man ikke lese av testene uten å bruke monitoren jeg heller fikk ikke annet enn høy på monitoren forrige periode. Men da var det første runden på mange måneder jeg brukte den, minnes å huske at den bruker noen pp på å finne ut av syklusen og lengde ol.
Håper den gir bedre utslag for oss begge denne runden
Dette blir 10ende PP jeg bruker den i. Så den har heldigvis loggen å forholde seg til Har ikke opplevd at den ikke finner maks tidligere. Også la jeg bare merke til at teststreken er veldig mye tynnere enn kontrollstreken. Det har jeg ikke sett tidligere.
Monitoren gjør nok tolkingen for meg. Jeg lærte ganske tidlig med g-testingen på den at man absolutt ikke burde tolke dem alene. Det er jo alltid en svak blå strek på dem
Ja, får håpe den finner EL for oss
Lige så God jul alle sammen! Håper det klamrer seg fast septemberspirer de kommende ukeneJeg vil bare få ønske dere alle en fredelig og fin jul.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.
Vi går nok en spennende tid i møte.
Stor hjerteklem fra meg til dere, med omtanke, kjærlighet og bønn om oppfylte ønsker.