⛄️IKM uke 2⛄️

Det er vel mer et kjerringråd enn noe som har dokumentert effekt. Men jeg sjekket RELIS og der påpeker de at det ikke har noen klar dokumentert effekt, men er ganske klare på at det ikke er skadelig å ta i forbindelse med svangerskap, såfremt man ikke overskrider anbefalt dose i pakningsvedlegget selvfølgelig. Ideen er vel at siden det er slimsløsende så skal det gjøre el-slimet mer flytende og sperm-vennlig.
Da skal jeg jaggu prøve. :p
 
Melder meg inn her, regner med tanta kommer i kveld/natt :p

hani94 - 27 - PP4 - B2 - EL 30/01 - IKM - 14/01

el og ikm er usikkert. Siden dette er pp etter kjemisk/SA så sier Flo at syklusen min er lengre enn tidligere. Den har også vært 2 dager lengre enn vanlig nå. Vi får se om den går tilbake til vanlig eller ikke :rolleyes:
 
Melder meg inn her, regner med tanta kommer i kveld/natt :p

hani94 - 27 - PP4 - B2 - EL 30/01 - IKM - 14/01

el og ikm er usikkert. Siden dette er pp etter kjemisk/SA så sier Flo at syklusen min er lengre enn tidligere. Den har også vært 2 dager lengre enn vanlig nå. Vi får se om den går tilbake til vanlig eller ikke :rolleyes:

Velkommen hit! :Heartred Så kjedelig det ikke gikk hele veien sist, hadde troa! :happy: Håper september er måneden for oss alle :Heartred
 
Når tenker dere begynne med EL -testing (hvis du skal)? Her har jeg tatt 3 dose i dag og spent på om syklusen er som den skal denne måneden. Tenker begynne å teste på cd13. Er på cd6 i dag :)
 
Når tenker dere begynne med EL -testing (hvis du skal)? Her har jeg tatt 3 dose i dag og spent på om syklusen er som den skal denne måneden. Tenker begynne å teste på cd13. Er på cd6 i dag :)
Tenker å begynne testingen på søndag :) Eller mandag. Da er jeg CD7
 
Da kom TR og jeg melder meg inn her - for se hvor aktivt vi prøver så EL muligens faller akkurat mens vi er hos svigers og deler rom med datteren vår.

Forglemmegei20 - 33 - PP2 - B2 - EL 27.12 - IKM 11/1

Lykke til alle sammen!
 
Da kom TR og jeg melder meg inn her - for se hvor aktivt vi prøver så EL muligens faller akkurat mens vi er hos svigers og deler rom med datteren vår.

Forglemmegei20 - 33 - PP2 - B2 - EL 27.12 - IKM 11/1

Lykke til alle sammen!
Velkommen :Heartred Håper det klaffer selv midt i jula:happy:
 
:smiley-bounce016

MiaBella - 39 - PP3 - B4 - EL 26/12 - IKM 10/1

Heeey, Im back! Håper det klaffer denne runden! Nå må TR se å bli ferdig på besøk om noen dager sånn at julekosen med mannen min kan starte :knegg::love022
 
Velkommen hit! :Heartred Så kjedelig det ikke gikk hele veien sist, hadde troa! :happy: Håper september er måneden for oss alle :Heartred
Ja det var kjipt, men samtidig såå glad for å vite at vi kan bli gravide uten hjelp :happy::Heartred
 
Prøver meg her
Iii86 - 35 - PP1 - B2 - EL 28/12? - IKM 11/1?
Da har endelig TR kommet etter at jeg sluttet på minipillen da gutten vår ble 1 år i august. Usikker på syklus, men om den er som før skal jeg være her. Går mot en hyggelig romjul:happy:
 
Kan strykes fra lista. Fortsatt ingen mensen, og ikveld forsvant alt av menssmerter :shifty: negativ g-test også, selv om det va 1 times urin burde tidligtest blitt positiv når IKM var igår :p kan ikke tro jeg har hatt EL enda, siden el-smerter var fra 30-2 des, siste dag med EL-slim 3 desember. Har ikke hatt tegn på EL siden da, hatt typisk etter el utflod i ettertid. Men det rare er at jeg har hatt så mye menssmerter og andre symptomer på mensen, såå da skulle man tro el har vært? :banghead:
 
Når tenker dere begynne med EL -testing (hvis du skal)? Her har jeg tatt 3 dose i dag og spent på om syklusen er som den skal denne måneden. Tenker begynne å teste på cd13. Er på cd6 i dag :)
Har begynt i håp om tidlig el:jimlad: satser på at dose 3 ikke ødelegger for deg! Tok dose 3 i forrige uke, rett etter mensen startet, heldigvis ikke klusset noe til frem til nå.
 
Hei! Kan du endre på meg: el 29/12 og ikm 12/01

Ble visst en kjemisk på meg:meh:
 
Kan strykes fra lista. Fortsatt ingen mensen, og ikveld forsvant alt av menssmerter :shifty: negativ g-test også, selv om det va 1 times urin burde tidligtest blitt positiv når IKM var igår :p kan ikke tro jeg har hatt EL enda, siden el-smerter var fra 30-2 des, siste dag med EL-slim 3 desember. Har ikke hatt tegn på EL siden da, hatt typisk etter el utflod i ettertid. Men det rare er at jeg har hatt så mye menssmerter og andre symptomer på mensen, såå da skulle man tro el har vært? :banghead:
Hm rart, testet du etter el denne runden? Jeg merker kroppen forskjellig etter antatt el hver syklus, er neimen ikke sikker på om egget har sluppet engang. Min syklus varierer også stadig med en dag eller to. Satser på at mensen kommer snart og at du fortsetter her :happy:
 
Back
Topp