⛄️IKM uke 2⛄️

Prøver meg her
Iii86 - 35 - PP1 - B2 - EL 28/12? - IKM 11/1?
Da har endelig TR kommet etter at jeg sluttet på minipillen da gutten vår ble 1 år i august. Usikker på syklus, men om den er som før skal jeg være her. Går mot en hyggelig romjul:happy:
Velkommen :Heartred God jul :santa

Har begynt i håp om tidlig el:jimlad: satser på at dose 3 ikke ødelegger for deg! Tok dose 3 i forrige uke, rett etter mensen startet, heldigvis ikke klusset noe til frem til nå.
Så bra det ser lovende ut! Bør kanskje begynne teste snart selv, tilfelle noe skjer :rolleyes:

Jakting etter EL er herved i gang! Første test idag :hilarious:

Cd8 her nå og vil ikke misse noe EL. Pleier å få rundt CD18. Men man vet aldri :angelic: Har haugevis med tester så det gjør ikke noe å starte tidlig :p

Tenker at jeg skal begynne med Solvipect ikveld, omtrent 10 dager før forventet EL :joyful: Så får vi håpe på det beste denne runden nå! Med både Femar, Solvipect og el-testing :D

Cd8 her nå og vil ikke misse noe EL. Pleier å få rundt CD18. Men man vet aldri :angelic: Har haugevis med tester så det gjør ikke noe å starte tidlig :p

Tenker at jeg skal begynne med Solvipect ikveld, omtrent 10 dager før forventet EL :joyful: Så får vi håpe på det beste denne runden nå! Med både Femar, Solvipect og el-testing :D
Samme her! Hjem og teste nå etter jobb.:happy::p Å lure gubben i seng før hjemmekontor :yuck: haha!

jeg skal kjøpe solvipect idag. Men hva er femar? På resept eller ?

Jeg har ikke så mange el-tester igjen, så jeg skal prøve å holde meg til torsdag eller fredag. Har bestilt, men jeg vet ikke når de rekker å komme fram. Tenkte å legge aksjer annenhver dag fra i morgen, da slipper vi mens vi overnatter hos svigers julaften og mine foreldre 2. juledag. Startet med Solvipect nå i morges!

Var det 3x 10 ml om dagen?

Mannen gjør alt for at jeg ikke skal stresse denne PP:shy: i går under akten så spør han om ikke vi kan gjøre dette hvær dag hele julen:angelic:
Har litt større appetitt enn mannen på soverommet, så er spent på om han klarer å holde tritt med meg:hilarious: men det høres veldig bra ut at han vil levere godsaker til meg hver dag hele julen:love7

syklus på 33 dager og lutealfase på 10dager de siste 2 syklusene. Men vet ikke om alt er normalt etter fødsel for 6mnd siden enda:dontknow

men superspent på om spira sitter denne mnd, har sykt mye mindre stress i meg nå enn forrige PP:happy090

Samme her! Hjem og teste nå etter jobb.:happy::p Å lure gubben i seng før hjemmekontor :yuck: haha!

jeg skal kjøpe solvipect idag. Men hva er femar? På resept eller ?
Femar er en kur, som gyn skriver ut. Hjelper deg å få eggløsning :joyful:

Hei jenter:happy:

Jeg hadde mensen fra 13-17 desember , men siste to døgna har jeg kjent på små murringer og oppblåsthet og har ikke klart å la være å ta EL tester…. :p
Mistenker tidligere EL enn normalen..
Kan dere som er vant med EL tester hjelpe meg å tolke? Er det en stigning det er verdt å teste videre på? Disse er fra igår , idag kl 10, 17.30 og 22.45…

takker for svar:Heartred

Vedlegg

• C8FBB883-D421-4686-9964-F05DC3749BB5.png
    C8FBB883-D421-4686-9964-F05DC3749BB5.png
    3,2 MB · Visninger: 75
Hm rart, testet du etter el denne runden? Jeg merker kroppen forskjellig etter antatt el hver syklus, er neimen ikke sikker på om egget har sluppet engang. Min syklus varierer også stadig med en dag eller to. Satser på at mensen kommer snart og at du fortsetter her :happy:
Testet ikke, etter første 2,5 år med prøvingen lærte jeg kroppen min såppass å kjenne at når jeg kjente symptomene og tisset på EL-testen var den positiv :hilarious: men man kan jo aldri være sikker før man faktisk temper og det har jeg aldri gjort.. Men egget må ha sluppet mye senere enn symptomene varte for mensen kom idag :bag: var nok det at jeg hadde kjemisk/tidlig SA som påvirket det :shifty:

Når stopper du å ta? Var det 2 dager før eggløsning?:Heartred
Jeg stopper med det når jeg har fått negativ test på EL igjen:joyful::angelic:

Hei jenter:happy:

Jeg hadde mensen fra 13-17 desember , men siste to døgna har jeg kjent på små murringer og oppblåsthet og har ikke klart å la være å ta EL tester…. :p
Mistenker tidligere EL enn normalen..
Kan dere som er vant med EL tester hjelpe meg å tolke? Er det en stigning det er verdt å teste videre på? Disse er fra igår , idag kl 10, 17.30 og 22.45…

takker for svar:Heartred
Hmm, det vil jeg si at du begynner å få EL tidligere enn forventet. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt testa etter EL helt til den viser knallpositiv og så frem til det er negativ igjen så vet du at egget er sluppet :Heartred

Temper du også tillegg?:angelic:

Melder meg forsiktig inn her :)

Marie29 - 30 - PP10 - B1 - EL 26.12 - IKM 10.01

Blir ikke lett å legge inn aksjer igjennom jula siden mannen jobber nattvakter. Men vi skal nok rekke å snike inn en BD-aksje eller to :D

:Heartred
Jeg stopper med det når jeg har fått negativ test på EL igjen:joyful::angelic:

Hmm, det vil jeg si at du begynner å få EL tidligere enn forventet. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt testa etter EL helt til den viser knallpositiv og så frem til det er negativ igjen så vet du at egget er sluppet :Heartred

Temper du også tillegg?:angelic:

takk for svar :happy:
Jeg fortsetter å tar jeg da, for syns den går i riktig retning allefall :p:D

Nei temper ikke, men kanskje vært lurt :Heartred

Da er TR ferdig her og - lurer på om EL kom senere enn planlagt siste runde, for de tre siste syklusene har jeg fått EL slim når Clue /Flo sier El, men så har jeg fått noe lignende igjen 3-4 dager senere... Er første gang kun for å si at nå begynner ting og andre gang når jeg faktisk får det? Noen andre som har det sånn også?

:Heartred

takk for svar :happy:
Jeg fortsetter å tar jeg da, for syns den går i riktig retning allefall :p:D

Nei temper ikke, men kanskje vært lurt :Heartred
Det kan være lurt om du temper hvis du vil finne EL. Tempen stiger når EL har vært og holder seg høy. Tempen faller nedover igjen når du får mensen :p Anbefaler deg å ta måler med to desimaler for korrekt temp, og tas til samme tid FØR du står opp:D

Det kan være lurt om du temper hvis du vil finne EL. Tempen stiger når EL har vært og holder seg høy. Tempen faller nedover igjen når du får mensen :p Anbefaler deg å ta måler med to desimaler for korrekt temp, og tas til samme tid FØR du står opp:D
Da skal jeg gjøre det . Har faktisk følt meg ekstra varm i går kveld og i natt. :happy::p
Har normal temp på 36,4, så enkelt for meg å se om det er stigning også :Heartred
Takk for tips!!

Back
Topp