GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til ossHei dere Skulle vel helst vært i en termingruppe, for lenge siden…men får melde meg inn her da. El er litt forsinket noe som gjør at jeg hopper inn her
Morell88 - PP 3 etter SA - B2 - EL 26.12.22 -IKM 10.01.22
Velkommen til oss
Da har vi samme utgangspunkt nesten! Blir spennende å følge med på deg. jeg har også ikm 10/1 og eggløsning 27/12
Må le litt av samboer som plutselig har blitt veldig interessert i prøvingen og mener vi burde legge aksjer to ganger daglig for å være sikker, jeg sa annenhver dag holdt landet på daglig de neste dagene
Hei dere Skulle vel helst vært i en termingruppe, for lenge siden…men får melde meg inn her da. El er litt forsinket noe som gjør at jeg hopper inn her
Morell88 - PP 3 etter SA - B2 - EL 26.12.22 -IKM 10.01.22
Heihei
Etter litt hjelp har jeg funnet ut at EL er i dag, så jeg tenkte jeg veldig forsiktig kunne melde meg inn her
Lil_sol - 28 - PP1 - B1 - EL 26/12 - IKM 10/1
Første gang jeg melder meg inn i en IKM gruppe. Gleder meg til å skravle
Så kjedelig.. Håper temping bekrefter EL for deg! Send en mail og hør om kulde kan påvirke kanskje?Syklusdag 12 og fortsatt ikke noe mer enn høy på monitoren. Lurer på om jeg går enda en PP i møte uten å vite om jeg har hatt EL eller ikke Lurer veldig på om testpinnene har blitt utsatt for kalde temperaturer i posten. Blir spennende å se om jeg får bekreftet EL via temping.
Stakkars mannen rekker så vidt å prestere før han må på jobb og mellom juleselskapene jeg skal delta i Hadde håpa på positiv EL-test i dag sånn at han ikke må jobbe seg igjel både på hjemmebane og på jobb i romjula
Oi, jo det er tydelig to streker! Prøv en test til for sikkerhetsskyld? Så spennende, og sier forsiktig gratulererSkal ha mensen 10/1… men har hatt litt mistanke nå siste dagene .. er ikke denne positiv? Kan jeg ha hatt veldig tidlig eggløsning? bilde tatt med engang…
Forrige runde fikk jeg masse el-slim, denne runden har jeg samme opplevelse som deg. Jeg vet ikke hva det betyr, rundt el skal jo utfloden være vanndig/på sitt mest tyntflytende såvidt jeg har skjønt? Jeg tror jeg skal droppe solvipect neste runde hvis det ikke klaffer i denne. Det blir liksom litt for mange «rutiner» for meg.Håper alle har en fin jul og legger aksjer som bare det! Her kom EL en dag før forventet, så jeg er allerede 1 dpo i dag 3.dose vaksine har ikke klusset til noe, så det er deilig! IKM blir 9.januar, så egentlig uke 1, men henger bare her med dere
Et spørsmål ang. Solvipect (til dere som har brukt det); jeg har hatt økt utflod hele perioden siden jeg startet, og synes det er veldig "tynt" og vanndig, EL slimet er liksom ikke så slimete. Er det det som er ønsket effekt?
Håper alle har en fin jul og legger aksjer som bare det! Her kom EL en dag før forventet, så jeg er allerede 1 dpo i dag 3.dose vaksine har ikke klusset til noe, så det er deilig! IKM blir 9.januar, så egentlig uke 1, men henger bare her med dere
Et spørsmål ang. Solvipect (til dere som har brukt det); jeg har hatt økt utflod hele perioden siden jeg startet, og synes det er veldig "tynt" og vanndig, EL slimet er liksom ikke så slimete. Er det det som er ønsket effekt?
Oi, jo det er tydelig to streker! Prøv en test til for sikkerhetsskyld? Så spennende, og sier forsiktig gratulerer
Væææ
jeg hadde mensen 13-17. desember. 21 desember følte jeg allerede at det murra og tenkte kanskje eggløsning tidlig. Da må det være det da?
Legger ved en til…
hjeeeeelp!!!
Blødde du mye den 13.-17? Kan jo hende du ble gravid forrige runde?Væææ
jeg hadde mensen 13-17. desember. 21 desember følte jeg allerede at det murra og tenkte kanskje eggløsning tidlig. Da må det være det da?
Legger ved en til…
hjeeeeelp!!!