⛄️IKM uke 2⛄️

Jeg kan settes på TR :sad010Gratulerer så mye til dere med positiv test :Heartred Også ønsker jeg alle dere som venter masse lykke til:Heartred
Åh.... vil så gjerne gi deg en kjempeklem.
Hater den tanta!
:(:Heartred

Kanskje vi møtes i neste IKM-gruppe, hvis ikke jeg havner i uken etter.
Har liksom ikke helt trua denne gangen.
Men masse lykke til videre uansett.
:Heartbigred

Åh.... vil så gjerne gi deg en kjempeklem.
Hater den tanta!
:(:Heartred

Kanskje vi møtes i neste IKM-gruppe, hvis ikke jeg havner i uken etter.
Har liksom ikke helt trua denne gangen.
Men masse lykke til videre uansett.
:Heartbigred

Takk for det, får sende luftklemmer :Heartred Synes den tanta kunne holdt seg borte de neste 9 månedene altså ;)

Jeg ble jo lurt trill rundt av nesten null symptomer denne runden. Spesielt med svak skygge på dagens test. Nesten så jeg får lyst til å teste i morgen også :wacky: bare for å være heeeelt sikker liksom.

Ikke vondt ment, men jeg håper jo egentlig ikke på å treffe dere igjen før vi møtes i en termingruppe:Heartred hehe

Masse lykke til :happy:

Takk for det, får sende luftklemmer :Heartred Synes den tanta kunne holdt seg borte de neste 9 månedene altså ;)

Jeg ble jo lurt trill rundt av nesten null symptomer denne runden. Spesielt med svak skygge på dagens test. Nesten så jeg får lyst til å teste i morgen også :wacky: bare for å være heeeelt sikker liksom.

Ikke vondt ment, men jeg håper jo egentlig ikke på å treffe dere igjen før vi møtes i en termingruppe:Heartred hehe

Masse lykke til :happy:

Det tar jeg ikke som vondt ment, men som KUN godt ment.... og tusen takk for det, fine deg!
:Heartred

Skjønner godt at du vil teste igjen i morgen.... kanskje det ikke er så dumt uansett, tenker jeg.
Om så bare for å få en slags bekreftelse.

Tok en til mest for moro skyld, fordi urinen var mørkere/ mer konsentrert.
Jeg stoler ikke på BP, bare så det er sagt... men jeg kan ikke legge skjul på at det kilte litt i magen min likevel da jeg så den ultra-svake rosa streken.
Etter to kjemiske på rad skal det mye til før jeg jubler.
For det har snudd brått før...
Men en dag av gangen nå.
:smiley-angelic001
upload_2022-1-12_14-48-32.png

Håper ikke det er bare jeg som ser noe her.
Da blir jeg flau.
:laughing025

Jeg stoler ikke på BP, bare så det er sagt... men jeg kan ikke legge skjul på at det kilte litt i magen min likevel da jeg så den ultra-svake rosa streken.
Men en dag av gangen nå.
Vis vedlegget 375212

Da blir jeg flau.
Ser noe her, og det ser jo absolutt rosa ut! Håper for deg:rolleyes: Er bildet tatt innenfor 5 minutter eller etter den har tørket?

Men en dag av gangen nå.
Vis vedlegget 375212

Da blir jeg flau.

Ser :D og uansett hvis jeg ikke hadde sett.. så er det jo bare jeg som ser noe på mine tester... :(

Ser noe her, og det ser jo absolutt rosa ut! Håper for deg:rolleyes: Er bildet tatt innenfor 5 minutter eller etter den har tørket?
Tok bildet etter 4-5 minutter, men den ser lik ut etter også.
:rolleyes:
Tusen takk!

Har så sykt vondt i puppene, er liksom i hele puppen, vanligvis er det bare på sidene det er ømt før mens, men blenda test nå. Ganske lys urin. Retter hodet mot neste syklus tenker jeg, for psyken min sin skyld, har lasta ned FF og venter på termometer i posten så da skal jeg prøve noe nytt og det er jo spennende om ikke annet :p

Men en dag av gangen nå.
Vis vedlegget 375212

Da blir jeg flau.
Jeg ser :woot::woot: har du et bilde som er litt skarpere? #kravstor :hilarious:

Jeg ser :woot::woot: har du et bilde som er litt skarpere? #kravstor :hilarious:

upload_2022-1-12_16-53-0.png

:hilarious: Du er bare herlig :Heartred

Med mine to kjemiske bak meg skal det mye til for at jeg jubler igjen... men det er unektelig spennende, da.
DET tillater jeg meg å føle.
:love7

Det er jo en rosa strek!! Så spennende det blir i morgen :woot::woot: Optimistisk :Heartred
Tusen takk:love7 Ja, jeg er superspent på om det blir sterkere fremover.
Bare så livredd for å juble for tidlig igjen.

RFSU rød og makesure blå. Sein stigning på makesure da, andre som har erfaring. Fikk 2-3 på cb digital i går 14dpo

Vedlegg

• 20220112_171954.jpg
    20220112_171954.jpg
    1,1 MB · Visninger: 102
RFSU rød og makesure blå. Sein stigning på makesure da, andre som har erfaring. Fikk 2-3 på cb digital i går 14dpo
Gratulerer så masse!
:love7
Synes de ser fine ut, jeg... til strimler å være.

Tiltross for svak svak svaaak test igår og idag. iKM imorgen. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. veldig ønsket, men veldig skummelt ‍‍:nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 41ABBDFF-AF9B-4BB2-9F4C-231BC55DB2E1.jpeg
    41ABBDFF-AF9B-4BB2-9F4C-231BC55DB2E1.jpeg
    191,4 KB · Visninger: 78
Tusen takk:love7 Ja, jeg er superspent på om det blir sterkere fremover.
Bare så livredd for å juble for tidlig igjen.
Skjønner det veldig godt. Det er likevel lov å juble littegran, også leve på den gode følelsen akkurat nå. Gjør noe koselig i kveld! Ikke noe du får gjort fra eller til uansett. Krysser alt jeg har for at det er sterkere i morgen :Heartred:Heartred

Men en dag av gangen nå.
Vis vedlegget 375212

Da blir jeg flau.
Ååå håper det er en babystrek :love017:love017

Ååå håper det er en babystrek :love017:love017

Tuuusen takk! :love7

Skjønner det veldig godt. Det er likevel lov å juble littegran, også leve på den gode følelsen akkurat nå. Gjør noe koselig i kveld! Ikke noe du får gjort fra eller til uansett. Krysser alt jeg har for at det er sterkere i morgen :Heartred:Heartred

Tuuusen takk! :love7
Er alene hjemme med 18-åringen. Hun mener tydeligvis at hun har vært sosial nok for en stund, så hun sitter på rommet sitt.:laughing002
Mannen dro på jobbreise i går, han kommer hjem på fredag.
Så jeg sitter med Netflix og puslespill.
Koser meg.
:cool05

Og ja.... det er deilig at testen ikke var helt blenda, selv om jeg holder igjen på de sterkeste følelsene. Gleder meg til å teste i morgen.
Skal prøve å slutte å drikke noe ganske tidlig i kveld, i håp om at morgenurinen i morgen blir konsentrert nok.

Back
Topp