⛄️IKM uke 2⛄️

Litt TMI spørsmål, beklager på forhånd:
Noen som har opplevd at det stikker til litt sånn kraftig.. i tissen?:hilarious: Kjentes liksom ut som det kom fra tappen på et vis, eller ovenfor rundt området der? Stakk til kraftig to ganger på 1 minutt kanskje. Aldri opplevd før:wtf:
Jeg fikk sånn livmorhalsprøve-feeling 8 dpo når jeg skulle legge meg. Stakk/nappa til oppi der liksom. Jeg tror kanskje det var festesmerter for fikk positiv test to dager etter :) Har ikke kjent til den følelsen verken før eller senere :confused004

Litt TMI spørsmål, beklager på forhånd:
Noen som har opplevd at det stikker til litt sånn kraftig.. i tissen?:hilarious: Kjentes liksom ut som det kom fra tappen på et vis, eller ovenfor rundt området der? Stakk til kraftig to ganger på 1 minutt kanskje. Aldri opplevd før:wtf:
På tappen eller på skambeinet/symfusen? For merka graviditet sist med at det stakk i skambeinet/symfusen

Jeg fikk sånn livmorhalsprøve-feeling 8 dpo når jeg skulle legge meg. Stakk/nappa til oppi der liksom. Jeg tror kanskje det var festesmerter for fikk positiv test to dager etter :) Har ikke kjent til den følelsen verken før eller senere :confused004
Oi, ja var som en livmorhalsprøve! Godt beskrevet. Spennende, kanskje håpet ikke er over likevel :angelic:

På tappen eller på skambeinet/symfusen? For merka graviditet sist med at det stakk i skambeinet/symfusen
Var liksom innvendig :rolleyes: Godt beskrevet som en livmorhalsprøve!

Samme her! Kjente det litt i går og i dag også, men ikke like kraftig. Bittelite nålestikk bare.

Da fikk jeg svar på den fertility readingen jeg hadde! Som jeg trodde så var det litt vagt, men samtidig spennende! Og uansett om det er sant eller ikke så hadde jeg en veldig hyggelig og motiverende samtale med selger:happy: Hun så at jeg kommer til å få en gutt og at viktige måneder for meg er februar-april. Dette kunne være tidspunkt for fødsel, positiv test, unnfangelse. La oss håpe det er unnfangelse og ikke fødsel, for da er det isåfall noen måneder igjen:rolleyes:Uansett en spennende erfaring syns jeg! Og jo også fikk jeg høre at jeg kom til å se en løve når det nærmet seg eller når det var på vei til å skje noe, dette kan være både på ekte og bilder/sosiale medier

Da fikk jeg svar på den fertility readingen jeg hadde! Som jeg trodde så var det litt vagt, men samtidig spennende! Og uansett om det er sant eller ikke så hadde jeg en veldig hyggelig og motiverende samtale med selger:happy: Hun så at jeg kommer til å få en gutt og at viktige måneder for meg er februar-april. Dette kunne være tidspunkt for fødsel, positiv test, unnfangelse. La oss håpe det er unnfangelse og ikke fødsel, for da er det isåfall noen måneder igjen:rolleyes:Uansett en spennende erfaring syns jeg! Og jo også fikk jeg høre at jeg kom til å se en løve når det nærmet seg eller når det var på vei til å skje noe, dette kan være både på ekte og bilder/sosiale medier

Jeg og syntes det var veldig vagt... og var mange forsikre-seg-svar.
Fikk selv februar-mars. Men som du sier, kan det bety alt fra unnfangelse til fødsel til ultralyd.
Jeg fikk og beskjed om at jeg kom til å se løver, det kunne være på TV, i magasiner eller hva som helst.

For the gender, you will have a beautiful & healthy baby girl in your future! ❤️

Hmm... vi får se, da.
:smiley-ashamed004
Men gøy var det, lell.

Jeg har vært og tisset, så jeg kan legge meg noen timer til, for så å teste.
Var på andre tissing i går jeg fikk mest konsentrert urin, så jeg tenker det er lurt.
Testet selvfølgelig nå også... både Make Sure og Babyplan, men fikk så svake streker at det er ikke morsomt engang.
:hilarious:

Tempen derimot var ganske morsom, da.
Jeg har våknet før, for så å sovne igjen før temping... så trur ikke det har hatt så voldsomt mye å si at jeg våknet i natt og slet med å sovne igjen. MØKKINGS KVALM! :wideyed:

upload_2022-1-13_6-39-50.png

Men jeg blir ikke glad før jeg ser en dritsterk strek lyse mot meg.
Og da etterfulgt av GRAVID, så og så mange uker.

upload_2022-1-13_6-41-11.png

Lykke til med å se noe på denne... er bare så vidt jeg ser den i real life, selv.

upload_2022-1-13_6-42-58.png

Eller her.
:wacky:

Satser på at det bare er at morgenurin ikke er greia mi, og at blir andre boller om noen timer.

Da anser jeg meg som ferdig med testingen, og kan settes på gravid :)

Jeg har hatt det skikkelig hyggelig i denne IKM gruppen og håper virkelig dere følger med inn i en termingruppe veldig snart alle sammen!

Vedlegg

• IMG_20220113_064101.jpg
    IMG_20220113_064101.jpg
    1,8 MB · Visninger: 89
Da anser jeg meg som ferdig med testingen, og kan settes på gravid :)

Jeg har hatt det skikkelig hyggelig i denne IKM gruppen og håper virkelig dere følger med inn i en termingruppe veldig snart alle sammen!
Åh... :happy093Gratulerer så masse! :Heartbigred

Da har jeg også fått svar på Fertility reading:hilarious: Flere av tekstene var det samme som dere andre fikk, blant annet som sosiale media osv.
Men forventet mellom mars - mai ble det på meg :love7
Og ei jente ( noe vi håper ) - men begge kjønn er :Heartred:Heartblue

Legger heller hele meldingen her så kan vi andre sammenligne litt :p legg gjerne ut din svar:angelic:

Fertility Reading
Hello love!

I am so sorry for the delay. I appreciate your patience!
I just want to say thank you so much for choosing to trust me with your energy & allowing me to read for you today! I hope this reading brings you guidance where is needed.

When I connected to your current energy, and with the help of using my tarot cards for timing, the most significant time frame that I am seeing for you is March - May!

The months above can mean positive pregnancy test, conception, cycle that will lead to pregnancy, first doctors appointment, gender scan or birth.
Most often, the months are conception or birth of the baby, but can be other things significant to your baby & pregnancy.

For the gender, you will have a beautiful & healthy baby girl in your future! ❤️

Sign around bfp - stars ⭐
Sometimes you may see your sign sooner & this can mean good faith that you’re on the right path! This may be seen in person, social media platforms, tv, clothing, art, etc. ✨

A way to help manifest this pregnancy for you, is to speak out loud or write down (whichever you prefer) to the universe your desires and wishes. You can also speak into present tense, as if you’re already pregnant. “I am so thankful /grateful that I am fertile. I am so grateful that I am carrying a healthy baby. I am so thankful that life is growing inside of me right now.” You can also use the words happy/glad as well. Saying these affirmations & putting a lot of feeling & meaning into them will help build the positive energy for you. Also keeping baby shoes, a baby charm, or a baby outfit around where you can see it everyday will help manifest the baby!

Please remember that tarot isn’t one hundred percent accurate, & I can be wrong. This is a prediction.
If you have any questions, please let me know!
Looking forward to hearing from you soon.
Stay safe & have a wonderful day!

Love&Light
-Ashlee-

Grønn forrige syklus, lilla/rosa denne.. fikk en temp hopp etter at tempen har sunket i 2 dager???

IKM i dag egentlig, men kan være i morgen da el flyttet seg på FF.
10 eller 11 dpo i dag, men så ikke noe på testen i dag:bored: vurderer å la den tørke så jeg kan måle den opp mot skyggen jeg hadde på tør i går:hilarious::angelic: bare for å se om det er noe endring..

MEN??? Temphopp dagen før eller på IKM dagen??? Er det normalt?? Bare andre pp jeg temper

Vedlegg

• 88943F25-B800-4D1F-8A72-9AD2539A8A20.jpeg
    88943F25-B800-4D1F-8A72-9AD2539A8A20.jpeg
    647 KB · Visninger: 55
Helt blenda, (eller strekøynene ser noe svakt som ikke er noe,) 11 dpo. Kommer garantert til å fortsette testingen til mensen kommer i ren desperasjon på en strek til:laughing002 Februar er det 12 mnder siden vi startet prøvingen og pp 10. Bare å brette opp ermene å fortsette:inpain::alien
906E64E4-FA0D-4EE0-9B60-8E00470AB1DB.jpeg

Jeg og syntes det var veldig vagt... og var mange forsikre-seg-svar.
Fikk selv februar-mars. Men som du sier, kan det bety alt fra unnfangelse til fødsel til ultralyd.
Jeg fikk og beskjed om at jeg kom til å se løver, det kunne være på TV, i magasiner eller hva som helst.

Hmm... vi får se, da.
:smiley-ashamed004
Men gøy var det, lell.

Jeg har vært og tisset, så jeg kan legge meg noen timer til, for så å teste.
Var på andre tissing i går jeg fikk mest konsentrert urin, så jeg tenker det er lurt.
Testet selvfølgelig nå også... både Make Sure og Babyplan, men fikk så svake streker at det er ikke morsomt engang.

Tempen derimot var ganske morsom, da.
Jeg har våknet før, for så å sovne igjen før temping... så trur ikke det har hatt så voldsomt mye å si at jeg våknet i natt og slet med å sovne igjen. MØKKINGS KVALM! :wideyed:

Vis vedlegget 375262

Men jeg blir ikke glad før jeg ser en dritsterk strek lyse mot meg.
Og da etterfulgt av GRAVID, så og så mange uker.

Vis vedlegget 375263
Lykke til med å se noe på denne... er bare så vidt jeg ser den i real life, selv.

Vis vedlegget 375264
Eller her.
:wacky:

Satser på at det bare er at morgenurin ikke er greia mi, og at blir andre boller om noen timer.

Med den tempen må du jo være gravid.. :D kan ikke forstå annet :D ❤ har ikke troa her i dag.. :meh:

I min reading fikk jeg at februar - april er viktige mnd i forhold til prøvingen min.. men kan gjelde alt fra unnfangelse til fødsel..

Kommer til å få en jente

Tegn/merker: bjørner

:shifty: er følelsen jeg sitter med.. kunne jo ikke kommet med noe mer vagt.. :hilarious: men samtidig har jeg ikke mer tro igjen i dag, så kan kanskje stemme med at jeg ikke blir gravid enda.. :meh:

Med den tempen må du jo være gravid.. :D kan ikke forstå annet :D ❤ har ikke troa her i dag.. :meh:
Jeg er ikke overbevist før jeg får sterke tester altså.
Hvordan ser din temp ut i dag? Din og min var ganske like frem til i går i hvert fall, da jeg så den sist.
:Heartred
Håper så masse for deg!

Jeg er ikke overbevist før jeg får sterke tester altså.
Hvordan ser din temp ut i dag? Din og min var ganske like frem til i går i hvert fall, da jeg så den sist.
:Heartred
Håper så masse for deg!

Ikke noe å rope hurra for den tempen min syntes jeg.. :meh: kommet til et punkt jeg ikke vet om jeg skal sløse bort testene eller ikke.. for e det jeg regner med jeg gjør.. bruker de på ingenting... :meh: :(

Vedlegg

• Screenshot_20220113-071937_FF App.jpg
    Screenshot_20220113-071937_FF App.jpg
    308,5 KB · Visninger: 44
Ikke noe å rope hurra for den tempen min syntes jeg.. :meh: kommet til et punkt jeg ikke vet om jeg skal sløse bort testene eller ikke.. for e det jeg regner med jeg gjør.. bruker de på ingenting... :meh: :(
Det føler jeg og hver gang jeg får negative tester.
Men så er det denne spenningen, da...
:nailbiting:

Back
Topp