Ja jeg sjekker også heletide! Tenk om vi alle bare har blitt lurt også hører vi aldri noe mer
Det jeg ser for meg ja.. #krisemaksimerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg sjekker også heletide! Tenk om vi alle bare har blitt lurt også hører vi aldri noe mer
Bruker å bestille de på nett, 239 for to på farmasiet.no
119 kr på Normal!
Jeg fikk sånn livmorhalsprøve-feeling 8 dpo når jeg skulle legge meg. Stakk/nappa til oppi der liksom. Jeg tror kanskje det var festesmerter for fikk positiv test to dager etter Har ikke kjent til den følelsen verken før eller senereLitt TMI spørsmål, beklager på forhånd:
Noen som har opplevd at det stikker til litt sånn kraftig.. i tissen? Kjentes liksom ut som det kom fra tappen på et vis, eller ovenfor rundt området der? Stakk til kraftig to ganger på 1 minutt kanskje. Aldri opplevd før
95kr for 1 og 155kr for 2 på fertil.noOi ja det var stor forskjell, da blir det og bestille på nett neste gang hvertfall!
På tappen eller på skambeinet/symfusen? For merka graviditet sist med at det stakk i skambeinet/symfusenLitt TMI spørsmål, beklager på forhånd:
Noen som har opplevd at det stikker til litt sånn kraftig.. i tissen? Kjentes liksom ut som det kom fra tappen på et vis, eller ovenfor rundt området der? Stakk til kraftig to ganger på 1 minutt kanskje. Aldri opplevd før
Oi, ja var som en livmorhalsprøve! Godt beskrevet. Spennende, kanskje håpet ikke er over likevelJeg fikk sånn livmorhalsprøve-feeling 8 dpo når jeg skulle legge meg. Stakk/nappa til oppi der liksom. Jeg tror kanskje det var festesmerter for fikk positiv test to dager etter Har ikke kjent til den følelsen verken før eller senere
Var liksom innvendig Godt beskrevet som en livmorhalsprøve!På tappen eller på skambeinet/symfusen? For merka graviditet sist med at det stakk i skambeinet/symfusen
Oi, ja var som en livmorhalsprøve! Godt beskrevet. Spennende, kanskje håpet ikke er over likevel
Samme her! Kjente det litt i går og i dag også, men ikke like kraftig. Bittelite nålestikk bare.Jeg fikk sånn livmorhalsprøve-feeling 8 dpo når jeg skulle legge meg. Stakk/nappa til oppi der liksom. Jeg tror kanskje det var festesmerter for fikk positiv test to dager etter Har ikke kjent til den følelsen verken før eller senere
Da fikk jeg svar på den fertility readingen jeg hadde! Som jeg trodde så var det litt vagt, men samtidig spennende! Og uansett om det er sant eller ikke så hadde jeg en veldig hyggelig og motiverende samtale med selger Hun så at jeg kommer til å få en gutt og at viktige måneder for meg er februar-april. Dette kunne være tidspunkt for fødsel, positiv test, unnfangelse. La oss håpe det er unnfangelse og ikke fødsel, for da er det isåfall noen måneder igjenUansett en spennende erfaring syns jeg! Og jo også fikk jeg høre at jeg kom til å se en løve når det nærmet seg eller når det var på vei til å skje noe, dette kan være både på ekte og bilder/sosiale medier
Åh... Gratulerer så masse!Da anser jeg meg som ferdig med testingen, og kan settes på gravid
Jeg har hatt det skikkelig hyggelig i denne IKM gruppen og håper virkelig dere følger med inn i en termingruppe veldig snart alle sammen!
Jeg og syntes det var veldig vagt... og var mange forsikre-seg-svar.
Fikk selv februar-mars. Men som du sier, kan det bety alt fra unnfangelse til fødsel til ultralyd.
Jeg fikk og beskjed om at jeg kom til å se løver, det kunne være på TV, i magasiner eller hva som helst.
For the gender, you will have a beautiful & healthy baby girl in your future!
Hmm... vi får se, da.
Men gøy var det, lell.
Jeg har vært og tisset, så jeg kan legge meg noen timer til, for så å teste.
Var på andre tissing i går jeg fikk mest konsentrert urin, så jeg tenker det er lurt.
Testet selvfølgelig nå også... både Make Sure og Babyplan, men fikk så svake streker at det er ikke morsomt engang.
Tempen derimot var ganske morsom, da.
Jeg har våknet før, for så å sovne igjen før temping... så trur ikke det har hatt så voldsomt mye å si at jeg våknet i natt og slet med å sovne igjen. MØKKINGS KVALM!
Vis vedlegget 375262
Men jeg blir ikke glad før jeg ser en dritsterk strek lyse mot meg.
Og da etterfulgt av GRAVID, så og så mange uker.
Vis vedlegget 375263
Lykke til med å se noe på denne... er bare så vidt jeg ser den i real life, selv.
Vis vedlegget 375264
Eller her.
Satser på at det bare er at morgenurin ikke er greia mi, og at blir andre boller om noen timer.
Jeg er ikke overbevist før jeg får sterke tester altså.Med den tempen må du jo være gravid.. kan ikke forstå annet ❤ har ikke troa her i dag..
Jeg er ikke overbevist før jeg får sterke tester altså.
Hvordan ser din temp ut i dag? Din og min var ganske like frem til i går i hvert fall, da jeg så den sist.
Håper så masse for deg!
Det føler jeg og hver gang jeg får negative tester.Ikke noe å rope hurra for den tempen min syntes jeg.. kommet til et punkt jeg ikke vet om jeg skal sløse bort testene eller ikke.. for e det jeg regner med jeg gjør.. bruker de på ingenting...