⛄️IKM uke 2⛄️

Tuuusen takk! :love7

Er alene hjemme med 18-åringen. Hun mener tydeligvis at hun har vært sosial nok for en stund, så hun sitter på rommet sitt.:laughing002
Mannen dro på jobbreise i går, han kommer hjem på fredag.
Så jeg sitter med Netflix og puslespill.
Koser meg.
:cool05

Og ja.... det er deilig at testen ikke var helt blenda, selv om jeg holder igjen på de sterkeste følelsene. Gleder meg til å teste i morgen.
Skal prøve å slutte å drikke noe ganske tidlig i kveld, i håp om at morgenurinen i morgen blir konsentrert nok.
Love it! :Heartred:Heartred

Er alene hjemme med 18-åringen. Hun mener tydeligvis at hun har vært sosial nok for en stund, så hun sitter på rommet sitt.:laughing002
Mannen dro på jobbreise i går, han kommer hjem på fredag.
Så jeg sitter med Netflix og puslespill.
Koser meg.
:cool05

Og ja.... det er deilig at testen ikke var helt blenda, selv om jeg holder igjen på de sterkeste følelsene. Gleder meg til å teste i morgen.
Skal prøve å slutte å drikke noe ganske tidlig i kveld, i håp om at morgenurinen i morgen blir konsentrert nok.

Ligner veldig på mine i starten, så blir veldig spennende i morgen :) Jeg drikker veldig mye på kveldene, så merket faktisk at jeg hadde sterkere strek på ettermiddagen fordi jeg ikke drakk noe nesten ila jobb (kjempebra for helsa...:hilarious:)

Ligner veldig på mine i starten, så blir veldig spennende i morgen :) Jeg drikker veldig mye på kveldene, så merket faktisk at jeg hadde sterkere strek på ettermiddagen fordi jeg ikke drakk noe nesten ila jobb (kjempebra for helsa...:hilarious:)
Håper du får i deg mer væske nå, da.
:love7

Min urin nummer 2 i dag var absolutt mer konsentrert enn morgenurinen, ja.
Men jeg droppet å drikke med vilje, da.
:smiley-ashamed004

Altså, kostet digitale tester 300kr på apoteket i Norge også?! Jeg er i sjokk - det blir den eneste jeg kjøper så den bør komme ut positiv i morgen...

Altså, kostet digitale tester 300kr på apoteket i Norge også?! Jeg er i sjokk - det blir den eneste jeg kjøper så den bør komme ut positiv i morgen...
Bruker å bestille de på nett, 239 for to på farmasiet.no :p

Har absolutt INGEN symptomer på at mensen skal starte i morgen :grumpy: bruker å starte med nattesvette 2 dager før, med svak murring som tar seg opp.. har nok ikke truffet på EL denne gangen heller gitt :wacky: blir spennende å se når mensen kommer da egentlig.. da symptomene mine på EL gjorde at jeg satt den 4 dager tidligere enn Flo mente den kom til å være. Så jeg kan være alt mellom 10-14 dpo idag da plutselig :p

Håper du får i deg mer væske nå, da.
:love7

Min urin nummer 2 i dag var absolutt mer konsentrert enn morgenurinen, ja.
Men jeg droppet å drikke med vilje, da.
:smiley-ashamed004
Ja må være flinkere nå :) Hehe ja, typisk at man teller timer og styrer på. Håper det er verdt det:happy::D

Da var IKM-dagen her… blenda test men heller ingen TR. Regner med det skyldes progynova som jeg tar som forbehandling. Men for en gangs skyld må tanta gjerne komme så jeg får kommet igang med sprøytene mine :p

Gøy å se positive tester! :) Gratulerer til alle! Og en styrkeklem til dere jeg vet sitter med en vondt og vemodig følelse nok en gang; som kanskje føler at det aldri blir deres tur… det blir bra til slutt <3

Sniker litt mer her jeg, noen av dere som har bestilt fertility reading som har fått den ? Er akkurat 24 timer nå, skjønner at det kan være litt forsinket er bare så spent haha!:rolleyes: Tenk om hun bare sender akkurat den samme meldingen til oss alle:p

Sniker litt mer her jeg, noen av dere som har bestilt fertility reading som har fått den ? Er akkurat 24 timer nå, skjønner at det kan være litt forsinket er bare så spent haha!:rolleyes: Tenk om hun bare sender akkurat den samme meldingen til oss alle:p
Jeg har ikke fått svar på meldingen engang.
Kanskje det ble litt for mye for henne, da det ble annonsert blant overivrige BV-damer?
:hilarious:
Hun er sykmeldt hun, nå.:laughing021

Vedlegg

• clear.png
    clear.png
    137 bytes · Visninger: 81
Ikke fått svar enda, oppdaterer mailen hele tiden:hilarious:

Hælle måne... sitter her i lotus-stilling og prøver å legge puslespill på stuebordet foran meg.
Men blir jo så skikkelig kvalm når jeg må lene meg litt fremover.
:wideyed:

Nå må jeg konse for å ikke innbille meg noe som helst, her.
Men akkurat dette er det vanskelig å overse.
:wtf:

Her var det ikke mye å se på dagens test ❤️ Og kjenner det er greit. Vi starter prøvingen opp igjen til våren en gang! Kanskje sommer ❤️ Vi ønsker ikke baby født så ille sent på året. Var gøy den ene perioden jeg fikk være her! Men nå må vi vente:) lykke til videre alle sammen :) og gratulerer Til alle med spire❤️

Litt TMI spørsmål, beklager på forhånd:
Noen som har opplevd at det stikker til litt sånn kraftig.. i tissen?:hilarious: Kjentes liksom ut som det kom fra tappen på et vis, eller ovenfor rundt området der? Stakk til kraftig to ganger på 1 minutt kanskje. Aldri opplevd før:wtf:

Back
Topp