⛄️IKM uke 2⛄️

1 dag over ikm. Endelig begynt å kjenne litt symptomer typisk for TR. Men er veldig usikker på om hun kommer eller ikke. Vanligvis kommer krampen samtidig med tanta. Nå har jeg hatt kramper siden i går kveld uten så mye som antydning til spotting.

Tappetafsa litt stad. Den har plutselig steget langt opp så jeg ikke får kjent. :wideyed:

Dagens test synes jeg har antydning til strek/skygge så jeg testet også i monitoren og den skreik nærmest IKKE GRAVID i trynet på meg. Skulle ønske den kunne sagt det litt hyggeligere:hilarious:

Det blir vel veldig mange doturer i dag med redsel for å møte på TR :inpain:
EC75F35C-0877-40E5-A39E-9B6F48A8196F.jpeg

1 dag over ikm. Endelig begynt å kjenne litt symptomer typisk for TR. Men er veldig usikker på om hun kommer eller ikke. Vanligvis kommer krampen samtidig med tanta. Nå har jeg hatt kramper siden i går kveld uten så mye som antydning til spotting.

Tappetafsa litt stad. Den har plutselig steget langt opp så jeg ikke får kjent. :wideyed:

Dagens test synes jeg har antydning til strek/skygge så jeg testet også i monitoren og den skreik nærmest IKKE GRAVID i trynet på meg. Skulle ønske den kunne sagt det litt hyggeligere:hilarious:

Det blir vel veldig mange doturer i dag med redsel for å møte på TR :inpain:
Vis vedlegget 375187

Enig med deg, ser det er noe der.. :D

Sniker litt her, igjen :angelic: Når tror dere en digital vil slå ut, 10 dpo i dag :nailbiting:

Vedlegg

• E64AA6CA-6B04-4E4F-B2DF-CF6683ED36DF.jpeg
    E64AA6CA-6B04-4E4F-B2DF-CF6683ED36DF.jpeg
    679,6 KB · Visninger: 115
  • 4C4679E3-322C-4FC9-B781-041FF94FDB58.jpeg
    4C4679E3-322C-4FC9-B781-041FF94FDB58.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 114
Har jo bare gratis versjonen for jeg var overbevist om at dette skulle gå så lett.. :shifty:

Så har ikke fått noe slik beskjed :meh:

Hehe, det tenkte jeg også. Men jeg endte opp med å kjøpe årsabonnement da den tilbudte tilbud igjen. Tenkte jo at kjøperbjeg, så blir jeg jo gravid måneden etter :hilarious: Det var 5 eller 6 måneder siden :yuck:

Legger ved en av mine eldre kurver med skikkelig rocky mountains. Var sånn de så ut før jeg begynte å varme opp termometeret før jeg tempet.

Vedlegg

• 416245AB-BB48-4B83-A535-10063F72F83F.jpeg
    416245AB-BB48-4B83-A535-10063F72F83F.jpeg
    563,8 KB · Visninger: 51
Neeeeei! Nå begynte spottingen. Da kommer vel TR om ikke så veldig lenge :sad010Det er så dårlig gjort av kroppen å forskyve mensen en ekstra dag. Også gi meg antydning til strek/skygge på testen. :banghead:

Får se om blødningen tar seg opp ila dagen. Får heller trøste meg med at vi har bestilt utredning hos medicus. Så snart får vi enten senket skulderne eller få hjelp

Testet med vanlig test i dag. Tror jeg er 9 eller 10 dpo! Det kom en strek. La ved bilde av den. Testet en med tidlig test og, og den var sterkere enn i går :)

Vedlegg

• 20220112_064152.jpg
    20220112_064152.jpg
    384,5 KB · Visninger: 120
Tissa jo såklart i en kopp og prøvde en strimmel i mårrest klokken 7, klarte ikke se noe da… så la den til side m:angelic:
Ser nå en svak strek? Men den er tørket og tiden har gått ut for lengst… men måtte da rote i søpla etter gårdagens strimmel… og den hadde myyye mindre antydning. Legger ved bilde.. gårdagens øverst 9dpo, dagens nederst 10dpo. IKM i morgeno_O

Vedlegg

• 4E1464F4-D790-43AD-B0EC-368EB22D977A.jpeg
    4E1464F4-D790-43AD-B0EC-368EB22D977A.jpeg
    791,9 KB · Visninger: 103
  • 69FB6BAF-6C85-49CC-B612-6AE49169EE91.png
    69FB6BAF-6C85-49CC-B612-6AE49169EE91.png
    3,3 MB · Visninger: 98
9 DPO
Her var det ikke mye å juble over... jeg har omtrent ikke turt å håpe denne gangen uansett.
Går bare og jobber rent psykisk, for å forberede meg på neste syklus.
Men teste og tempe må jeg jo uansett.
upload_2022-1-12_11-28-14.png

Synes liksom jeg ser antydninger til noe på dagens, i motsetning til gårsdagens, men det har jeg jo syntes før uten at det har blitt noe ut av det. Så jeg tenker å ta en ny test rundt klokken to eller tre, fordi jeg har hørt den er mer konsentrert enn morgenurinen...

upload_2022-1-12_11-30-25.png

Tempen vet jeg ikke helt hva jeg skal synes om... men FF sier den ser ut til å svinge innenfor normale grenser.
Hva nå enn det betyr.

Hehe, det tenkte jeg også. Men jeg endte opp med å kjøpe årsabonnement da den tilbudte tilbud igjen. Tenkte jo at kjøperbjeg, så blir jeg jo gravid måneden etter :hilarious: Det var 5 eller 6 måneder siden :yuck:

Legger ved en av mine eldre kurver med skikkelig rocky mountains. Var sånn de så ut før jeg begynte å varme opp termometeret før jeg tempet.

Kommer nok til å kjøpe om det ikke har gått denne gangen.. for nå er jeg lei av at det enten ikke klaffer eller ender med kjemisk.. :meh:

Varmer opp termometeret jeg også denne pp..

10 dpo, har ikke troa! Bare å vente på mensen å ny el i uke8. Herregud som jeg ønsker meg el på dag 14 istedenfor 24-26 en gang. Har skikkelig ømme pupper og vondt i livmora, for ikke å snakke om tunga:arghh: Den har jeg ikke hatt så
Vondt i siden jeg var gravid første gang
B3E82ECA-F789-4FC4-92E9-D79F458A0AA8.jpeg

9 DPO
Her var det ikke mye å juble over... jeg har omtrent ikke turt å håpe denne gangen uansett.
Går bare og jobber rent psykisk, for å forberede meg på neste syklus.
Men teste og tempe må jeg jo uansett.
Vis vedlegget 375202
Synes liksom jeg ser antydninger til noe på dagens, i motsetning til gårsdagens, men det har jeg jo syntes før uten at det har blitt noe ut av det. Så jeg tenker å ta en ny test rundt klokken to eller tre, fordi jeg har hørt den er mer konsentrert enn morgenurinen...

Vis vedlegget 375203

Tempen vet jeg ikke helt hva jeg skal synes om... men FF sier den ser ut til å svinge innenfor normale grenser.
Hva nå enn det betyr.
Så kjedelig:arghh: men det er jo enda tidlig om du bare er 9dpo:joyful: Jeg gir opp bp nå, var sikker på at jeg så noe på gårdagens, i dag er skikkelig superblenda

Så kjedelig:arghh: men det er jo enda tidlig om du bare er 9dpo:joyful: Jeg gir opp bp nå, var sikker på at jeg så noe på gårdagens, i dag er skikkelig superblenda
Jeg kommer ALDRI til å kjøpe dem igjen, for å si det sånn.
10 DPO er og tidlig, btw.
Så vi får prøve å holde motet oppe!
:rolleyes:

Jeg kommer ALDRI til å kjøpe dem igjen, for å si det sånn.
10 DPO er og tidlig, btw.
Så vi får prøve å holde motet oppe!
:rolleyes:
Nei de blir ikke kjøpt mer her heller:blackeye: ja, det er jo tidlig, tror lavt blodsukker fikk motet til å gå enda mer med:laughing002 våte bein etter jobb, storm å kjempeglatt ute + sulten var ikke helt komboen:laughing002

Nei de blir ikke kjøpt mer her heller:blackeye: ja, det er jo tidlig, tror lavt blodsukker fikk motet til å gå enda mer med:laughing002 våte bein etter jobb, storm å kjempeglatt ute + sulten var ikke helt komboen:laughing002
Nei... da er liksom alt dritt, med den komboen der.
:hilarious:

Back
Topp