⛄️IKM uke 2⛄️

Ånei så surt :inpain: Typisk at sånne ting skjer når man ikke er i humør.

Gikk det bra med deg?

Alt bra, annet enn at jeg er shaky og sikker på at om jeg var gravid så er jeg ikke det lengre:angelic: har enda klump i magen:bag: bittelitt materielle skader, og eier av den andre bilen var ikke sikker på om den ble å gjøre noe med det lille som var:eek:

Å så ekkelt! Håper det går bra med deg?

Jeg holdt på å få en bil i siden i dag fordi jeg ikke så meg godt nok for, den andre bilen klarte heldigvis og stoppe men jeg ble liksom sittende med sjokket.

alt bra:angelic: men sjokket er værst, og klumpen i magen er enormo_O

Jeg har nettopp bestilt fertility reading:hilarious: Kosta bare 64kr og var flere som sa det stemte på en prikk det hun sa, bare 5-stjerners review av over 2000 til sammen på etsy så:rolleyes:

Jeg har nettopp bestilt fertility reading:hilarious: Kosta bare 64kr og var flere som sa det stemte på en prikk det hun sa, bare 5-stjerners review av over 2000 til sammen på etsy så:rolleyes:
Sniker litt her, Åh dette har jeg også sett på! Tror egentlig ikke på slikt, men ser veldig mange er fornøyde, hvor gjorde du det? Fortell:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Sniker litt her, Åh dette har jeg også sett på! Tror egentlig ikke på slikt, men ser veldig mange er fornøyde, hvor gjorde du det? Fortell:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Legger ved bilde av beskrivelsen! Er fra etsy. Kan oppdatere når jeg får det, skulle ta 12-24 timer så regner med det kommer i morgen :D Jeg er litt overtroisk av meg så har troa, håper bare hun sier det jeg vil høre:hilarious:
790ADD37-887D-4172-B95A-4EAD429C796C.png

Legger ved bilde av beskrivelsen! Er fra etsy. Kan oppdatere når jeg får det, skulle ta 12-24 timer så regner med det kommer i morgen :D Jeg er litt overtroisk av meg så har troa, håper bare hun sier det jeg vil høre:hilarious:
Vis vedlegget 375150
Takk! Jeg ser de har mange ulike, hva heter den som du har lagt ved beskrivelse av? Dette må jeg også prøve bare for gøy:rolleyes:

Skikkelig stikk nedi livmora nå i kveld.Lov å håpe om at EL ikke var når jeg trodde og at det var festesmerter? :hilarious: Haha nei man klamrer seg fast til håpet om at kanskje man ikke er så så mange dpo :rolleyes:

Fin stigning på testene, 10 DPO i dag :Heartred kan settes på gravid :happy:

IKM er i morgen, håper jeg slapper litt mer av etter det. Nå går jeg på do hele tiden for å sjekke om jeg har blødd:( Livredd for enda en SA

Vedlegg

• 4DFEF65B-3827-42CE-9F51-E8FDB6C34523.jpeg
    4DFEF65B-3827-42CE-9F51-E8FDB6C34523.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 129
Antatt TR i dag, men har ingen kontroll over syklus siden jeg hadde første mens etter pilleslutt 14/12. Blenda test, men heller ingen TR. Regner med løpet er kjørt, men holder håpet litt oppe så lenge TR ikke kommer

Fin stigning på testene, 10 DPO i dag :Heartred kan settes på gravid :happy:

IKM er i morgen, håper jeg slapper litt mer av etter det. Nå går jeg på do hele tiden for å sjekke om jeg har blødd:( Livredd for enda en SA
Gratulerer ♥️ Alltid godt å komme forbi IKM. Håper det går hele veien :happy:

Back
Topp