⛄️IKM uke 2⛄️

Men jeg tror egentlig det bare er skygger. :p Aner ikke hvor mange dpo jeg er. Enten 11 eller 8:hilarious: testet ikke etter el og syklusen har både vært kortere og lengre etter fødsel for 1 år siden:D så lever i spenningen

Uuuh, så spennende :D:D kjenner min kropp veksler på ørten symptomer gjennom dagen her :hilarious: å frøken "tolke alt utav dimensjoner" veksler mellom håp og håpløshet :hilarious:

Her er bilde av test jeg tok nå på kvelden. Den er sterke enn i dag morges, så prøver meg på et bilde. Er enten 8-9dpo i dag :)

Symptomer stikkkinger i livmoren, mye slimete utflod (har tatt EL test flere ganger de siste dagene for å utelukke EL), hadde en antydning til uggen/kvalm følelse i går kveld. Litt ømme bryster.

Spennende dager nå!!! :D

Vedlegg

• 20220111_213127.jpg
    20220111_213127.jpg
    468,1 KB · Visninger: 110
  • 20220111_212454.jpg
    20220111_212454.jpg
    429,6 KB · Visninger: 115
Hatt ømme pupper i dag, håper ikke det er pms:smiley-ashamed004 Pleier å få ømme brystvorter før mensen men nå er det hele puppen:laughing002

Takk! Hvor sendte du bilde av deg selv? Beklager at jeg må ha alt inn med teskje:laughing002
Sendte du inn bilde?

Bestilte det selv jeg også, men finner ikke ut åssen man sender inn bilde:hilarious::pompus:

Her er bilde av test jeg tok nå på kvelden. Den er sterke enn i dag morges, så prøver meg på et bilde. Er enten 8-9dpo i dag :)

Symptomer stikkkinger i livmoren, mye slimete utflod (har tatt EL test flere ganger de siste dagene for å utelukke EL), hadde en antydning til uggen/kvalm følelse i går kveld. Litt ømme bryster.

Ser jo ut så det er noe på gang:joyful:

Jeg har nettopp bestilt fertility reading:hilarious: Kosta bare 64kr og var flere som sa det stemte på en prikk det hun sa, bare 5-stjerners review av over 2000 til sammen på etsy så:rolleyes:
Så sykt spennende!!:joyful: Følger ei på tiktok som som gjør fertility Readings, skikkelig spennende! Har veldig lyst til å Prøve selv:hilarious:

Her er det så lite murringer at jeg ikke vet hva jeg skal tro lengre.. :meh:

Overtolker ingenting vi vel?:hilarious:
Nei... Omtrent ikke noe. :hilarious:
Håper jeg får sove fort, for jeg er litt spent på morgendagens testing.

:nailbiting:

Tenker å bare bruke opp de tidligtestene fra Babyplan først, før jeg vurderer de fra Clear Blue.
Kommer an på hva strimlene sier. :rolleyes:
Er forberedt på Blenda tester.
Men håper selvfølgelig...

Nei... Omtrent ikke noe. :hilarious:
Håper jeg får sove fort, for jeg er litt spent på morgendagens testing.

:nailbiting:

Tenker å bare bruke opp de tidligtestene fra Babyplan først, før jeg vurderer de fra Clear Blue.
Kommer an på hva strimlene sier. :rolleyes:
Er forberedt på Blenda tester.
Men håper selvfølgelig...

Skulle ikke gått an.. :hilarious: slik er det når vi går å håper og ønsker mnd etter mnd.. :p

Forberedt på blenda jeg også gitt.. :hilarious: har gitt opp håpet nå igjen.. :banghead: men har hatt noe kaffe i kveld så må kanskje vente til urin nummer 2 i morgen for regner ikke akkurat med at den første blir så konsentrert nå... :hilarious:

Hahah herregud jeg er tullete :hilarious: siden jeg håper på festesmerter tidligere i dag, så selvfølgelig håper man å se strek på en test samme kveld :hilarious: nei jeg gir opp meg selv! :p For å legge til: jeg er ikke skuffet eller overrasket over negativ test i kveld, jeg har bare blitt gal :D

Men også babyplan tidlig stav har en svaaak skygge. Altså for noen rævva tester :wacky: eller kanskje har jeg fått totalt streksyn??? Håper for babyplan sin del at det er sistnevnte som er tilfellet :p
AE6D2AE5-B806-46E5-BC6E-D5B8CB34EE5F.jpeg
77246905-5FBA-4C43-839A-D28BD2EA9405.jpeg

Sånn så mine ut i starten. Spennende :woot:

IKM i morgen og enda ett fall i tempn:( hadde vel egentlig håpet på ett hopp i dag:rolleyes:selv om jeg burde visst bedre :angelic: ben er kjempeflott at så mange har fått positive tester:Heartbigred

Vedlegg

• 1D611E10-2B01-47D2-AE37-ADF7552E84EC.jpeg
    1D611E10-2B01-47D2-AE37-ADF7552E84EC.jpeg
    552,6 KB · Visninger: 54
10 dpo, våkna med silikonpupper :hilarious: og er litt kvalm. Men blenda easy@home-test. Drømte at jeg fikk positiv test inatt. Vurderer å ta en i ettermiddag, med annen type test, om jeg klarer å unngå og drikke så mye :p

Back
Topp