⛄️IKM uke 2⛄️

9 dpo, kan jeg slå meg til ro med at jeg er gravid eller? :angelic: RFSU sin test ofte og Valmed fra Vitus…

Vedlegg

• 8BDCCB95-516F-4929-AF0C-2AD76235CC40.jpeg
    8BDCCB95-516F-4929-AF0C-2AD76235CC40.jpeg
    794,2 KB · Visninger: 157
  • A91FFD50-DC70-4BF5-B080-784B1D97A34D.jpeg
    A91FFD50-DC70-4BF5-B080-784B1D97A34D.jpeg
    785,8 KB · Visninger: 153
9 dpo, kan jeg slå meg til ro med at jeg er gravid eller? :angelic: RFSU sin test ofte og Valmed fra Vitus…
Valmed ser lovende ut, blir spennende å se om en dag eller to. RFSU test ofte er kjempetreg. Har brukt de denne runden og strekene var så svake at jeg ble bekymret, heldigvis fikk jeg 2-3 uker på CB digital på 15 dpo.

11 dpo, og kan såvidt se en skygge. Har ikke helt trua på at det er noe mer enn en skygge :meh:

Vedlegg

• Snapchat-802439447.jpg
    Snapchat-802439447.jpg
    1,7 MB · Visninger: 98
Dagens test på dagens andre urin. Bare rett over en time siden jeg tissa sist, men anser vel håpet som ute denne gangen også selv om tanta ikke skal komme før på søndag. Er 9 dpo idag. Men føler alle tester positivt med disse rundt 8-9 dpo så har ikke så mye håp lengre..

DECB1BA3-B5BD-49B2-A6CD-ACDF014D681A.jpeg

Dagens test på dagens andre urin. Bare rett over en time siden jeg tissa sist, men anser vel håpet som ute denne gangen også selv om tanta ikke skal komme før på søndag. Er 9 dpo idag. Men føler alle tester positivt med disse rundt 8-9 dpo så har ikke så mye håp lengre..

Vis vedlegget 375119

Trur ikke du skal gi opp håpet helt ennå. Jeg testet ikke positivt med den type test denne gangen. Men fikk positiv på cb digital ved ca 12 dpo. Så ikke gi opp helt ennå

Vis vedlegget 375119
Ikke gi opp helt enda! Jeg har ikke fått positive tester før 10 dpo begge gangene jeg har blitt gravid, brukte denne forrige svangerskap:-)

Vis vedlegget 375119

Er nå fortsatt tidlig da, det er slettes ikke alle som tester positivt så tidlig ;)

Snakk om å være fjærn… klarte å kutte svingen på parkeringa på sentret i dag og traff en bil og tok fronten på den:sad010:sad010 akkurat som det ikke var nok å gi meg en tempdupp, men skulle kræsje også:sad015:sad015:sad015:schocked028

Trur ikke du skal gi opp håpet helt ennå. Jeg testet ikke positivt med den type test denne gangen. Men fikk positiv på cb digital ved ca 12 dpo. Så ikke gi opp helt ennå

Synes da virkelig jeg ser en antydning til strek på denne dao_O
Har fått skygge på disse før så stoler ikke på det, men skyggen var ganske tydelig i virkeligheten også:)

Ikke gi opp helt enda! Jeg har ikke fått positive tester før 10 dpo begge gangene jeg har blitt gravid, brukte denne forrige svangerskap:)

Er nå fortsatt tidlig da, det er slettes ikke alle som tester positivt så tidlig ;)

Takk for oppmuntrende svar! Er litt mindre negativ nå, ser bare mørkt på en eventuell måned til med prøving :sorry: Men TR er jo tross alt ikke kommet, og jeg vet jo det er tidlig. :rolleyes:

Snakk om å være fjærn… klarte å kutte svingen på parkeringa på sentret i dag og traff en bil og tok fronten på den:sad010:sad010 akkurat som det ikke var nok å gi meg en tempdupp, men skulle kræsje også:sad015:sad015:sad015:schocked028

Ånei så surt :inpain: Typisk at sånne ting skjer når man ikke er i humør.

Gikk det bra med deg?

Å så ekkelt! Håper det går bra med deg?

Jeg holdt på å få en bil i siden i dag fordi jeg ikke så meg godt nok for, den andre bilen klarte heldigvis og stoppe men jeg ble liksom sittende med sjokket.

Back
Topp