Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser en svak strek på nr 2, men ser ikke på nummer 19 dpo, kan jeg slå meg til ro med at jeg er gravid eller? RFSU sin test ofte og Valmed fra Vitus…
Valmed ser lovende ut, blir spennende å se om en dag eller to. RFSU test ofte er kjempetreg. Har brukt de denne runden og strekene var så svake at jeg ble bekymret, heldigvis fikk jeg 2-3 uker på CB digital på 15 dpo.9 dpo, kan jeg slå meg til ro med at jeg er gravid eller? RFSU sin test ofte og Valmed fra Vitus…
Jeg ser noe her11 dpo, og kan såvidt se en skygge. Har ikke helt trua på at det er noe mer enn en skygge
Dagens test på dagens andre urin. Bare rett over en time siden jeg tissa sist, men anser vel håpet som ute denne gangen også selv om tanta ikke skal komme før på søndag. Er 9 dpo idag. Men føler alle tester positivt med disse rundt 8-9 dpo så har ikke så mye håp lengre..
Vis vedlegget 375119
Synes da virkelig jeg ser en antydning til strek på denne daDagens test på dagens andre urin. Bare rett over en time siden jeg tissa sist, men anser vel håpet som ute denne gangen også selv om tanta ikke skal komme før på søndag. Er 9 dpo idag. Men føler alle tester positivt med disse rundt 8-9 dpo så har ikke så mye håp lengre..
Vis vedlegget 375119
Ikke gi opp helt enda! Jeg har ikke fått positive tester før 10 dpo begge gangene jeg har blitt gravid, brukte denne forrige svangerskapDagens test på dagens andre urin. Bare rett over en time siden jeg tissa sist, men anser vel håpet som ute denne gangen også selv om tanta ikke skal komme før på søndag. Er 9 dpo idag. Men føler alle tester positivt med disse rundt 8-9 dpo så har ikke så mye håp lengre..
Vis vedlegget 375119
Dagens test på dagens andre urin. Bare rett over en time siden jeg tissa sist, men anser vel håpet som ute denne gangen også selv om tanta ikke skal komme før på søndag. Er 9 dpo idag. Men føler alle tester positivt med disse rundt 8-9 dpo så har ikke så mye håp lengre..
Vis vedlegget 375119
Tatt to tester selvNoen må ta fra meg testene...
Altså, 9 dpo og dagens andre test
Tatt to tester selv
Svakt positive så vi får seSamme svar som meg du også?
Svakt positive så vi får se
Men jeg tror egentlig det bare er skygger. Aner ikke hvor mange dpo jeg er. Enten 11 eller 8 testet ikke etter el og syklusen har både vært kortere og lengre etter fødsel for 1 år siden så lever i spenningenDa er det jo ikke så ille at du har tatt 2
Trur ikke du skal gi opp håpet helt ennå. Jeg testet ikke positivt med den type test denne gangen. Men fikk positiv på cb digital ved ca 12 dpo. Så ikke gi opp helt ennå
Har fått skygge på disse før så stoler ikke på det, men skyggen var ganske tydelig i virkeligheten ogsåSynes da virkelig jeg ser en antydning til strek på denne da
Ikke gi opp helt enda! Jeg har ikke fått positive tester før 10 dpo begge gangene jeg har blitt gravid, brukte denne forrige svangerskap
Er nå fortsatt tidlig da, det er slettes ikke alle som tester positivt så tidlig
Snakk om å være fjærn… klarte å kutte svingen på parkeringa på sentret i dag og traff en bil og tok fronten på den akkurat som det ikke var nok å gi meg en tempdupp, men skulle kræsje også
Snakk om å være fjærn… klarte å kutte svingen på parkeringa på sentret i dag og traff en bil og tok fronten på den akkurat som det ikke var nok å gi meg en tempdupp, men skulle kræsje også