Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes den ligner veldig på mine i starten! Er for sterk til skygge! Ta en ny i kveld? SpennendeHer er min test fra i dag. Lot den tørke. Antar kun skygge! Men vi får se i morgen Men moro fordet Vis vedlegget 375086
Æsj ja, utrolig kjedelig alt det kroppen driver med i "ventetiden"... er veldig forvirrende! Krysser alt jeg har for at det blir to streker, og hvis ikke at hvertfall TR ikke blir veldig forsinketIKM i dag og ingen tegn til TR. Fortsatt helt blenda tester, er ikke antydning til skygge en gang. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Hadde håpet på en tydelig temp i dag. Men jeg sovnet tvers igjennom alarmen.
Hvis det ikke er en spire, så skulle jeg ønske at TR bare kunne komme. Absolutt ikke noe gøy at kroppen holder en for narr hver eneste måned
Vis vedlegget 375087
Vis vedlegget 375088
Ser stor forskjell på disse da! Jeg har troaDen første er fra i går å den er også tørket. Begge fra samme eske med tester. Måtte bare se. Og sammenligne. Så ingen skygge på den fra i går men uansett så aner jeg ikke dpo og jeg har egentlig ikke troa fått så mye skygger opp gjennom og før sist graviditet Vis vedlegget 375092
Veldig dårlig fokus på bilde, kunne du tatt et til??
Denne ser jo rosa utMåtte selvfølgelig oppi søppelbøtten og finne fram den tørkede testen
Fant den ikke igjen i søpla, men vet ikke om det hjelper å legge ved bilde uten å zoome...
Vis vedlegget 375096
Ser jo nå at jeg sannsynligvis hadde rusk i øya, for det er ikke mye spennende å se på denne her.
Jeg også er sånn håpløs tester var sånn sist også. Lovte meg selv å ikke bli sånn. Men sånn ble detDagens blenda 9dpo
Jada tolker symptomer og redigerer bilder.. #håpløs
Jeg også er sånn håpløs tester var sånn sist også. Lovte meg selv å ikke bli sånn. Men sånn ble det
Det er det jeg er også... sannsynligvis er det ikke noe.Litt usikker om jeg ser noe eller ikke..
Det er det jeg er også... sannsynligvis er det ikke noe.
Ennå.
Har ikke gitt helt opp.
Ser noe, men det gjorde jeg på 7 av 10 tidligtester jeg tok også håper det er babystrek hos degNå skjønner du... Klarer ikke la vær å teste, klarer ikke la vær å granske. Selv om jeg har sagt jeg skal slutte med det.
8 eller 9 DPO i dag. Så er jo tidlig.
Men er det bare jeg som ser noe supersvakt på denne?
Vil bare få brukt opp de BP-testene, siden jeg ikke stoler på dem...
Har tatt et par andre og, ingen av de har hatt skygge.
Men kanskje dette er skygge?
Vis vedlegget 375082
Tusen takk!Ser noe, men det gjorde jeg på 7 av 10 tidligtester jeg tok også håper det er babystrek hos deg