⛄️IKM uke 2⛄️

Altså... har skjønt at dere her inne tåler en del.
Så da bare kliner jeg til med noen skikkelig delikate detaljer fra underlivet mitt i dag.
:greet015
"Måste bjuda på lite."

Vel... de fleste har kanskje sett nå, at jeg ikke vet 100% hvilken DPO jeg er.
Kan være alt fra 6 til 9 egentlig.

Men jeg prøvde meg på en liten utflod-sjekk i stad.
Og da ramla're ut en liten geleklump, gitt!
:wideyed:
Assa... jeg kødder ikke engang.
Skikkelig sånn gele.
Litt blank, litt hvit og litt lysegul, lå den der og dissa på fingertuppen min.
Bare: "Hey, heeey".

Og jeg bare: "WTF are you and how did you get up there?"

:anyone
Er optimistisk på dine vegne! Hatt endel av det denne runden :) Gult slimaktig utflod. Har imidlertid ikke har så mye sex i det siste, så er ikke rester av noe slag.

Leser her inne på bv at det er mange som får gulaktig slim både ved graviditet og i syklus forøvrig. Håper det betyr førstnevnte for deg :Heartred

Er optimistisk på dine vegne! Hatt endel av det denne runden :)

Oooh.... har du?!
:woot:

Tenk å bli så glad for å høre om andres slim-erfaringer'a?!
:laughing025
Jeg dævver av meg selv noen ganger.

Men tusen takk for at du deler!
Hvor tidlig fikk du det, og hvor lenge etter testet du positivt?
:happy093.

Oooh.... har du?!

Tenk å bli så glad for å høre om andres slim-erfaringer'a?!
:laughing025
Jeg dævver av meg selv noen ganger.

Men tusen takk for at du deler!
Hvor tidlig fikk du det, og hvor lenge etter testet du positivt?
:happy093.
Endret innlegget litt over her, men mener jeg fikk det midt i dpo, og har det enda :woot: Husker jeg googlet gult slim 8 dpo, haha. kommer og går litt. Testet positivt 10 dpo, svakt :)

Haha kjenner meg godt igjen, analysering og googling og alt mulig. Og et lite snev av håp gjør dagen bedre! Håper det betyr baby på deg:Heartred

Var lettblødende i nesa 5 dpo denne runden. Ble med den ene dagen, men jeg blør aldri neseblod ellers. Kan jo selvfølgelig være ren tilfeldighet, men håper det betyr noe for deg :woot:
Og nå fant jeg igjen dette!
:wideyed::woot:

To dager var jeg sånn i nesa.
Er bare litt sårt oppi der nå, men er i ferd med å gå over igjen.

I alle dager... kanskje jeg har et par symptomer lell?!
Puppa er ømme, og.

Nå må dagene gå litt fortere snart.
:hilarious:
Og mannen skal være borte fra i morgen til fredag!

Vi skal på senteret etterpå og skaffe meg hobbyting.
For barna er hos de andre foreldrene denne uken.
Så jeg kommer til å MÅTTE ha noe å fikle med.
Gidder ikke de puslespillene jeg har liggende... gidder ikke strikke.
Gidder ikke drive med musikk akkurat nå.
:D
Så må ha noe gøy og litt annet enn det jeg vanligvis gjør.

Da ble det en svakere test på meg i dag enn i går og dagen før. Og rett før jeg dro fra jobb slo TR for fult inn:banghead:

Gratulerer så mye til dere med positive tester og til oss som må prøve litt ekstra masse lykke til :Heartred

Da ble det en svakere test på meg i dag enn i går og dagen før. Og rett før jeg dro fra jobb slo TR for fult inn:banghead:

Gratulerer så mye til dere med positive tester og til oss som må prøve litt ekstra masse lykke til :Heartred
Ånei... :sorry: Kjemisk, tror du?
Så utrolig leit! Vet det ikke hjelper stort, men sender deg en varm klem likevel.
:Heartred

Lovende stigning fra 9 dpo morgen til ettermiddag, helt utvanna urin på den siste. Formen er elendig så spent på hvor dårlig jeg blir denne gangen :confused:

Vedlegg

• 56FB808E-D67F-4BF2-9254-FEE51FD72F85.jpeg
    56FB808E-D67F-4BF2-9254-FEE51FD72F85.jpeg
    386 KB · Visninger: 138
Ånei... :sorry: Kjemisk, tror du?
Så utrolig leit! Vet det ikke hjelper stort, men sender deg en varm klem likevel.
:Heartred

Ja tror det ble kjemisk denne gangen, bare så himla kjedelig at jeg fortalte mannen om den fine testen. Han tar det så tungt :sorry:
Håper virkelig det sitter neste runde, dette er andre gang jeg mister på 6 måneder:smiley-angelic001

Og nå fant jeg igjen dette!
:wideyed::woot:

To dager var jeg sånn i nesa.
Er bare litt sårt oppi der nå, men er i ferd med å gå over igjen.

I alle dager... kanskje jeg har et par symptomer lell?!
Puppa er ømme, og.

Nå må dagene gå litt fortere snart.
Og mannen skal være borte fra i morgen til fredag!

Vi skal på senteret etterpå og skaffe meg hobbyting.
For barna er hos de andre foreldrene denne uken.
Så jeg kommer til å MÅTTE ha noe å fikle med.
Gidder ikke de puslespillene jeg har liggende... gidder ikke strikke.
Gidder ikke drive med musikk akkurat nå.
:D
Så må ha noe gøy og litt annet enn det jeg vanligvis gjør.

Hehe ja der ser du, mange «sammentreff» denne runden. Sykt irriterende om det faktisk ikke er noe nå! Krysser alt jeg har!!:happy::happy:

Kos deg med hobbyarbeid, deilig å ha noe som kan ta tankene vekk et lite øyeblikk:Heartred

Men helt seriøst...
Betyr det at det har gått råka vegen åt HELVETE igjen da, eller?!

Eneste kjennskapet jeg har hatt til sånn slimklump var liksom før jeg skulle føde.
Og da var det noe positivt.

Nå blir jeg skikkelig usikker på hva dette greiene er for noe.
:confused:
Akkurat det har jeg å opplevd noen ganger i dpo land!! Bra vi er fler:laughing001 på str med lillefingerruppen kanskje, skikkelig ekkelt!

Akkurat det har jeg å opplevd noen ganger i dpo land!! Bra vi er fler:laughing001 på str med lillefingerruppen kanskje, skikkelig ekkelt!
Og det hadde IKKE noe for seg?

Fader, ass.

Slukna 2 timer på sofaen etter jobb, har vært helt kaputt idag :hungover: Har murra litt i korsryggen, stikker litt her og der innimellom. Litt ømme pupper. Tok en test nå på utvanna urin men ingen strek, men syns jeg leste noe om at easy@home slo ut sent? Vurderer å svi av en CB early i morgen.

Tok en tik tok trend som skulle gi meg «angel numbers» om jeg var gravid, fikk både 0000 og 888 rett etter hverandre så overtroiske meg ble håpefull :hilarious:

Nei nå har det sluttet helt å murre... jeg gir nå offisielt opp tolkning av symptomer.. :hilarious:

Å i øyeblikket jeg skriver stikker det i ene puppen å vips tolker jeg igjen.. :facepalm::hilarious:

Haha helt enig, plutselig murret det så fælt at jeg går på do for å sjekke om tanta har kommet så i neste øyeblikk ingenting annet enn litt stikninger...

Slukna 2 timer på sofaen etter jobb, har vært helt kaputt idag :hungover: Har murra litt i korsryggen, stikker litt her og der innimellom. Litt ømme pupper. Tok en test nå på utvanna urin men ingen strek, men syns jeg leste noe om at easy@home slo ut sent? Vurderer å svi av en CB early i morgen.

Tok en tik tok trend som skulle gi meg «angel numbers» om jeg var gravid, fikk både 0000 og 888 rett etter hverandre så overtroiske meg ble håpefull :hilarious:

Hvilken trend?!
Jeg og vil prøve!

23685B6B-C4CC-4101-AAA4-133B7478D976.jpeg
Syns jeg så noe så redigerte :hilarious: moro med testekjør! Selvom jeg ikke blir skuffet om det ikke blir noe nå:p

Back
Topp