⛄️IKM uke 2⛄️

Hei alle flotte damer :happy: Sniker litt her og ønsker først og fremst å si GRATULERER til alle som har fått positiv test denne PP :Heartred Har selv IKM på søndag, men valgte å ikke melde meg inn i gruppe denne mnd for å ikke stresse sånn med prøvingen. Og nå kommer det store spørsmålet, er dette en begynnende positiv test eller er det skygge? 8 dpo i dag og har fått masse skygger på babyplan forrige mnd, men de var ikke rosa som denne :eek: Hva tror dere?? :angelic::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Sterkere enn «noe» som jeg fikk på min;) Er og 8dpo,men IKM 13.1 da jeg har kort lutealfase:dead:
Jeg får ikke min «noe» på bilde en gang for det er så svakt:hungover::hilarious:

Vedlegg

• 245618E1-29BE-4309-A855-0799ED65F5E5.jpeg
    245618E1-29BE-4309-A855-0799ED65F5E5.jpeg
    1.015,8 KB · Visninger: 82
  • 8D0318B9-1A05-40D0-9937-AFA0D0067B27.jpeg
    8D0318B9-1A05-40D0-9937-AFA0D0067B27.jpeg
    1.015,1 KB · Visninger: 85
Last edited:
Har egentlig ikke trua på at det klaffer denne mnd(yeah right:rolleyes:), men prøver å slappe av osv:hilarious::hilarious:
MEN!! Har så sykt bekkenleddssmerter, og prøver å tenke at det bare er innbilt for jeg vil ikke falle helt ned i kjelleren når TR kommer:banghead:

Hva skal jeg gjøre i vente på at hun sjal komme for å få timene til å gå?? :bag: Helga var deilig for da var alle kidsa hær og timen gikk bare pang avgårde.. mens nå når lillemann på 7mnd sover og jeg bare håper på flere tegn:hilarious::hilarious: og kjenner etter om jeg har noe symptomer:angelic:, så snegler tida seg så sykt avgårde:bored:

Last edited:
Har gitt opp denne pp, 12 dpo og negative tester. Får bare begynne å se frem til neste pp:p
Gratulerer til dere med positive tester:love7
Og lykke til til dere som fortsatt venter:Heartred

Altså... har skjønt at dere her inne tåler en del.
Så da bare kliner jeg til med noen skikkelig delikate detaljer fra underlivet mitt i dag.
:greet015
"Måste bjuda på lite."

Vel... de fleste har kanskje sett nå, at jeg ikke vet 100% hvilken DPO jeg er.
Kan være alt fra 6 til 9 egentlig.

Men jeg prøvde meg på en liten utflod-sjekk i stad.
Og da ramla're ut en liten geleklump, gitt!
:wideyed:
Assa... jeg kødder ikke engang.
Skikkelig sånn gele.
Litt blank, litt hvit og litt lysegul, lå den der og dissa på fingertuppen min.
Bare: "Hey, heeey".

Og jeg bare: "WTF are you and how did you get up there?"

:anyone

Idag er min IKM og når jeg var på do, bestemte jeg meg å IKKE ta gt. Siden jeg testet hver morgen hele forrige uke med resultat blenda hvitt, ikke engang skygge strek.

Når jeg tørket meg, var det spor av lyserosa. Så TR er nok her som «avtalt» på IKM dagen 10/01. Få se utover idag når mens blødninger kommer for fullt.

Da tror jeg flytter til gruppen IKM uke 5/6
IKM vil da være den søndagen 6 februar. Skal jeg settes da på uke 5 eller heller på uke 6? *usikker*

Dette er PP4.
Så jeg vet jeg ikke har prøvd lenge i forhold til mange andre.
Det er bare det at tidligere har jeg ikke trengt å være prøver... har bare blitt gravid.
Just like that - knipser med fingra av en eller annen grunn.
Så dette ble litt slag i trynet og skikkelig nedtur.

Hvis jeg har rett og de to siste syklusene har endt i kjemisk, har jeg jo blitt gravid... bare ikke fått beholde. Så da tenker jeg det må være håp.

Betyr ikke at det ikke er tungt for det om.. ❤

Har heller ikke trengt å prøve tidligere.. ble gravid bare av tanken på sex omtrent.. :hilarious:

Så det å nå ha opplevd både SA og kjemisk er noe nytt.. å gjør alt dette vanskelig.. så føler virkelig med deg ❤

Betyr ikke at det ikke er tungt for det om.. ❤

Har heller ikke trengt å prøve tidligere.. ble gravid bare av tanken på sex omtrent.. :hilarious:

Så det å nå ha opplevd både SA og kjemisk er noe nytt.. å gjør alt dette vanskelig.. så føler virkelig med deg ❤

Tusen takk:Heartred og like måte!

IKM idag. Og som forventet var det litt hint av lyserosa i utfloden min. Så da kommer nok tanta for fullt i løpet av dagen :) Deilig å vite at jeg har en ideell syklus på 28 dager. Superpresis hver gang. Kjipt å vite at man ikke er gravid :facepalm: Er så glad jeg ikke testet som faen denne gangen. Da blir jeg bare deprimert i DPO land. Det var jeg heldigvis ikke denne gangen. Så kommer nok ikke til å teste neste PP heller. Trenger å ta en pause fra prøvingen ❤️ Føler jeg kanskje trenger det. Kan prøve litt løst. Men kanskje jeg ikke trenger å teste etter EL eller graviditet. Ta det litt med ro nå? :)

Uansett, gratulerer til alle gravide!!’ :smiley-bounce016 Jeg heier på dere ❤️

IKM idag. Og som forventet var det litt hint av lyserosa i utfloden min. Så da kommer nok tanta for fullt i løpet av dagen :) Deilig å vite at jeg har en ideell syklus på 28 dager. Superpresis hver gang. Kjipt å vite at man ikke er gravid :facepalm: Er så glad jeg ikke testet som faen denne gangen. Da blir jeg bare deprimert i DPO land. Det var jeg heldigvis ikke denne gangen. Så kommer nok ikke til å teste neste PP heller. Trenger å ta en pause fra prøvingen ❤️ Føler jeg kanskje trenger det. Kan prøve litt løst. Men kanskje jeg ikke trenger å teste etter EL eller graviditet. Ta det litt med ro nå? :)

Uansett, gratulerer til alle gravide!!’ :smiley-bounce016 Jeg heier på dere ❤️

blir nok å gjøre det samme neste PP om tanta kommer❤️ Blir så sykt sliten av å vente:happy8

Altså... har skjønt at dere her inne tåler en del.
Så da bare kliner jeg til med noen skikkelig delikate detaljer fra underlivet mitt i dag.
:greet015
"Måste bjuda på lite."

Vel... de fleste har kanskje sett nå, at jeg ikke vet 100% hvilken DPO jeg er.
Kan være alt fra 6 til 9 egentlig.

Men jeg prøvde meg på en liten utflod-sjekk i stad.
Og da ramla're ut en liten geleklump, gitt!
Assa... jeg kødder ikke engang.
Skikkelig sånn gele.
Litt blank, litt hvit og litt lysegul, lå den der og dissa på fingertuppen min.
Bare: "Hey, heeey".

Og jeg bare: "WTF are you and how did you get up there?"

:anyone

Men helt seriøst...
Betyr det at det har gått råka vegen åt HELVETE igjen da, eller?!

Eneste kjennskapet jeg har hatt til sånn slimklump var liksom før jeg skulle føde.
Og da var det noe positivt.

Nå blir jeg skikkelig usikker på hva dette greiene er for noe.
:confused:

Men helt seriøst...
Betyr det at det har gått råka vegen åt HELVETE igjen da, eller?!

Eneste kjennskapet jeg har hatt til sånn slimklump var liksom før jeg skulle føde.
Og da var det noe positivt.

Nå blir jeg skikkelig usikker på hva dette greiene er for noe.
:confused:

Hmmm, nei altså... ikke godt å si.. :rolleyes:

Hadde faktisk noe som minnet om el slim her om dagen selv.. Men ikke en klump.. o_O

blir nok å gjøre det samme neste PP om tanta kommer❤️ Blir så sykt sliten av å vente:happy8
Helt enig. Jeg vil ha det gøy mens vi prøver. Ikke gå rundt å grue med i 2 uker fra EL til TR. Denne gangen koste jeg meg heldigvis pga jul og nyttår. Vi hadde så mye å se frem til, så jeg rakk ikke å tenke så mye over det :) Men nå har vi ikke så mye å se frem til, og da blir jeg sikkert skikkelig stressa :hilarious: Det er så slitsomt for både meg og mannen

Hmmm, nei altså... ikke godt å si.. :rolleyes:

Hadde faktisk noe som minnet om el slim her om dagen selv.. Men ikke en klump.. o_O
Var skikkelig rart, ass...
Satt og stirret på den en liten stund.
"Whaaaat"?

Så jeg skjønte ikke helt den der.
Bare håper ikke det er noe dritt, liksom.
Hadde vært fint om det var et GODT tegn.
Og samme med deg.

Rare greier.
:eek:

Var skikkelig rart, ass...
Satt og stirret på den en liten stund.
"Whaaaat"?

Så jeg skjønte ikke helt den der.
Bare håper ikke det er noe dritt, liksom.
Hadde vært fint om det var et GODT tegn.
Og samme med deg.

Rare greier.
:eek:

*sniker litt her inne enda hihi:angelic:*

Kan det ha vært bare utflod da? Som har samla seg litt? Evt sopp men da ville det kanskje vært flere symptomer:eek:

*sniker litt her inne enda hihi:angelic:*

Kan det ha vært bare utflod da? Som har samla seg litt? Evt sopp men da ville det kanskje vært flere symptomer:eek:

Vil tro det hadde vært litt andre ting, også. Men det var liksom bare den ene gangen, ikke noe mer.
Ingen plager.
o_O

Vet det er teit, men håpet liksom en eller annen skulle rekke opp hånden og si at akkurat sånn var det den gangen hun var gravid, eller noe.:hilarious:

Vil tro det hadde vært litt andre ting, også. Men det var liksom bare den ene gangen, ikke noe mer.
Ingen plager.
o_O

Vet det er teit, men håpet liksom en eller annen skulle rekke opp hånden og si at akkurat sånn var det den gangen hun var gravid, eller noe.:hilarious:
Sikkert ikke svaret du vil ha men jeg hadde slike klumper forrige syklus, det var nok rett og slett bare litt utflod som hadde samla seg opp, sammen med litt sædrester. Så får jeg også litt slim noen dager før tanta melder sin ankomst :sorry:

Sikkert ikke svaret du vil ha men jeg hadde slike klumper forrige syklus, det var nok rett og slett bare litt utflod som hadde samla seg opp, sammen med litt sædrester. Så får jeg også litt slim noen dager før tanta melder sin ankomst :sorry:

Ja, se der, ja... da fikk jeg kanskje svar, ja.
Skikkelig nice, det der.

Takk for svar, altså... men jeg burde jo ha tenkt meg til noe sånt selv også.
:smiley-ashamed005

IKM er ikke før på søndag, så jeg tror kanskje ikke det har med det å gjøre.
Men ingenting forundrer meg lenger.
:smiley-ashamed004

Back
Topp