Skal du teste før ikm?
Ja såklart har tatt en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du teste før ikm?
Jeg ser ingenting på det lyseste bildet, men synes jeg kan skimte noe på det mørkeste.8 dpo max 9 dpo.. hadde en metode tidligtest.. trodde alle de "gamle" testene var vanlige.. så da røk denne
Så slik ut etter 4min.. føler jeg ser noe.. men... bildene er av samme testen med og uten filter
La tolkningen begynne
Jeg ser ingenting på det lyseste bildet, men synes jeg kan skimte noe på det mørkeste.
Må kjempe litt for å se det, men så er du jo bare 8 eller 9 DPO, som du skriver.
Blir så ulidelig spennende fremover!
Krysser alt for oss alle!
Kom igjen og test da, dere!
Jeg trenger å få analysert og sett på noen tester her.
Selv vet jeg ikke om jeg er 7 eller 8 DPO ennå.
9 vet jeg egentlig at jeg ikke er.
Så dette kan bli spennende. Føler ikke noe som helst, har ingen tro på at det har gått bra denne gangen heller.
Legger ved bilder fra appene, for å vise hvor uenige de er.
FLO:
Vis vedlegget 375003
Premom:
Vis vedlegget 375004
Fertility Friend:
Vis vedlegget 375005
Dagens test, 7-8 dpo. De andre dagene har det vært blenda, nå føler jeg at jeg ser noe antydning til ett eller annet. Nederste testen er fra i dag.
Blir helt matt, jeg.Nei de var ikke enige gitt.. min premom og ff er iallefall enig
Ville heller ikke følt noe nå jeg kjenner jeg.. for om dette ikke går denne pp går jeg rett i kjelleren..
Blir helt matt, jeg.
Nei... forbereder meg så godt jeg kan på TR og ny syklus.
Nettopp fordi at jeg har hatt så høye forhåpninger de tidligere syklusene, og gått rett i kjelleren hver gang.
Orker ikke det nå. Så da får jeg heller bli positivt overrasket om det blir noe.
Orker ikke føle så mye hele tiden.
Forstår deg godt... burde egentlig forberedt meg på det jeg også.. mtp flere kjemiske de siste mnd..
Hvor mange pp var det du hadde nå? ❤
Dette er PP4.
Så jeg vet jeg ikke har prøvd lenge i forhold til mange andre.
Det er bare det at tidligere har jeg ikke trengt å være prøver... har bare blitt gravid.
Just like that - knipser med fingra av en eller annen grunn.
Så dette ble litt slag i trynet og skikkelig nedtur.
Hvis jeg har rett og de to siste syklusene har endt i kjemisk, har jeg jo blitt gravid... bare ikke fått beholde. Så da tenker jeg det må være håp.
Om det er en trøst gjør jeg det sammeDu vet du er desperat etter å bli gravid når du åpner tempeappen hver gang du tar tak i mobilen og tror resultatet har endret seg Er det mulig liksom?!?
Jeg testa så blenda det går an i dag tidlig. Men når FF gir deg 79 poeng i pregnancy monitoren så tror jeg jo automatisk at jeg har fått falsk negativ
Jeg forstår faktisk hva du mener med akkurat det...Jeg hadde aldri i verden tenkt at denne reisen skulle ta meg mer enn 6 PP-er. Men her sitter jeg i PP10. Er så sykt vanskelig å holde motet oppe. Men jeg prøver å trøste meg med at det blir min tur en eller annen gang.
Man kommer til et punkt hvor man ønsker seg kjemisk, for da vet man jo at det er mulig. Veldig merkelig følelse å kjenne på
Jeg forstår faktisk hva du mener med akkurat det...
Det blir din tur også!
Forhåpentligvis ASAP.
Det er en berg og dalbane av følelser å være prøver måned etter måned.
Slitsomt.
Men det blir så verdt det, når det endelig klaffer.