⛄️IKM uke 2⛄️

Klarte å unngå og tisse i koppen idag, liten seier :p Regner med første ryker i morgen, 8 dpo, har ikke testet noe de siste 3 pp’ene men nå har jeg lyst til å teste tidlig av en eller annen grunn.

Fortsatt forkjøla, aldri hatt så mye gugge i nesen før tror jeg:hilarious: Ellers.. ingen symptomer. Boring. Kjempegøy med så masse positive tester i gruppa da, håper vi setter rekord :love7

Ser mange fine streker her inne nå, er så spennende!! Nå trenger jeg litt tolkehjelp:nailbiting:hører at det snakkes mye om at det er tull på babyplan testene, kan dette være starten på noe? Eller er det bare en tulle skygge strek? Er nesten usynlig nå når den har tørket:sorry: er 11dpo i dag... testen idag har vært helt annerledes enn alle blendatestene denne runden, så :nailbiting:
20220109_113455.jpg
20220109_113637.jpg
20220109_124607.jpg

Kjennes ut som TR er påvei tidlig, bare 7DPO nå.. men menssmertene er intense og har for første gang på flere år fått masse kviser:inpain::inpain:

Har knapt hatt et symptom hele PP, og nå når TR kommer i morgen, magekrampene har begynt og jeg har fått bare negative tester, da melder kvalmen seg også... Som får å gi meg et siste meningsløst håp...

Ææææh, ble en runde i dag også.. men i dag kom det ferskt blod av omgangen.. men stoppet like raskt som den kom.. ingenting etterpå.. :bored: var ikke vondt eller noe.. prøvde å kjenne etter etterpå, virker ikke som det kom fra tappen.. mulig et blodkar som har røket? :facepalm:

Kroppen min er virkelig rar denne pp.. 7 el 8 dpo i dag..

Testetrang utav dimensjoner.. men har enda ikke åpnet pakkene fra babyplan og fertil så klarer å holde meg enn så lenge :hilarious:

Ææææh, ble en runde i dag også.. men i dag kom det ferskt blod av omgangen.. men stoppet like raskt som den kom.. ingenting etterpå.. :bored: var ikke vondt eller noe.. prøvde å kjenne etter etterpå, virker ikke som det kom fra tappen.. mulig et blodkar som har røket? :facepalm:

Kroppen min er virkelig rar denne pp.. 7 el 8 dpo i dag..

Testetrang utav dimensjoner.. men har enda ikke åpnet pakkene fra babyplan og fertil så klarer å holde meg enn så lenge :hilarious:
Hadde masse småblødninger sist graviditet som ble utløst av sex eller generell anstrengelse, så kan jo bære ett tegn❤️❤️

Ser mange fine streker her inne nå, er så spennende!! Nå trenger jeg litt tolkehjelp:nailbiting:hører at det snakkes mye om at det er tull på babyplan testene, kan dette være starten på noe? Eller er det bare en tulle skygge strek? Er nesten usynlig nå når den har tørket:sorry: er 11dpo i dag... testen idag har vært helt annerledes enn alle blendatestene denne runden, så :nailbiting:
Vis vedlegget 374948 Vis vedlegget 374949 Vis vedlegget 374950
Ser noe på den blå! Blir spennende i morgen :happy::Heartred

Hadde masse småblødninger sist graviditet som ble utløst av sex eller generell anstrengelse, så kan jo bære ett tegn❤️❤️

Da håper jeg dette var et godt tegn :smiley-angelic001

Var det sånn at det var rødt blod? Som stoppet like raskt som det kom? :rolleyes: noe nytt for meg dette her :hilarious: hva med murringer? Kom det i kjølvannet av blødningen?

Ønsker meg en håndbok for alle mulige ting ang graviditet, selv etter flere vellykkede svangerskap trenger jeg det :hilarious:

Blendahvit test idag tidlig…
Så da tror jeg at jeg kan gå over til uke 6.:(
Håper jo at mensen ikke kommer i morra og at jeg bare tester sent eller at egget festa seg senere, men tviler.

gratulerer til alle dere med positiv test!:happy::love7
Håper vi andre kommer rett etter :Heartred

Da håper jeg dette var et godt tegn :smiley-angelic001

Var det sånn at det var rødt blod? Som stoppet like raskt som det kom? :rolleyes: noe nytt for meg dette her :hilarious: hva med murringer? Kom det i kjølvannet av blødningen?

Ønsker meg en håndbok for alle mulige ting ang graviditet, selv etter flere vellykkede svangerskap trenger jeg det :hilarious:
Litt forskjellig i mengde, men murret ofte når det kom:confused: så var flere ganger til legen for å finne ut hva som skjedde:rolleyes: alt fra 1ml ish, til bare bittelitt rustfarge sammens med slim som var ufattelig likt EL slim:bookworm:

Å det er så frustrerende å ikke få med teststreken når man tar bilde. Tok en ny test nå og streken var mye mer tydelig nå enn i dag tidlig. Men får den ikke bra nok frem på bilder

Disse dagene er så pyton...
Har liksom ingen grunn til å føle om det har gått verken den ene eller andre veien.
Kan hende jeg bare er 5-6 DPO liksom, selv om ene appen mener jeg er 8 DPO.
Har hatt noen dager med skikkelig vonde pupper, men det kommer og går.
Vondt i nesa og sår.
Men egentlig ikke noe særlig annet.

Også har jeg denne følelsen av håpløshet.
"Gikk sikkert ikke nå heller..."

Gir liksom opp litt, etter de månedene med fail.
Selv om det ikke er likt meg å gi opp.
Tenker jeg bare prøver å skåne meg selv mot skuffelsen.

Så er det ikke annet å gjøre enn å vente, da.
:sorry:

Kjenner jeg er skikkelig irritert på meg selv som lot meg håpe litt for mye etter testen igår kveld :mad:
Så begynner man å lage seg et bilde om at det er testene fra babyplan som er ødelagte :hilarious: nei nå er det offisielt nok testing på meg! Det var uansett for godt til å være sant at det skulle klaffe med sex 3 ganger og mest sannsynlig samme dag som EL og dagene etter :p + forkjølelse og biopsi av livmorhalsen :bag:

Mista trua igjen nå.. tok en tidligtest igjen i kveld, som var ganske så blank:sorry: Den fra i dag tidlig var svak, men trodde jeg så noe der. Er jo mer utvannet på kvelden men likevel.. hcg burde jo stige også..? Kjenner også murring. Er så redd tr kommer nå..

Last edited:
Er både kvalm og sur så nå er mer usikker på hvordan det gikk denne mnd :confused: Blir sur før TR kommer, tror ikke jeg har vært slik de gangene jeg har vært gravid

Hahah flaut, såå jeg tisser i koppen og sier til meg selv at hvis urinen ser konsentrert ut tar jeg EN SISTE TEST :hilarious::hilarious: Midt på treet og tenker shit la gå dypp den dumme testen nå da :bored:

Og nå er jeg ferdig med babyplan, første og siste gang jeg bestiller tester derifra o_O gir meg skygger og falske forhåpninger, så negativ, så skygge, så negativ og så skygge nok en gang :oops:
027EDE8D-2ED9-477B-B726-21C841C7FCD6.jpeg

Hahah flaut, såå jeg tisser i koppen og sier til meg selv at hvis urinen ser konsentrert ut tar jeg EN SISTE TEST :hilarious::hilarious: Midt på treet og tenker shit la gå dypp den dumme testen nå da :bored:

Og nå er jeg ferdig med babyplan, første og siste gang jeg bestiller tester derifra o_O gir meg skygger og falske forhåpninger, så negativ, så skygge, så negativ og så skygge nok en gang :oops:
Vis vedlegget 374975
Baby-strek:woot::)

Back
Topp