Den er positiv! Gratulerer11 dpo og ser ut som det er en svak strek her!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv! Gratulerer11 dpo og ser ut som det er en svak strek her!!
Positiv! Gratulerer11 dpo og ser ut som det er en svak strek her!!
Ser ut som mer enn skygge synes jeg, make sure har ikke skygger -er min erfaringVis vedlegget 374934 Tror det bare var skygge igår som idag?
Hadde masse småblødninger sist graviditet som ble utløst av sex eller generell anstrengelse, så kan jo bære ett tegnÆæææh, ble en runde i dag også.. men i dag kom det ferskt blod av omgangen.. men stoppet like raskt som den kom.. ingenting etterpå.. var ikke vondt eller noe.. prøvde å kjenne etter etterpå, virker ikke som det kom fra tappen.. mulig et blodkar som har røket?
Kroppen min er virkelig rar denne pp.. 7 el 8 dpo i dag..
Testetrang utav dimensjoner.. men har enda ikke åpnet pakkene fra babyplan og fertil så klarer å holde meg enn så lenge
Ser noe på den blå! Blir spennende i morgenSer mange fine streker her inne nå, er så spennende!! Nå trenger jeg litt tolkehjelphører at det snakkes mye om at det er tull på babyplan testene, kan dette være starten på noe? Eller er det bare en tulle skygge strek? Er nesten usynlig nå når den har tørket er 11dpo i dag... testen idag har vært helt annerledes enn alle blendatestene denne runden, så
Vis vedlegget 374948 Vis vedlegget 374949 Vis vedlegget 374950
Hadde masse småblødninger sist graviditet som ble utløst av sex eller generell anstrengelse, så kan jo bære ett tegn
Litt forskjellig i mengde, men murret ofte når det kom så var flere ganger til legen for å finne ut hva som skjedde alt fra 1ml ish, til bare bittelitt rustfarge sammens med slim som var ufattelig likt EL slimDa håper jeg dette var et godt tegn
Var det sånn at det var rødt blod? Som stoppet like raskt som det kom? noe nytt for meg dette her hva med murringer? Kom det i kjølvannet av blødningen?
Ønsker meg en håndbok for alle mulige ting ang graviditet, selv etter flere vellykkede svangerskap trenger jeg det
Baby-strekHahah flaut, såå jeg tisser i koppen og sier til meg selv at hvis urinen ser konsentrert ut tar jeg EN SISTE TEST Midt på treet og tenker shit la gå dypp den dumme testen nå da
Og nå er jeg ferdig med babyplan, første og siste gang jeg bestiller tester derifra gir meg skygger og falske forhåpninger, så negativ, så skygge, så negativ og så skygge nok en gang
Vis vedlegget 374975