Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, jeg har jo hørt litt ymse om disse strimlene. Kanskje jeg bare skal begynne å identifisere meg som gravid ja…Gratulerer Såå mye! Du skal absolutt stole på digital! Ville ikke stolt helt på styrken på RFSU, helt tydelig at du har mer hcg enn den viser! Skal jeg sette deg på gravid?
Trenger litt hjelp her. Første pp jeg tester med slike strimler fra babyplan. Er det noe der eller er det bare skyggestreker? Den til venstre er fra i dag, den til høyre fra i går kveld. 12 dpo i dag.
Wow 2-3 er bra så tidlig!13 eller 14. IKM i morgen. Takk, dere. Jeg må prøve å slappe av nå ja. Kanskje vente helt til tirsdag med å ta ny strimmel
Jeg ser noe her ja. Fikk du utslag på tidligtesten?Måtte til å ta en ny test i dag, men hadde ikke flere tidligtester igjen så måtte prøve med en vanlig. Syns jeg kan se en svak strek der. Mer synlig i virkeligheten, vanskelig å få med på bildet. Vis vedlegget 374919
Gratulerer så mye! Du er gravidUæææ. Tok denne testen i dag. Hadde egentlig ikke troen denne PP, for har hatt troen flere ganger og kjent på mer «symptomer» da . Kan ikke helt tro det enda
Er 10DPO i dag. Brukte tidligtesten til Babyplan.
Absolutt! Det ser veldig bra ut! Jeg har IKM i dag, så skriver meg opp til kvelden om det ikke skjer noe uforutsett ila dagen Så koselig med flere gravide!Takk! Ja, jeg har jo hørt litt ymse om disse strimlene. Kanskje jeg bare skal begynne å identifisere meg som gravid ja…
Jeg ser noe her ja. Fikk du utslag på tidligtesten?
Er den våt? Jeg ser «skyggen», og kan like så godt være starten på noe om du kun så den tørket i går?! Hvilken dpo i dag? Nervepirrende disse dagene altsåVis vedlegget 374934 Tror det bare var skygge igår som idag?
Ja den er våt på bildet. Lik nå når tørket.Er den våt? Jeg ser «skyggen», og kan like så godt være starten på noe om du kun så den tørket i går?! Hvilken dpo i dag? Nervepirrende disse dagene altså
Jeg også har hatt masse murringer og andre symptomer.. var så sikker denne gangenJa den er våt på bildet. Lik nå når tørket.
Veeeet! Det er så møkk ! Er 13 dpo.
Tror jeg må belage meg på neste pp. Syns det bare er så rart med alle murringene jeg har hatt daglig siden EL.
Det er så kjipt !Jeg også har hatt masse murringer og andre symptomer.. var så sikker denne gangen