⛄️IKM uke 2⛄️

Mange takk!:hilarious: Tok en digitaltest i dag som viste 2-3 uker, så nå er jeg enda mer forvirret siden det fortsatt er en del dager til IKM. - Som videre fører til at det (om mulig) er enda vanskeligere og ikke si noe neste gang jeg snakkes med samboer:eek::hilarious:
Takk for det:love7
Gratulerer så mye ♥️ Skal jeg sette deg på gravid-lista? :)

Det er absolutt en mulighet.
Og da blir jeg i grunn litt lettet...
For da kan jeg roe ned noen dager til, med tanke på testing.
:hilarious:

Så... 5 DPO.
Fortsatt ingen forklaring på at jeg fikk vaskedilla i dag.
:wideyed:
Har utsatt det en stund.
Men nå er jenterommet shinet... har piske dem, men hjulpet dem mye.
Gutterommet er i ferd med å bli ryddet, han bonusen er litt snegle.

Og jeg har... jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.
Største jobben har vært på vaskerommet.
Blir litt vask når vi er 7 stk. som bor her.

Anyway:
Hvor kom all denne energien fra helt plutselig?!

Haha! Nå måtte jeg flire litt:hilarious::Heartred
Hva sa datter? Å hvor gammel er hun?

Hun er ikke 2 enda engang så skjønte ingenting hun var bare på skattejakt i søppelkassen på badet mens mannen barberte seg :hilarious: samboer skjønte plutselig hvorfor jeg hadde brukt så sykt lang tid på badet fredag morgen da:shy:

Så... 5 DPO.
Fortsatt ingen forklaring på at jeg fikk vaskedilla i dag.
Har utsatt det en stund.
Men nå er jenterommet shinet... har piske dem, men hjulpet dem mye.
Gutterommet er i ferd med å bli ryddet, han bonusen er litt snegle.

Og jeg har... jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.
Største jobben har vært på vaskerommet.
Blir litt vask når vi er 7 stk. som bor her.

Anyway:
Hvor kom all denne energien fra helt plutselig?!
Jeg har også masse energi, samtidig som øynene mine er dødstrøtte :hilarious: Har bakt pizzahorn, holder på med middag, brettet klær og fått byttet litt julegaver idag og er meget fornøyd med innsatsen:rolleyes:

Jeg har også masse energi, samtidig som øynene mine er dødstrøtte :hilarious: Har bakt pizzahorn, holder på med middag, brettet klær og fått byttet litt julegaver idag og er meget fornøyd med innsatsen:rolleyes:
Det er så digg, det!
:rolleyes:

I går og i dag har jeg hatt blod i nesa... Som blir skorpe. Drit irriterende! For jeg pleier ikke være sånn.
Bkør ikke neseblod liksom, men det kommer blod når jeg snyter meg.
Hva er greia med det? :banghead:

Usedvanlig laidback på testefronten denne PP- helt ulikt meg… egentlig ganske deilig. Kanskje det er eneste positive konsekvens av 13 PP og 1 IVF.

Tok en test i går, 9 DPO. Helt blenda. Tok den egentlig bare for å se siden jeg startet på progynova i går. Ny IVF-runde er så smått i gang i det minste.

Gøy å se at flere har fått positive tester allerede- heia heia! :)

I går og i dag har jeg hatt blod i nesa... Som blir skorpe. Drit irriterende! For jeg pleier ikke være sånn.
Bkør ikke neseblod liksom, men det kommer blod når jeg snyter meg.
Hva er greia med det? :banghead:
Var lettblødende i nesa 5 dpo denne runden. Ble med den ene dagen, men jeg blør aldri neseblod ellers. Kan jo selvfølgelig være ren tilfeldighet, men håper det betyr noe for deg :woot:

Mååtte bare teste i kveld og jammen viser det seg at jeg er gravid!! :smiley-bounce016

Vedlegg

• E2C6CB75-1B87-4391-8E5F-77A951CE88AC.jpeg
    E2C6CB75-1B87-4391-8E5F-77A951CE88AC.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 164
Hei.

Ny her. Kjekt med et så aktivt forum. Har ikke fått lest gjennom alle 54 sidene enda

Mimmie: 33 - PP4 - B1 - EL30/12(?) - IKM13/12(?)

Tok test nå i kveld med en rfsu jeg hadde liggende, og den ble svakt positiv :nailbiting: tar den med en klype salt siden så mange får falsk positiv med denne, men jeg har aldri fått strek på disse tidligere :bag: streken er rosa, kom etter ca 1 minutt
6660C3BD-8F7E-4A39-8FA9-6B1CE9B134D9.jpeg

Back
Topp