Sånn så min ut 9 dpo, så ikke noe før den var tørket Håper for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn så min ut 9 dpo, så ikke noe før den var tørket Håper for deg
Gratulerer så mye Skal jeg sette deg på gravid-lista?Mange takk! Tok en digitaltest i dag som viste 2-3 uker, så nå er jeg enda mer forvirret siden det fortsatt er en del dager til IKM. - Som videre fører til at det (om mulig) er enda vanskeligere og ikke si noe neste gang jeg snakkes med samboer
Takk for det
Fikk 1-2 uker 11 dpo på ganske svak makesure-strimmelHar noen begynt å teste med CB digital? Og når før ikm fikk du positiv på den?
Det er absolutt en mulighet.
Og da blir jeg i grunn litt lettet...
For da kan jeg roe ned noen dager til, med tanke på testing.
Haha! Nå måtte jeg flire litt
Hva sa datter? Å hvor gammel er hun?
Jeg har også masse energi, samtidig som øynene mine er dødstrøtte Har bakt pizzahorn, holder på med middag, brettet klær og fått byttet litt julegaver idag og er meget fornøyd med innsatsenSå... 5 DPO.
Fortsatt ingen forklaring på at jeg fikk vaskedilla i dag.
Har utsatt det en stund.
Men nå er jenterommet shinet... har piske dem, men hjulpet dem mye.
Gutterommet er i ferd med å bli ryddet, han bonusen er litt snegle.
Og jeg har... jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.
Største jobben har vært på vaskerommet.
Blir litt vask når vi er 7 stk. som bor her.
Anyway:
Hvor kom all denne energien fra helt plutselig?!
Ååååå takk jeg skal legge meg snart for å kunne teste igjenSånn så min ut 9 dpo, så ikke noe før den var tørket Håper for deg
Ååååå takk jeg skal legge meg snart for å kunne teste igjen
Det er så digg, det!Jeg har også masse energi, samtidig som øynene mine er dødstrøtte Har bakt pizzahorn, holder på med middag, brettet klær og fått byttet litt julegaver idag og er meget fornøyd med innsatsen
Jeg ser men er den tørket? Ser litt tørr ut men jeg krysser alt for deg
Var lettblødende i nesa 5 dpo denne runden. Ble med den ene dagen, men jeg blør aldri neseblod ellers. Kan jo selvfølgelig være ren tilfeldighet, men håper det betyr noe for degI går og i dag har jeg hatt blod i nesa... Som blir skorpe. Drit irriterende! For jeg pleier ikke være sånn.
Bkør ikke neseblod liksom, men det kommer blod når jeg snyter meg.
Hva er greia med det?
GratulererMååtte bare teste i kveld og jammen viser det seg at jeg er gravid!!
Yay gratulererMååtte bare teste i kveld og jammen viser det seg at jeg er gravid!!
Gratulerer så masseMååtte bare teste i kveld og jammen viser det seg at jeg er gravid!!
Mååtte bare teste i kveld og jammen viser det seg at jeg er gravid!!