⛄️IKM uke 2⛄️

Dagens skygge :p De blir ikke sterkere enda syns jeg, uansett veldig tidlig da. Ifølge kalender er jeg bare 7dpo idag da så.. men er ikke usannsynlig at eggløsning har vært før (pcos, bruker letrozol, og uregelmessige sykluser). Nei ikke veit jeg, skulle så ønske jeg bare kunne få en tydelig rosa strek!!:banghead:
AD1A792B-F1A2-4E54-B775-77FF95CDF71F.jpeg

6 dpo og på dagens andre dobesøk syntes jeg å skimte litt ferskennyanse på papiret og en biiitteliten rustrød blodstripe :wideyed: Var bare på 1-2 tørk, så ingenting. Lov å håpe:rolleyes: Enda ingen symptomer, holder på å klemme ihjel puppa men nope, gjør ikke litt vondt engang :p

Dpo 13 og blenda hvitt tidlig gt.
IKM er på mandag om 2 dager. :crybaby2

Null sjanse på jeg faktisk er gravid.

Lykke til alle sammen og gratulerer til de som fikk positiv test :Heartpink

6 dpo og på dagens andre dobesøk syntes jeg å skimte litt ferskennyanse på papiret og en biiitteliten rustrød blodstripe :wideyed: Var bare på 1-2 tørk, så ingenting. Lov å håpe:rolleyes: Enda ingen symptomer, holder på å klemme ihjel puppa men nope, gjør ikke litt vondt engang :p
Det høres veeldig lovende ut :woot::woot:

Det er vel lov med håp på denne jeg fikk i dag, 12 DPO? :angelic:

Vedlegg

• IMG_20220108_070249.jpg
    IMG_20220108_070249.jpg
    1,2 MB · Visninger: 136
  • IMG_20220108_070322.jpg
    IMG_20220108_070322.jpg
    1,1 MB · Visninger: 132
Kan forresten sette meg opp på gravid, ny test i dag som var sterkere enn i går<3 følger med i denne gruppa og håper på mange positive tester! Dere er en så fin gjeng, så hadde vært koselig å fått med mange av dere med i termingruppe:D

Vedlegg

• 471A20E1-CD5A-40FF-8FCF-89FB2ECE3B8C.jpeg
    471A20E1-CD5A-40FF-8FCF-89FB2ECE3B8C.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 111
Kan forresten sette meg opp på gravid, ny test i dag som var sterkere enn i går<3 følger med i denne gruppa og håper på mange positive tester! Dere er en så fin gjeng, så hadde vært koselig å fått med mange av dere med i termingruppe:D
Gratulerer så mye ❤️

Det gjør jeg med glede :Heartred kommer etter i morgen (vil bare passere IKM først :hilarious:)

Syns denne er litt kjekk å se på når den tidlige testetrangen 4-6 dpo melder seg:hilarious::hilarious: 6 dpo i dag, har ingen symptomer:arghh: utolmodig:dead::joyful:
32D2E1AB-A0AD-4D39-A477-202196FB38F8.jpeg

I dag sov jeg til kl.11 og er fortsatt trøtt! Og veldig svingete følelser, stakkars mannen min som må holder ut med meg :happy090
10dpo, så er på tide å kjøpe en tidlig test på vei til butikken :D

Nå var det litt beige/lys brunt på truseinnlegget :sorry: Da tror jeg strekene jeg får på testene bare er skygger, og at symptomene jeg kjenner bare er mensen som er på vei. Håpløst! Nå mistet jeg alt håp her :(

Sniker. Akkurat sånn var min festeblødning. Optimistisk på dine vegne ❤️

Back
Topp