Oppblåst til de grader og ser allerede gravid ut tisser hele tiden, så om det ikke er noe denne gangen kommer jeg til å bli kjempe skuffa
Ja også murrer det noe helt grusomt mye...
Ja også murrer det noe helt grusomt mye...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres veeldig lovende ut6 dpo og på dagens andre dobesøk syntes jeg å skimte litt ferskennyanse på papiret og en biiitteliten rustrød blodstripe Var bare på 1-2 tørk, så ingenting. Lov å håpe Enda ingen symptomer, holder på å klemme ihjel puppa men nope, gjør ikke litt vondt engang
Absolutt! Denne ser jo rosa ut krysser fingrene!Det er vel lov med håp på denne jeg fikk i dag, 12 DPO?
Du er gravid!Det er vel lov med håp på denne jeg fikk i dag, 12 DPO?
GratulererKan forresten sette meg opp på gravid, ny test i dag som var sterkere enn i går<3 følger med i denne gruppa og håper på mange positive tester! Dere er en så fin gjeng, så hadde vært koselig å fått med mange av dere med i termingruppe
Hurra!! Gratulerer Det er babystrekDet er vel lov med håp på denne jeg fikk i dag, 12 DPO?
Gratulerer så myeKan forresten sette meg opp på gravid, ny test i dag som var sterkere enn i går<3 følger med i denne gruppa og håper på mange positive tester! Dere er en så fin gjeng, så hadde vært koselig å fått med mange av dere med i termingruppe
Absolutt! Håper det forsetterDet er vel lov med håp på denne jeg fikk i dag, 12 DPO?
Det gjør jeg med glede kommer etter i morgen (vil bare passere IKM først )Kan forresten sette meg opp på gravid, ny test i dag som var sterkere enn i går<3 følger med i denne gruppa og håper på mange positive tester! Dere er en så fin gjeng, så hadde vært koselig å fått med mange av dere med i termingruppe
Ser positiv ut Var det første testen din?Det er vel lov med håp på denne jeg fikk i dag, 12 DPO?
GratulererKan forresten sette meg opp på gravid, ny test i dag som var sterkere enn i går<3 følger med i denne gruppa og håper på mange positive tester! Dere er en så fin gjeng, så hadde vært koselig å fått med mange av dere med i termingruppe
Sniker. Akkurat sånn var min festeblødning. Optimistisk på dine vegne6 dpo og på dagens andre dobesøk syntes jeg å skimte litt ferskennyanse på papiret og en biiitteliten rustrød blodstripe Var bare på 1-2 tørk, så ingenting. Lov å håpe Enda ingen symptomer, holder på å klemme ihjel puppa men nope, gjør ikke litt vondt engang