⛄️IKM uke 2⛄️

Ææh! Ja kanskje jeg skal våge meg til å ta den i morgen :nailbiting: Blir enda mer ekte når det faktisk står «gravid»:D

Gleder meg til det er min tur å teste nå :hilarious: holder på å bli gal, men tar jeg en nå vet jeg jo at den er negativ.. men har såååå lyst :hilarious:

Hvis ikke kroppen min spiller meg et puss me alle de nye tegnene har jeg virkelig troa denne pp :p

Jeg testa også i kveld, 10 dpo. Ingen strek:shifty: Håper og tror at det fortsatt er håp for oss, er jo tidlig..:Heartred

Ble nemlig så sikker på at jeg var gravid i efta, da jeg bynte å grine fordi kyllingnuggetsene fra butikken ikke ble sprø i stekeovnen.. Har drømt om burger king sine nuggets i det siste, og hadde store forventninger :happy4 Kjefta til og med på samboern og beskyldte han for å ha stekt de feil..!

Ble nesten litt overrasket når testen var negativ. Prøver igjen i mårra jeg også:signs003

Huff.. Tærer på psyken å gå å vente sånn..:(
Jeg er liksom 11 dpo idag og fortsatt negativ.
fikk første mens 13/12 etter exu.. vet at eggløsning var 28/12…
Føler meg gravid og det har murra siden EL, samt at jeg griner av ingenting osv.
Håper for oss:Heartred

Gleder meg til det er min tur å teste nå :hilarious: holder på å bli gal, men tar jeg en nå vet jeg jo at den er negativ.. men har såååå lyst :hilarious:

Hvis ikke kroppen min spiller meg et puss me alle de nye tegnene har jeg virkelig troa denne pp :p

Skjønner deg såå godt! :p Jeg opplevde også nye tegn som jeg ikke har merket tidligere pp, og da slo det meg at det kan jo være at det klaffer:D Hvor mange dpo er du i dag? :happy:

Jeg måtte ta en test i dag. Altfor tidlig, men bare måtte :D Er bare 6 dpo i dag, og negativ test! Er så lenge å vente til 10 dpo!! Tar helt sikker en i morgen og :laughing002

Tempen gikk jo søren min like høyt opp som den gikk ned i går :wideyed: FF mener jeg har hatt Luteal Dip. Negativ test i dag også. Eneste kjedelige er at jeg sov igjennom alarmen da jeg pleier å ta tempen. Så kan jo være en fake dip. Men den er i det minste basert på likt antall timer søvn som jeg pleier å ha til vanlig ;)

Blir enda mer spennende de neste dagene nå. Jeg sitter pp enden av stolen i spenning :nailbiting:

D79960CC-0FAD-463D-B02B-6121E2C09C3B.jpeg

Tempen gikk jo søren min like høyt opp som den gikk ned i går :wideyed: FF mener jeg har hatt Luteal Dip. Negativ test i dag også. Eneste kjedelige er at jeg sov igjennom alarmen da jeg pleier å ta tempen. Så kan jo være en fake dip. Men den er i det minste basert på likt antall timer søvn som jeg pleier å ha til vanlig ;)

Blir enda mer spennende de neste dagene nå. Jeg sitter pp enden av stolen i spenning :nailbiting:

Vis vedlegget 374830
Spennende! Hvis det er en festedipp vil det vel ta et par dager før det vil slå ut på en test, så at den var negativ i dag synes jeg du skal ta helt med ro.

Hvilke tegn merket du? :D 6-7 hadde noen dager jeg verken tempet eller tok el tester for jeg regnet ikke med den kom så raskt :hilarious: så kan vær jeg er 7dpo i stedet for 6 :hilarious:

Ikke lenge til du kan begynne å teste nå da:D hold ut:hilarious:
Jeg svettet ekstremt mye på natten. Alt var klissvått:confused: Har skjedd 3 ganger til nå. Også har jeg hatt ømme pupper/brystvorter i 6 dager nå, pleier bare å ha rett før mensen:p

Spennende! Hvis det er en festedipp vil det vel ta et par dager før det vil slå ut på en test, så at den var negativ i dag synes jeg du skal ta helt med ro.

Jeg håper så inderlig :Heartred Jeg blir jo helt kvalm av spenningen :schocked028blir nok testing frem til TR eventuelt dukker opp nå

Vis vedlegget 374830
Du kan bruke en temp adjuster:) bruker det de få gangene jeg våkner for tidlig eller for seint:hilarious:

Jeg håper så inderlig :Heartred Jeg blir jo helt kvalm av spenningen :schocked028blir nok testing frem til TR eventuelt dukker opp nå
Jeg har vært helt sykt slapp på tempingen denne syklusen. Skylder på julen, men det er jo typisk den syklusen hvor jeg skulle teste positivt da. Jeg kaaaan jo ha gått glipp av en dipp den 1. januar. 4. januar fikk jeg en meget svak strek på tidligtest med morgenurin.

Vedlegg

• 0BAEB405-FC88-47AC-AB59-AD5CA9D05066.jpeg
    0BAEB405-FC88-47AC-AB59-AD5CA9D05066.jpeg
    400 KB · Visninger: 43
Ikke lenge til du kan begynne å teste nå da:D hold ut:hilarious:
Jeg svettet ekstremt mye på natten. Alt var klissvått:confused: Har skjedd 3 ganger til nå. Også har jeg hatt ømme pupper/brystvorter i 6 dager nå, pleier bare å ha rett før mensen:p

Ja sender du over noe viljestyrke? Har ikke åpnet pakkene fra fertil og babyplan av den enkle grunn at hvis jeg åpner pakkene starter jeg å teste :hilarious: så kan ikke sjekke at jeg har fått alt en gang :hilarious:

Her har jeg faktisk våkna kald de 2 siste morningene. Med litt sånn rar hals og litt tett nese.. puppene stikker det litt i av og til. Men sårheten på nipplene etter el gav seg for 2 dager siden..:bored:

Hmm min vanlige syklus er 25 dager, dvs at IKM er i morgen, Clue sier mandag og Flo tirsdag... Jeg merket litt murring i mage / korsrygg men har også blitt litt småuggen i dag men det kan være take - awayen fra i går ...

Får se om jeg tar en test i morgen tidlig...

Håper alle får en fin helg!

Du kan bruke en temp adjuster:) bruker det de få gangene jeg våkner for tidlig eller for seint:hilarious:

Føler ikke det har noe for seg når jeg har riktig antall timer med søvn. La meg seinere enn vanlig i går. Så den ville nok ikke vært riktig om jeg hadde tempa til vanlig tid. Jeg pleier å tempe kl. 5.15 og var ikke i seng før mellom 3-4 på natta :hungover: Gøy med søvnvansker:yuck:

Jeg har vært helt sykt slapp på tempingen denne syklusen. Skylder på julen, men det er jo typisk den syklusen hvor jeg skulle teste positivt da. Jeg kaaaan jo ha gått glipp av en dipp den 1. januar. 4. januar fikk jeg en meget svak strek på tidligtest med morgenurin.

Kan ha skjedd ja. Men det ser jo ut som du har hatt en trifasisk kurve da :D

Gratulerer, må må spiren bare sitte til termin:Heartred

Så fin tempkurve! Har du testet noe mer? :)

Så fin tempkurve! Har du testet noe mer? :)
Nei, jeg har vært så trøtt om morran at jeg glemmer det. Jeg har testet et par ganger til og synes ikke testene mine blir så mye sterkere så jeg vet ikke. Men jeg gikk tom for babyplan (hadde bare rester fra forrige syklus) og byttet til RFSU. Må nesten se hvordan det ser ut på mandag.

7 DPO og faktisk litt symptomer! (Som sikkert ikke betyr noe) Mye stikking i lysken og nesten strekk når jeg reiser meg fort, slik har det også vært i tidligere svangerskap. Den streken fra navlen og ned har blitt synlig igjen, det var første tegn på sønnen min :rolleyes: Kaffen smakte også rart i dag tidlig..

Back
Topp