⛄️IKM uke 2⛄️

Nei hos fertil. :happy:
Dette var også to pk, hvor den andre ikke var defekt. Har sendt de Mail med bilde og forklart at jeg er testetøs og aldri opplevd før:):hilarious:
Jeg sendte også e-post til billige tester. Fikk svar hvor de ba om LOT nr. på esken. Her var det MNY1050/1A.

Den er veldig positiv.!:happy::Heartred Nå holdt jeg på å skrive tissetrengt:hilarious::hilarious: siste ordet jeg leste og derfor:wtf:
Kanskje eggløsning tidligere ??
Ikke noe galt med testen når er såååå sterk!

Gratulerer!!!:love7

Kjenner meg igjen i det:hilarious: Ja, det må nok være det som har skjedd. Det ble et lite testebonanza her i går kveld med forskjellige merker for å utelukke at det var testen det var noe galt med:oops:

Takk!:love7Typisk at samboer reiste på sjøen i går, så «må» vente til han kommer hjem før jeg sier noe høyt. Kommer til å bli noen lange uker:dead:

Kjenner meg igjen i det:hilarious: Ja, det må nok være det som har skjedd. Det ble et lite testebonanza her i går kveld med forskjellige merker for å utelukke at det var testen det var noe galt med:oops:

Takk!:love7Typisk at samboer reiste på sjøen i går, så «må» vente til han kommer hjem før jeg sier noe høyt. Kommer til å bli noen lange uker:dead:
Ååå nei! :( På sjøen ja! Hvor lenge ??:Heartred
Klarer du å holde deg og lavær å si det?:wideyed::hilarious:

Kan meddele at dagens (9 dpo) tidligtest er negativ :shifty:
68B2EF9F-1FE1-4B7F-92FF-D25983CC596F.jpeg

Var på do nettopp og oppdaget el-slim lignende utflod:wideyed: har det noe for seg nå, 9dpo?

jaaa!! I dag morges var truseinnlegget mitt fullt av slimete/vannaktig utflod. Gul/hvitt. Siden jeg følte det var ganske vått og tenkte «nå kom mensen, 3 dager før IKM». Men neida. Er idag 12 dpo og fremdeles negativ test… Kan være at TR kommee veldig snart. Er det jeg troe vil skje.. Men man vet aldri. Krysser fingrene på at det er en slags tegn på svangerskap :Heartred

Ny test på utvanna ettermiddagsurin ca 9-10 dpo :happy: synes jeg ser noe på denne også:rolleyes:

Vedlegg

• 881036EF-903D-464D-9563-FACBC63CFB3E.jpeg
    881036EF-903D-464D-9563-FACBC63CFB3E.jpeg
    732,2 KB · Visninger: 111
Jeg har både Flo, Premom og FF.
Prøver å legge inn det jeg kan i dem.
MEN hva velger jeg når jeg har stikninger i ene siden av magen..?
Jeg kan ikke velger kramper, det har jeg i forbindelse med TR, og det er ikke det jeg har nå.
Murringer og stikninger, ja.
Men ikke skikkelig smerter og kramper, liksom.

Hva legger man inn?
:anyone

Ååå nei! :( På sjøen ja! Hvor lenge ??:Heartred
Klarer du å holde deg og lavær å si det?:wideyed::hilarious:

Litt usikker på hvor lang tur det blir denne gang. I utganspunktet to uker, men med litt flaks kan det vært at han kommer hjem om en ukes tid:rolleyes: Nei altså, det var det da.:smiley-ashamed005 Jeg skal i hvertfall prøve:hilarious:

Back
Topp