Jaa, det er spennende. Krysser alt jeg har! Etter at bebisen ikke klarte seg sist svangerskap så er dette alt jeg drømmer om og ønskerMen førstemann så testen sånn ut 10dpo! Så spennende)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, det er spennende. Krysser alt jeg har! Etter at bebisen ikke klarte seg sist svangerskap så er dette alt jeg drømmer om og ønskerMen førstemann så testen sånn ut 10dpo! Så spennende)
Jeg sendte også e-post til billige tester. Fikk svar hvor de ba om LOT nr. på esken. Her var det MNY1050/1A.Nei hos fertil.
Dette var også to pk, hvor den andre ikke var defekt. Har sendt de Mail med bilde og forklart at jeg er testetøs og aldri opplevd før
Begge mine var forresten defekte. Måtte sjekke den andre…Nei hos fertil.
Dette var også to pk, hvor den andre ikke var defekt. Har sendt de Mail med bilde og forklart at jeg er testetøs og aldri opplevd før
Så ergerlig og så dårlig tidspunkt å svikte på!Begge mine var forresten defekte. Måtte sjekke den andre…
Fy! Så kjipt!Begge mine var forresten defekte. Måtte sjekke den andre…
Den er veldig positiv.! Nå holdt jeg på å skrive tissetrengt siste ordet jeg leste og derfor
Kanskje eggløsning tidligere ??
Ikke noe galt med testen når er såååå sterk!
Gratulerer!!!
Ååå nei! På sjøen ja! Hvor lenge ??Kjenner meg igjen i det Ja, det må nok være det som har skjedd. Det ble et lite testebonanza her i går kveld med forskjellige merker for å utelukke at det var testen det var noe galt med
Takk!Typisk at samboer reiste på sjøen i går, så «må» vente til han kommer hjem før jeg sier noe høyt. Kommer til å bli noen lange uker
Gratulerer! Helt utrolig fantastisk følelse når det synker inn❤Begynner å synke inn litt mer nå 13 dpo
Men det er noe på den testen jo? Eller har jeg totalt strekesynKan meddele at dagens (9 dpo) tidligtest er negativ
Vis vedlegget 374800
Ser noe selvMen det er noe på den testen jo? Eller har jeg totalt strekesyn
Gjør duMen det er noe på den testen jo? Eller har jeg totalt strekesyn
Var på do nettopp og oppdaget el-slim lignende utflod har det noe for seg nå, 9dpo?
Jaaa, vent ett pr dager å så ta en nyGjør du
Ganske lik babystreken jeg hadde i oktober 2020 kom en gutt i juni 2021Ny test på utvanna ettermiddagsurin ca 9-10 dpo synes jeg ser noe på denne også
Jeg ser på nederste spennende!Noen som ser også? Strek-synet mitt er nok ødelagt etter mange måneder Eller så er det nok bare skyggere
Er enda tidlig så blir spennende å se de kommende dagene
Tusen takk Ja såå deilig å se det øker som det skal!Gratulerer! Helt utrolig fantastisk følelse når det synker inn❤
Ååå nei! På sjøen ja! Hvor lenge ??
Klarer du å holde deg og lavær å si det?