⛄️IKM uke 2⛄️

Wææææ, spotting 5 dpo.. kanskje 6 dpo.. noen som har opplevd? Var 2 dager jeg ikke tempet og heller ikke testet skikkelig etter el så kan ha vært peak dagen før.. :hilarious: trodde ikke el kom så tidlig etter kjemiske sist pp..

Men hva skjer med spottingen og en liten tempdrop i tillegg? :bored:

Høres ut som, og passer med festeblødning!
:smiley-angelic001
Håper for deg!

Blir mer og mer forkjøla, optimismen daler kjenner jeg :rolleyes: Har absolutt null symptomer på at noe annet er i gjære, men er bare 5 dpo og sannsynligheten for at noen symptomer hadde vært gravidrelatert nå er vel heller liten, så skal prøve å være realistisk å tenke at det enda er 9 dager til tanta skal komme :p

Blir mer og mer forkjøla, optimismen daler kjenner jeg :rolleyes: Har absolutt null symptomer på at noe annet er i gjære, men er bare 5 dpo og sannsynligheten for at noen symptomer hadde vært gravidrelatert nå er vel heller liten, så skal prøve å være realistisk å tenke at det enda er 9 dager til tanta skal komme :p
Hvis det er forkjølelsen din som gjør at du mister håpet, så kan du trøste deg med at jeg har vært skikkelig forkjølet og hatt litt feber fra el til typ 6-7 dpo denne gangen. Og jeg ble jo gravid:D

Hvis det er forkjølelsen din som gjør at du mister håpet, så kan du trøste deg med at jeg har vært skikkelig forkjølet og hatt litt feber fra el til typ 6-7 dpo denne gangen. Og jeg ble jo gravid:D
Lovende :smug: Men har ingen symptomer ellers heller, hadde så lite symptomer på EL også, annet enn at jeg var superkvalm på det jeg mener var EL-dag (24 timer etter positiv test, da jeg normalt sett har smerter) og nå har jeg hverken vondt i brystene eller niplene eller noe :wtf:

Lovende :smug: Men har ingen symptomer ellers heller, hadde så lite symptomer på EL også, annet enn at jeg var superkvalm på det jeg mener var EL-dag (24 timer etter positiv test, da jeg normalt sett har smerter) og nå har jeg hverken vondt i brystene eller niplene eller noe :wtf:
Hvis det er noen trøst så var jeg en sånn som kjente symptomer hveeeer pp og i dpo-land. Den pp jeg ble gravid kjente jeg niks og nada. Var sånn jeg skjønte at jeg var gravid.

Høres ut som, og passer med festeblødning!
:smiley-angelic001
Håper for deg!

Ja var det jeg begynte å lure på.. var litt lyse rødt på en måte litt utvannet når jeg var på do tidlig.. men ikke mye, når jeg stod opp var det allerede blitt "gammelt" brunt..

Aldri opplevd det før..

Ser at når jeg hadde kjemisk i sommer hadde jeg også en tempdrop 5-6 dpo.. :smiley-angelic001

Hvis det er noen trøst så var jeg en sånn som kjente symptomer hveeeer pp og i dpo-land. Den pp jeg ble gravid kjente jeg niks og nada. Var sånn jeg skjønte at jeg var gravid.
Hører flere si det, det hjelper på optimismen :) Har hatt pp'er med både masse symptomer og pp'er med ingen, så vet jo for min del at det eneste sikreste tegnet er om tanta kommer eller ikke. :rolleyes:

Sniker fra kulissene her også:oops: Jeg tror denne testen er positiv?

Vedlegg

• 8207E314-F631-4089-B428-4828BEF33518.jpeg
    8207E314-F631-4089-B428-4828BEF33518.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 149
Jeg synes jeg ser noe. Hvor mange dpo er du?

Åh håper!! Det stikker og murrer noe voldsomt i dag. Kjenner på ubehag i magen som jeg aldri har kjent på før :rolleyes: Jeg testet ikke etter EL men mtp på eggløsningsslimet så kan det være jeg er rundt 9-10 dpo. Så er jo tidlig enda!

Noen som ser også? :pompus: Strek-synet mitt er nok ødelagt etter mange måneder :hilarious: Eller så er det nok bare skyggere:rolleyes:

Er enda tidlig så blir spennende å se de kommende dagene :angelic:

Vedlegg

• 9957EF37-5D4F-4689-AB49-171EB499850A.jpeg
    9957EF37-5D4F-4689-AB49-171EB499850A.jpeg
    400 KB · Visninger: 133
Å der gikk jeg på en test smell:facepalm: jeg som ikke skulle teste. Litt nedtur, når testen er like hvit som snøen ute:sorry::meh:
20220107_115926.jpg

Var så nedtur med blanda hvit test, at jeg måtte sjekke når jeg fikk positiv test med mini, og det var på CD 26 og i dag er jeg på CD 25. Kanskje jeg skal prøve igjen i morra.

Så nå blir det sjokolade og brus til lunsj:D

Har sykt stikking i lyskeområdet, spent på om det betyr noe eller om det bare er fordi jeg er støl i ryggen etter ommøblering :hilarious:
Lenge siden jeg har lett så voldsomt etter symptomer:bookworm:

ellers så er jeg bare 5dpo og mens ventes om 6-7dagero_O dagene snegler seg avgårde… heldigvis kommer mine to eldste hjem fra pappan sin i dag:Heartred

Det pleier å få tiden i ventingen til å gå litt fortere:Heartbigred

Oi!! Jeg er og 5 dpo og merker stikkinger i lysken :D Jeg mener at jeg hadde det i forrige graviditet på denne tiden

Back
Topp