⛄️IKM uke 2⛄️

Men på den øverste ser iallfall jeg en strek :nailbiting::woot: kanskje skygge, men syns den ser rosa ut jeg :nailbiting: mener ikke å gi falske forhåpninger ellerno altså, men det er jo noe der :happy:
Ett snev av håp blir det jo, spesielt siden jeg har fått en som er helt negativ også :bored: men gøy at flere ser strek da, da er det ikke bare jeg som har blitt gal :hilarious:

Torsdags puzzle:happy:

hva driver dere med?
Vis vedlegget 374722
Puslespill!!! Har ett påbegynt liggende på kjøleskapet :hilarious: 1/5 ferdig.. det ble hakket for vanskelig for en nedstøvet pusleekspert :p

Jeg sitter i sofaen og spiser fenalår og drikker energidrikk… kan si jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid :bag:

Sniker fra kulissene. Jeg venter ikke TR før 13. januar og fikk denne midt på dagen på utvannet urin i dag. Har relativt stabile sykluser, men har aldri testet etter EL. Kan det være noe galt med testen? Tidligtest fra babyplan. Hadde ikke tenkt å teste 7 dager før TR, meeen så dumpet det plutselig en pakke med tester ned i postkassen og jeg var tissetrengt:smiley-ashamed005

63C16045-C977-4D15-9C0C-46649382D5C4.jpeg

Sniker fra kulissene. Jeg venter ikke TR før 13. januar og fikk denne midt på dagen på utvannet urin i dag. Har relativt stabile sykluser, men har aldri testet etter EL. Kan det være noe galt med testen? Tidligtest fra babyplan. Hadde ikke tenkt å teste 7 dager før TR, meeen så dumpet det plutselig en pakke med tester ned i postkassen og jeg var tissetrengt:smiley-ashamed005

Vis vedlegget 374732
Den er veldig positiv.!:happy::Heartred Nå holdt jeg på å skrive tissetrengt:hilarious::hilarious: siste ordet jeg leste og derfor:wtf:
Kanskje eggløsning tidligere ??
Ikke noe galt med testen når er såååå sterk!

Gratulerer!!!:love7

Tenkte på det, om jeg burde la vær... Men så trengte jeg noe annet enn den sola.
:hilarious:
Er ikke akkurat noen sol hele syklusen, denne passer gjennom hele.
:joyful:
Men vi trenger sola vår :hilarious::angelic:
Men digger det nye også da, når jeg endelig skjønte hvem det var :p

Vis vedlegget 374732
Veldig positiv den der! :woot: Rosa og fin strek også!

Kjenner ingenting jeg :p Sovnet på sofaen nå men det kan jeg gjøre på en «vanlig» torsdag også :hilarious: Så har jeg enda vondt i halsen og noe tett i nesa. Leste at det er litt større sjanse for at egget fester seg når kroppen er opptatt av å bekjempe forkjølelse fordi den ikke bryr seg like mye om fremmedlegemet i livmora. Håper det er hold i det, da :rolleyes:

Jeg har lest motsatt når jeg undersøkte covidvaksina når folk meldte om mensenforstyrrelser. Da var det forskning som viste til at mensenforstyrrelsene kom av at kroppen bruker all sin energi på å bygge opp immunforsvar mot virkemiddelet i vaksinen til å "gidde" å bruke tid på å sende ut hormonene som skal oppretthlolde slimhinnen. Men kan jo godt hende det funker annerledes med en vanlig forkjølelse som man allerede har et visst immunforsvar mot siden man har jo vært forkjøla minst noen ganged ila livet ;)

Har fått kvise på leppa!! Dær nede:bored: kan det være tegn på en ev graviditet:anyone

dritvondt er det hværtfall:smiley-angry017

Men til noe annet! Har omøblert hele stua og i kjøkkenskapene i går og i dag:love7
Mengden energi jeg har er enormlaughing6 DET!! Må jo bare være ett graviditetstegn:bookworm::bookworm::angelic:

Jeg har lest motsatt når jeg undersøkte covidvaksina når folk meldte om mensenforstyrrelser. Da var det forskning som viste til at mensenforstyrrelsene kom av at kroppen bruker all sin energi på å bygge opp immunforsvar mot virkemiddelet i vaksinen til å "gidde" å bruke tid på å sende ut hormonene som skal oppretthlolde slimhinnen. Men kan jo godt hende det funker annerledes med en vanlig forkjølelse som man allerede har et visst immunforsvar mot siden man har jo vært forkjøla minst noen ganged ila livet ;)
Mye mulig! Har ikke lest så mye forskning, mest på diverse forum som har henvist til forskning jeg ikke har lest selv så tar det med en klype salt! Men ser mange har god erfaring med å bli gravid selv med forkjølelse og influensa, og mange blir jo gravide selv i grisefylla så noe klarer nok kroppen å drite i uansett :D

Ok.... jeg har 3 apper, og alle sier forskjellig.
Flo sier jeg er 3 DPO, Premom sier 4 og FF sier 5 DPO.
:wacky:

I premom legger jeg inn bilde av testene.
I FF temper jeg... og jeg har skrevet positiv de to dagene jeg fikk positiv EL-test.

Tok en EL-test i stad, bare for gøy... og fortsatt var det en veldig svak strek der.
DEN SKAL JO BLI BLANK!

Så da får'n bare vente og se, da.
:wtf:

El testen blir sjelden fullstendig blank. Alltid mer eller mindre lh i omløp gjennom syklus :shy:

Testene mine er blanke igjen :sorry: så jo lyst ut en periode der, men tror nok tr kommer om et par dager. Om jeg har hatt kjemisk eller ikke vet jeg ikke, men merker jeg bryr meg lite om det nå. Jeg vil a en spire til mål:Heartpink
Trøsten er at jeg begynner på Letrozol neste syklus og henvisning til ivf er sendt. Selv om jeg helst vil klare dette uten omfattende hjelp:hungover:
Gratulerer masse til dere med positive tester!:woot::Heartred:Heartblue

Noen av dere som tisser oftere nå?
:anyone
Drakk ikke så mye idag eller mer enn normalt. Må oftere på do, annenhver time til hver tredje time ..

Hmmm … o_O

Ikke UVI, har aldri hatt det .. eller - hadde uvi når jeg var gravid med nr 3 og det var langt ut i svangerskap.

(ja jeg er heldig som nesten aldri har uvi mens venninnene mine ofte/en gang i blant får og slik som jeg forstår er det vondt, ubehagelig, svie etc)

Begynte det idag. 11 dpo.
Ikke at det nødvendigvis betyr noe, men ble bare oppmerksom på det idag.

Har ærligtalt mistet håpet at det klaffet denne gangen, vårt 3 pp. Og er forberedt på vårt 4.pp :)

Jaja men ja :dance008:dance018

Drakk ikke så mye idag eller mer enn normalt. Må oftere på do, annenhver time til hver tredje time ..

Hmmm … o_O

Ikke UVI, har aldri hatt det .. eller - hadde uvi når jeg var gravid med nr 3 og det var langt ut i svangerskap.

(ja jeg er heldig som nesten aldri har uvi mens venninnene mine ofte/en gang i blant får og slik som jeg forstår er det vondt, ubehagelig, svie etc)

Har ærligtalt mistet håpet at det klaffet denne gangen, vårt 3 pp. Og er forberedt på vårt 4.pp :)

:greet025Oftere på do og tisser jeg og :rolleyes: er på nattevakt og har måttet fly annenhver time :hilarious: Velger å tolke det positivt. Det, eller at hodet mitt spiller meg et puss. Kan vel være begge deler :happy: kan jo legge til at jeg har hatt skikkelig med mensenmurringer da. Jeg er glad for alt som kan bety noe:woot: Lever i håpet:angelic:

Hmmm … o_O

Jeg tisser oftere til vanlig fra ca 2-3 dager før mensen :oops: når vi prøvde på førstemann ble jeg like skuffet hver gang jeg fløy på do for å tisse, men negative tester :arghh: men håper det er positivt for din del :smiley-angelic001

Første lille antydning til strek, 9dpo. Har testet hver dag siden 7 dpo. De andre testene har vært helt blenda:hilarious: hååper:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20220107_062818.jpg
    20220107_062818.jpg
    1,4 MB · Visninger: 119

Hmmm … o_O

JA!! Må tisse hele tiden i dpo land. Kjæresten tuller med at jeg ikke har blære, bare et sugerør fra nyrene og ned:hilarious:

Vis vedlegget 374732
Den er positiv! Kanskje el var tidligere! Gratulerer så mye :love7

Back
Topp