⛄️IKM uke 2⛄️

Ok.... jeg har 3 apper, og alle sier forskjellig.
Flo sier jeg er 3 DPO, Premom sier 4 og FF sier 5 DPO.
:wacky:

I premom legger jeg inn bilde av testene.
I FF temper jeg... og jeg har skrevet positiv de to dagene jeg fikk positiv EL-test.

Tok en EL-test i stad, bare for gøy... og fortsatt var det en veldig svak strek der.
DEN SKAL JO BLI BLANK!

Så da får'n bare vente og se, da.
:wtf:

Last edited:
Takk for alle lykkeønskninger og omtanke fra dere:Heartred

Mensen er shit, men det er noe godt i enden!
Jeg har sendt sambo på butikken, med følgende beskjed:

A7DF207E-2C78-45B0-A860-B232D1A538CA.jpeg

Håper på masse fine 2 streker her inne! Gleder meg til å følge med:love7:love2

Kjenner murringer og en varm følelse akkurat som jeg hadde de 2 forrige gangene jeg var gravid! Altfor tidlig for å teste (6dpo), men håper det er ikke bare i hodet mitt :schocked028
Mannen vil gjerne at jeg tester med tidlig i helga, men jeg tror jeg vil heller vente til ikm. Syns det er gøy at han er mer ivrig enn meg :p

Kjenner murringer og en varm følelse akkurat som jeg hadde de 2 forrige gangene jeg var gravid! Altfor tidlig for å teste (6dpo), men håper det er ikke bare i hodet mitt :schocked028
Mannen vil gjerne at jeg tester med tidlig i helga, men jeg tror jeg vil heller vente til ikm. Syns det er gøy at han er mer ivrig enn meg :p

Oi... sånn murring og varm følelse har jeg og.
Jeg er max 5 DPO.
:wideyed:

Krysser fingre for oss alle!
:smiley-angelic001

Kjenner ingenting jeg :p Sovnet på sofaen nå men det kan jeg gjøre på en «vanlig» torsdag også :hilarious: Så har jeg enda vondt i halsen og noe tett i nesa. Leste at det er litt større sjanse for at egget fester seg når kroppen er opptatt av å bekjempe forkjølelse fordi den ikke bryr seg like mye om fremmedlegemet i livmora. Håper det er hold i det, da :rolleyes:

Er kanskje 7 dpo i morgen ❤️ Vet ikke helt men jeg skal ta en test da:p

Kjenner ingenting jeg :p Sovnet på sofaen nå men det kan jeg gjøre på en «vanlig» torsdag også :hilarious: Så har jeg enda vondt i halsen og noe tett i nesa. Leste at det er litt større sjanse for at egget fester seg når kroppen er opptatt av å bekjempe forkjølelse fordi den ikke bryr seg like mye om fremmedlegemet i livmora. Håper det er hold i det, da :rolleyes:
Trodde det var mindre sjanse når man var forkjøla jeg? :nailbiting: Da kanskje det er håp likevel :bag:

Tok en test på utvannet urin, den ble helt hvit uten skygge :nailbiting: blir så irritert på meg selv, får jo opp håpet skikkelig :mad: (den nederste er den på utvannet urin)
927A8454-6C24-482C-9065-5D1A7DE26E41.jpeg

Trodde det var mindre sjanse når man var forkjøla jeg? :nailbiting: Da kanskje det er håp likevel :bag:
Har googla om det der i hele dag (:hilarious:) og flere sier det ikke har noe å si negativt at man er syk, og kanskje heller positivt nemlig fordi immunforsvaret er mer fokusert på å bekjempe sykdom enn å støte ut fremmedlegeme (egget) :bored:

Takk til alle som delte opplevelsene sine vedrørende forskjellige symptomer tidlig i graviditeten! Blir nok å ta første test i morgen tror jeg - 11 DPO, men tror nok ikke den blir noe annet en blenda.

Takk til alle som delte opplevelsene sine vedrørende forskjellige symptomer tidlig i graviditeten! Blir nok å ta første test i morgen tror jeg - 11 DPO, men tror nok ikke den blir noe annet en blenda.
Jeg håper :smiley-angelic001

Har googla om det der i hele dag :)hilarious:) og flere sier det ikke har noe å si negativt at man er syk, og kanskje heller positivt nemlig fordi immunforsvaret er mer fokusert på å bekjempe sykdom enn å støte ut fremmedlegeme (egget) :bored:

Hvorfor i alle dager skal kroppen støte bort egget som den er skapt for å verne om?!
:arghh:

Det er så dust, det.

Hvorfor i alle dager skal kroppen støte bort egget som den er skapt for å verne om?!
:arghh:

Det er så dust, det.
Random svar, men herregud jeg skjønte ikke at du var du siden du har byttet bilde :hilarious::bag:

Random svar, men herregud jeg skjønte ikke at du var du siden du har byttet bilde :hilarious::bag:
Tenkte på det, om jeg burde la vær... Men så trengte jeg noe annet enn den sola.
:hilarious:
Er ikke akkurat noen sol hele syklusen, denne passer gjennom hele.
:joyful:

Heldigvis travelt opptatt nå etter at ferien var over. Skoledrift på rødt nivå tar opp hele arbeidsdagen og mye av kvelden. Innimellom der er det full fres med poden på 16 måneder fra vi henter han i barnehagen til hans leggetid. Flater ut på sofaen med en episode eller to nå. Fordelen er at dagene frem mot IKM går ganske fort!

Heldigvis travelt opptatt nå etter at ferien var over. Skoledrift på rødt nivå tar opp hele arbeidsdagen og mye av kvelden. Innimellom der er det full fres med poden på 16 måneder fra vi henter han i barnehagen til hans leggetid. Flater ut på sofaen med en episode eller to nå. Fordelen er at dagene frem mot IKM går ganske fort!
Det Er deilig når dagene går rimelig fort. :happy: Syns det gikk sakte i starten, men nå har det begynt å hjelpe.
Mye mulig fordi jeg har gjort mer hjemme osv, og ikke sitter å ser på klokka og tester i hue og røven:hilarious::hilarious:

Tok en test på utvannet urin, den ble helt hvit uten skygge :nailbiting: blir så irritert på meg selv, får jo opp håpet skikkelig :mad: (den nederste er den på utvannet urin)
Vis vedlegget 374713
Men på den øverste ser iallfall jeg en strek :nailbiting::woot: kanskje skygge, men syns den ser rosa ut jeg :nailbiting: mener ikke å gi falske forhåpninger ellerno altså, men det er jo noe der :happy:

Back
Topp