⛄️IKM uke 2⛄️

Oi ja daaaa kom tr med et BRAK! står på jobb, har blødd gjennom truse, stilongs OG buksa mi:sorry: Måtte ringe sjefen og si jeg måtte hjem og skifte:sorry::hilarious:

jaja, kort lutealfase og ikke baby nå, mensen allerede 11 dpo:eek:
Åååh... så kjipt!
:sorry:
Stor klem til deg!
:Heartred

Ser flere skriver de er super trøtte, er det selv og har mulighet til å sove på dagen når mini er i barnehagen da jeg er hjemmeværende. Meeeen, tross at en er super trøtt så er jeg sykt rastløs. Er det andre som er det?

Dpo land går alt for tregt. Testetrangen har meldt seg etter å ha sett alle andre teste her inne. Men så hadde jeg bestemt meg for å ikke teste før IKM, men det går jo så tregt. I tillegg har jeg ingen tidlig tester. Hvor mange dpo når dere har testet positivt med vanlig test?

Ser flere skriver de er super trøtte, er det selv og har mulighet til å sove på dagen når mini er i barnehagen da jeg er hjemmeværende. Meeeen, tross at en er super trøtt så er jeg sykt rastløs. Er det andre som er det?

Dpo land går alt for tregt. Testetrangen har meldt seg etter å ha sett alle andre teste her inne. Men så hadde jeg bestemt meg for å ikke teste før IKM, men det går jo så tregt. I tillegg har jeg ingen tidlig tester. Hvor mange dpo når dere har testet positivt med vanlig test?

Jepp, stup trøtt og rastløs.. kjempe festligt kombinasjon... :meh::hilarious:

Eier jo heller ikke tålmodighet i dpo land.. :wacky:

Jeg tok en vanlig test i dag på 12 dpo. Streken var veldig svak. Tror jeg venter til helgen med å teste noe mer.

Jepp, stup trøtt og rastløs.. kjempe festligt kombinasjon... :meh::hilarious:

Eier jo heller ikke tålmodighet i dpo land.. :wacky:

Hehe, ja den kombinasjonen er ganske festlig:hilarious::facepalm:

Jeg eier ikke tålmodighet generelt, så er ekstra moro nå i dpo land. Vil bare at onsdag neste uke kan komme og jeg kan få positiv test, orker ikke flere hormonkurer:hungover:

Ønsker dere det beste av lykke til videre jenter:Heartred Hopper inn i neste gruppe allerede:hilarious: Kommer til å snike inne her uansett, har jo fulgt dere en stund nå:love7

Det beste av lykke til deg også, i neste gruppe!
:Heartred

Dritt kveld igår og allerede en dritt dag idag!
Er 11 dpo og testen er fortsatt blenda.

igår hadde jeg hodepine og feber. idag fortsetter hodepinen men ingen feber.

Føler at det ikke klaffes denne gangen og alt er bare så dritt! :banghead: Gir opp!!!:smiley-angry019

Skjønner- tusen takk for svar! Så sånn sett er det normalt at den varierer litt da- enten man er gravid eller ei… sålenge den holder seg over CL?

jeg bruker temp primært til å bekrefte EL, men så begynner man jo å tolke lenger ut i løpet uansett- haha :D

Hehe, akkurat det samme jsg gjør :p Men etter å ha tempet i over 6mnd nå. Så tror jeg heller tempen vil holde seg høy på IKM dagen om jdg skulle vært gravid. Jeg har falt i fella ved å tolke tempen for tidlig flere ganger. Prøver å la være. Men det går liksom ikke. Får et snev av håp hver gang jeg ser noe som viker fra normalen :wtf:

Ønsker dere det beste av lykke til videre jenter:Heartred Hopper inn i neste gruppe allerede:hilarious: Kommer til å snike inne her uansett, har jo fulgt dere en stund nå:love7
Masse masse lykke til videre! :Heartred
er så kjipt å si hade når vi har Skravlet en stund.:Heartred
Ønsker deg alt det beste fremover !

Oi ja daaaa kom tr med et BRAK! står på jobb, har blødd gjennom truse, stilongs OG buksa mi:sorry: Måtte ringe sjefen og si jeg måtte hjem og skifte:sorry::hilarious:

jaja, kort lutealfase og ikke baby nå, mensen allerede 11 dpo:eek:
Neeei, så kjipt! Hater når det skjer:mad:

jeg som hadde håpa på at samtlige i denne IKM gruppa ble gravide nå, siden vi alle har kost oss i jula:bag:

håper det klaffer denne syklusen da:Heartbigred

Dere som har vært gravide mer enn en gang - er det sånn at starten på graviditeten kan være vilt forskjellig? Første gang ble jeg dårlig sykt tidlig og merket det så sykt på hele kroppen, vi snakker allerede 4-5 DPO > er det liksom sånn at jeg kan anta det ikke gikk denne gangen siden jeg ikke kjenner på noe som helst liksom?

Back
Topp