⛄️IKM uke 2⛄️

Blenda hvor test i går også her …. Kjenner mange symptomer men når testene gir 0 utslag tror jeg virkelig ikke det gikk denne gangen :sorry:
Prøve å ta meg hardt sammen her for å teste annenhver dag men ikke lett gitt :hilarious::hungover::hilarious:

10 dpo og ikke antydning til to streker :( sleit sånn med å sovne i natt siden jeg gleda meg til å teste.

Nå har magekramper og oppblåsthet dukket opp også. Men tør ikke å legge så mye i det siden jeg har det hver måned rundt denne tiden i syklusen.

Ingenting som å bli dratt rett ned på jorda igjen :shifty: Jaja, får trøste meg med at det fortsatt er tidlig. Kommer nok til å brenne av en ny test 12dpo;)

10 dpo og ikke antydning til to streker :( sleit sånn med å sovne i natt siden jeg gleda meg til å teste.

Nå har magekramper og oppblåsthet dukket opp også. Men tør ikke å legge så mye i det siden jeg har det hver måned rundt denne tiden i syklusen.

Ingenting som å bli dratt rett ned på jorda igjen :shifty: Jaja, får trøste meg med at det fortsatt er tidlig. Kommer nok til å brenne av en ny test 12dpo;)
Enda tidlig!:happy::Heartred
Jeg krysser fingrene for oss og de andre her! selv negativ idag 9-10dpo!

Jeg har hatt så leamus i det ene øyet de siste dagene at jeg blir sprø. Så husket jeg at det var noen her inne på forumet som sa at det var hennes første tegn på graviditet med alle hennes unger.;) Såååe, kvelden har gått til googling og ekstra skråblikk på tempekurven min.:D Jeg hadde såååååå lyst til å teste i dag tidlig. Men jeg stod opp samtidig som vi fikk besøk av en fremmed på befaring av huset. Følte liksom ikke at det passa å tisse på pinne mens han var der. Jeg liker å spare på urinen i tilfelle babyplan slår ut sånn at jeg kan teste i monitoren. Kan jo ikke sette den på toppen av tørketrommelen slik jeg pleier. Da ville han vel trodd at vi var rare?:laughing002

I morra blir det testdag! Rart hvordan jeg har vært så negativ denne syklusen til å plutselig bli skikkelig håpefull.:p Jeg temper, og med mindre tempen går ned i morgen så tror jeg virkelig det kan være noe altså :nailbiting:

kan jeg spørre hvor store eller små temp.forskjeller du opplever fra dag til dag? Er ikke så stødig på dette…

i går (7dpo) hadde jeg temp 36.82. I dag er den på 36.68. Er det innenfor normalen så lenge det holder seg «over linja»? Før EL har jeg gjerne temp på 36-36.20, så det er fortsatt god stigning sånn sett, men blir så usikker på om det er tegn på fallende håp allerede..

Tok ikke test til morgenen idag, siden urina mi var nesten blank :hilarious:
Måtte ta frem testen fra igår, og den bekrefter mine mistanker om skyggestrek :p
B3CFC29F-302D-42C6-B25F-B252847872E0.jpeg

I FF har jeg vært litt sløv med å logge utflod, så jeg måtte inn i dagboken for å finne igjen hvilken dag jeg hadde EL-slim.
Tenkte jeg måtte bli flinkere for å få det krysset. For før jeg gjorde det, ble det bare prikkete kryss.
Tenkte jeg var maks 3 DPO... men så kom denne:

upload_2022-1-6_9-51-20.png

:wideyed:

Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg, altså.
Så jeg bare fortsetter som jeg gjør.
Forbereder meg på at det ikke går nå heller.... tar livet med ro.
Eter vitaminer, inkl. Wild Yam, ananas, avocado og gulrot.
Og prøver å kose meg.

kan jeg spørre hvor store eller små temp.forskjeller du opplever fra dag til dag? Er ikke så stødig på dette…

i går (7dpo) hadde jeg temp 36.82. I dag er den på 36.68. Er det innenfor normalen så lenge det holder seg «over linja»? Før EL har jeg gjerne temp på 36-36.20, så det er fortsatt god stigning sånn sett, men blir så usikker på om det er tegn på fallende håp allerede..

Jeg pleier å ha det FF kaller "rocky mountains". Veldig store variasjoner fra dag til dag. Men jeg har begynt å varme opp termometeret på toppen av tunga mens jeg teller til 20. Så tar jeg den under tunga for å ta tempen. Det ser ut til å ha gjort kurven min litt mer stødig;)

Tempen min pleier å begynne droppet allerede 8 dpo også lurer den meg med en forhøyning 11/12 dpo. Så kommer den siste tempen under CL når jeg får mensen.

Jeg pleier å ha lav temperatur til FF bekrefter EL også. Men så plutselig er den oppe i 36.72 på sitt høyeste.

Vedlegg

• E90C0DD8-3019-413C-A2F0-3DE45C2D86C5.jpeg
    E90C0DD8-3019-413C-A2F0-3DE45C2D86C5.jpeg
    572,4 KB · Visninger: 48
Kjennes ut som tr er på tur i god tid før ikm, så blir spennende å se når den dukker opp. Mer vonde kramper nå på nedsiden, ikke sidene liksom. Evt så gjør tr seg klar for ankomst, for må da være merkelig hvis disse krampene her betyr baby :hungover:
Håper den holder seg borte til mandag, hvis ikke blir denne luteal fasen kort :eek: 11 dpo i dag

I FF har jeg vært litt sløv med å logge utflod, så jeg måtte inn i dagboken for å finne igjen hvilken dag jeg hadde EL-slim.
Tenkte jeg måtte bli flinkere for å få det krysset. For før jeg gjorde det, ble det bare prikkete kryss.
Tenkte jeg var maks 3 DPO... men så kom denne:

Vis vedlegget 374674

:wideyed:

Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg, altså.
Så jeg bare fortsetter som jeg gjør.
Forbereder meg på at det ikke går nå heller.... tar livet med ro.
Eter vitaminer, inkl. Wild Yam, ananas, avocado og gulrot.
Og prøver å kose meg.

Jo... forresten, for å vise når jeg fikk positiv EL-test.
upload_2022-1-6_10-6-53.png

Fler enn meg som har blitt så negative at alt er ett ork om dagen?:(

skal ikke være negativ under hele dette innlegget assa, men kjenner at husarbeid, unger og trening er ekstra slitsomt oppi testemanien:banghead::arghh:

trenger drahjelp liksom!

Idag har jeg bestemt meg!! Tatt på treningsklær, påvei ut døra, skal støvsuge og skifte på senger etterpå! Det ER ikke synd på deg!:hilarious::hilarious:

skal ikke være negativ under hele dette innlegget assa, men kjenner at husarbeid, unger og trening er ekstra slitsomt oppi testemanien:banghead::arghh:

Idag har jeg bestemt meg!! Tatt på treningsklær, påvei ut døra, skal støvsuge og skifte på senger etterpå! Det ER ikke synd på deg!:hilarious::hilarious:

Jeg kjenner meg igjen... er drit negativ til det meste.
Alt er et ork.
:bored:

Vet ikke med deg, men jeg sover mye dårligere rundt EL.
Så det har garantert mye å si.

Kjenner meg veldig igjen! Er så altoppslukende å håpe på at man er gravid, lite annet som får min fulle oppmerksomhet:p Krysser fingrene for at du får en positiv test (og resten av gjengen her inne!!) så du kan kanskje kan få litt mer positive vibber:hilarious: Meen la oss være ærlige her, altoppslukende med testing og fjern kommer jeg nok til å være godt forbi 12 uker:p

Alt er et ork.

Vet ikke med deg, men jeg sover mye dårligere om dagen.
Huff ja!
Jeg sover dårlig og kaldsvetter … drømmer sykt mye å! I natt hadde jeg mareritt:(
Vi får prøve å tenke positiv selvom det ikke er lett!
gjøre ting som får oss glade.
jeg liker å puzzle, trene og ha egentid i badekaret med musikk og noe godt på kanten:Heartred
Hva liker du?

trenger drahjelp liksom!

Alt er et ork.

Vet ikke med deg, men jeg sover mye dårligere om dagen.

Jeg kjenner på det selv, og den uka her har jeg sovet så utrolig dårlig!! Tipper det er mye av grunnen til negativiteten. Masse masse rare drømmer og dårlig kvalitet på søvn tærer nok på:p
Har vært så spent på å teste! «Åh er jeg gravid?» «vises det i dag?» «er det feil med ALLE testene heh?» :inpain:

i dag lot jeg urinen gå rett i skåla. Nå skal jeg ikke røre en eneste pinne før ikm. Håper det hjelper på søvnen også, når jeg ikke kan glede meg til å tisse på slik hcg pinne på en stund:hilarious:

Jeg pleier å ha det FF kaller "rocky mountains". Veldig store variasjoner fra dag til dag. Men jeg har begynt å varme opp termometeret på toppen av tunga mens jeg teller til 20. Så tar jeg den under tunga for å ta tempen. Det ser ut til å ha gjort kurven min litt mer stødig;)

Tempen min pleier å begynne droppet allerede 8 dpo også lurer den meg med en forhøyning 11/12 dpo. Så kommer den siste tempen under CL når jeg får mensen.

Jeg pleier å ha lav temperatur til FF bekrefter EL også. Men så plutselig er den oppe i 36.72 på sitt høyeste.
Skjønner- tusen takk for svar! Så sånn sett er det normalt at den varierer litt da- enten man er gravid eller ei… sålenge den holder seg over CL?

jeg bruker temp primært til å bekrefte EL, men så begynner man jo å tolke lenger ut i løpet uansett- haha :D

Huff ja!
Jeg sover dårlig og kaldsvetter … drømmer sykt mye å! I natt hadde jeg mareritt:(
Vi får prøve å tenke positiv selvom det ikke er lett!
gjøre ting som får oss glade.
jeg liker å puzzle, trene og ha egentid i badekaret med musikk og noe godt på kanten:Heartred
Hva liker du?

Har faktisk funnet frem puslespill selv. Synes det er veldig kos.
Samme med tiden i badekaret, det er så deilig å sitte i varmt vann.
Som regel pleier jeg å ta meg et glass vin oppi der.
Musikk må jeg ha, ja.
:Heartred
Elsker å skrive, men står litt fast nå, fordi jeg vet eksamen er rett rundt hjørnet. Så orker ikke jobbe med bøkene mine før jeg er ferdig med den. Også spiller jeg fløyte og gitar, samt synger.
Kommer til å jobbe mer med musikken også etter hvert.

Alt er liksom litt på pause nå frem mot eksamen, men den er heldigvis nå i januar... over flere dager.
Så det går fort.

trenger drahjelp liksom!

Både negativ og uten energi her... dupper av med en gang jeg sitter i ro.. sliter med å lese tråden her liksom.. :sleep011

Har faktisk funnet frem puslespill selv. Synes det er veldig kos.
Samme med tiden i badekaret, det er så deilig å sitte i varmt vann.
Som regel pleier jeg å ta meg et glass vin oppi der.
Musikk må jeg ha, ja.
:Heartred
Elsker å skrive, men står litt fast nå, fordi jeg vet eksamen er rett rundt hjørnet. Så orker ikke jobbe med bøkene mine før jeg er ferdig med den. Også spiller jeg fløyte og gitar, samt synger.
Kommer til å jobbe mer med musikken også etter hvert.

Alt er liksom litt på pause nå frem mot eksamen, men den er heldigvis nå i januar... over flere dager.
Så det går fort.

spennende med eksamen! Hva skal du opp i?:happy:
Så gøy med instrument og synging! Liker å synge selv men mest for meg selv:hilarious:

spennende med eksamen! Hva skal du opp i?:happy:
Så gøy med instrument og synging! Liker å synge selv men mest for meg selv:hilarious:

Jeg tar bare et fag; Kreativ skriving.
Drømmen er å gi ut bøker.
Men ting tar tid.
:happy:

Back
Topp