⛄️IKM uke 2⛄️

Jeg merker også jeg blir veldig påvirket nå - har tre tidlig tester, IKM er forventet man eller tirs... Så jeg tenker test lørdag, søndag og mandag... Sist fikk jeg ikke snev av strek før IKM uansett så har liksom ikke troen på å se noe før 12 DPO uansett... Men blir jo veldig keen når jeg ser folk tester positivt så tidlig!

Dette var jeg glad for å finne igjen nå, så trenger jeg ikke miste håpet helt enda:love7

Kveldens synder, 7 dpo :hilarious::hilarious: orker ikke meg selv, men ser "noe" der da. Skjønner folk tester med babyplan, er jo litt spenning å bygge på når man får skygger :hilarious:
7D6C5CF6-2F25-412F-B14F-283054318EF7.jpeg

Jeg har hatt så leamus i det ene øyet de siste dagene at jeg blir sprø. Så husket jeg at det var noen her inne på forumet som sa at det var hennes første tegn på graviditet med alle hennes unger.;) Såååe, kvelden har gått til googling og ekstra skråblikk på tempekurven min.:D Jeg hadde såååååå lyst til å teste i dag tidlig. Men jeg stod opp samtidig som vi fikk besøk av en fremmed på befaring av huset. Følte liksom ikke at det passa å tisse på pinne mens han var der. Jeg liker å spare på urinen i tilfelle babyplan slår ut sånn at jeg kan teste i monitoren. Kan jo ikke sette den på toppen av tørketrommelen slik jeg pleier. Da ville han vel trodd at vi var rare?:laughing002

I morra blir det testdag! Rart hvordan jeg har vært så negativ denne syklusen til å plutselig bli skikkelig håpefull.:p Jeg temper, og med mindre tempen går ned i morgen så tror jeg virkelig det kan være noe altså :nailbiting:

Hm.. Jeg har fått milde e.l.smerter, 1 uke før IKM. Husker jeg hadde det sist jeg var gravid, da også 1 uke før mens. *Håper håper*:love017 Må google litt nå.. og tar en e.l test i morgen for sikkerhetsskyld.

Takk gud at dagen har vært travel, så har jeg ikke hatt tid å ta el testen.. dvs jeg har en til i morgen :hilarious: da blir det 4 dpo, å vips er det 5 dpo på fredag.. helga går jo alltid fort.. ja jeg prøver å lure meg selv til å la vær å teste :hilarious::hilarious:

Flere som temper som blir skikkelig skuffa når dere har hadd en dårlig natt og tempen tuller? Eller tuller den? :bored::bookworm: Uansett så våkna jeg kl halv 5:bag:
Har fått ett hopp i tempkurven, men må vente ett helt døgn før jeg vet om den er reel:inpain::dead::hilarious:

Vedlegg

• AD683A5D-6DAE-4843-8462-A97A1B977DB7.jpeg
    AD683A5D-6DAE-4843-8462-A97A1B977DB7.jpeg
    505 KB · Visninger: 60
Huff..
9-10 dpo idag og blandahvit tidlig test fra babyplan..

Jeg tror ikke den funker jeg:hilarious::hilarious: *knis*

Neida, joda…:wtf:

Blir så oppgitt .. lyst å kjøpe meg par enheter i kveld og lene meg tilbake og slutte stresse. Men får dårlig samvittighet da å.. akkurat samme samvittighet for all testinga bak mannens hårete rygg :wideyed::hilarious::hilarious:

10dpo i dag og tror søren meg det har skjedd litt julemagi her i jula:p Krysser fingrene for at dette går veien og at den lille spiren klamrer seg fast til september<3

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 132
10dpo i dag og tror søren meg det har skjedd litt julemagi her i jula:p Krysser fingrene for at dette går veien og at den lille spiren klamrer seg fast til september<3
Åååååååå gratulerer !! :happy::Heartred
Det der er jo ikke tidlig testen engang!:love7

håper den sitter helt til september :Heartred

12 dpo og det stiger sakte, men det stiger. Holder pusten noen dager til :nailbiting::nailbiting: Må si til meg selv at det er tidlig enda!

Vedlegg

• C6934852-15A3-47F4-AA75-3F66556C4545.jpeg
    C6934852-15A3-47F4-AA75-3F66556C4545.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 110
  • 3FE30D33-FF2B-4515-9F90-550675B27D8A.jpeg
    3FE30D33-FF2B-4515-9F90-550675B27D8A.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 115
Back
Topp