⛄️IKM uke 2⛄️

Ja ser det og der var kjempe dumt! Viste streken innenfor tidsfristen eller etter? Har lært å ikke se på gravidtest etter tidsfrist.

krysser fingrene for oss og andre :Heartbigred
Jepp den kom med engang!
kan ikke vært kjemisk heller for andre typer viste negativt.:shifty::(

jaaaaa det gjør jeg ååååå:happy:

Så har vi hu venninna som skyter ut en unge i året ca...
Uten å prøve på å bli gravid engang.

Nå er nr. 7 på vei.
Hun er en av de få som vet jeg har mistet et par ganger nå. Og ennå ikke fått det til.

Er det mulig, liksom.
Veldig hyggelig for dem...
Men når blir det min tur?

Nå er nr. 7 på vei.
Hun er en av de få som vet jeg har mistet et par ganger nå. Og ennå ikke fått det til.

Er det mulig, liksom.

Huff. Skjønner det er veldig sårt!
Vet hvordan det føles..

Snart er det din tur!!! :Heartred
Vi alle her heier på hverandre! :wav

Nå er nr. 7 på vei.

Er det mulig, liksom.

åh jeg kjenner på liknende irritasjon. Trodde ikke det skulle plage meg sånn, men når et vennepar sitter og sier «ja vi rakk jo knapt å ta ut spiralen før jeg var gravid hihij» eller nå som nr 2 snart spyttes ut av hufsetufsa, så var det «åh jeg aaaaner ikke hvordan syklus jeg har jeg for jeg rakk jo ikke å finne ut av det før jeg var gravid igjen hihiih» også slenger jaggu samboeren hennes seg på og ler altså så kvalmende hjertelig med.

jeg har kanskje hatt bare 1 pp, men jeg har ventet 1 år på å i det hele tatt få begynne med prøvingen, og jada er så glad på deres vegne at, men nyheten om nr 2 var hard å svelge gitt:oops::hilarious: smålig av meg men

Jeg tisset nesten i koppen når jeg var på do nå :hilarious: 7 dpo… midt på dagen… utvannet urin :hilarious:

Nå er nr. 7 på vei.

Er det mulig, liksom.

Uff ja. Jeg skjønner hvordan det føles. Jeg har en sønn på fire år og i løpet av det siste året er det ikke mindre enn fire av mødrene i barnehagen som fikk sin første samtidig som meg som nå har fått nummer tre. Vi har prøvd på nummer to i snart to år nå. Har blitt gravid to ganger, men mistet. Også er det folk som går rundt og bare blir gravide og føder friske barn? Det virker nesten sprøtt at det går an. Og det føles urettferdig.

Huff jenter. :Heartred

Jeg håper så virkelig på at spira sitter for oss alle snart! At svømmera finner frem til egget og «pang»:talk017

meeeen over til noe annet!

hva skal dere spise idag?

Jeg smekker sammen en pizza deig så vi kan lage våre egne pizzaer idag. Er så mange forskjellige lyster og smaker så er så enkel middag. Pleier ha det fast onsdager og kose oss :happy:
De andre dagene Er det fotball og bordtennis på begge gutta.

Jeg håper så virkelig på at spira sitter for oss alle snart! At svømmera finner frem til egget og «pang»:talk017

Jeg smekker sammen en pizza deig så vi kan lage våre egne pizzaer idag. Er så mange forskjellige lyster og smaker så er så enkel middag. Pleier ha det fast onsdager og kose oss :happy:

Høres koselig ut det der med fast onsdager :)

Mannen min lager hamburger og pommfri mens jeg sitter her i stua og er kvalm av lukta. Liker maten men lukten som plager meg… Har skjedd før når jeg ikke var gravid og. Så ser ikke det som symptom her ;)

Nå er nr. 7 på vei.

Er det mulig, liksom.
Haff Jaa, hun ene min sier «det er bare å slappe av» så går det. :smiley-bounce012

åh jeg kjenner på liknende irritasjon. Trodde ikke det skulle plage meg sånn, men når et vennepar sitter og sier «ja vi rakk jo knapt å ta ut spiralen før jeg var gravid hihij» eller nå som nr 2 snart spyttes ut av hufsetufsa, så var det «åh jeg aaaaner ikke hvordan syklus jeg har jeg for jeg rakk jo ikke å finne ut av det før jeg var gravid igjen hihiih» også slenger jaggu samboeren hennes seg på og ler altså så kvalmende hjertelig med.

jeg har kanskje hatt bare 1 pp, men jeg har ventet 1 år på å i det hele tatt få begynne med prøvingen, og jada er så glad på deres vegne at, men nyheten om nr 2 var hard å svelge gitt:oops::hilarious: smålig av meg men

:sick006
Det er skikkelig urettferdig!

Snakket med hun her om det i det jeg begynte å prøve... og i det jeg drev og hadde min første kjemisk begynte hun å mistenke at hun var på vei med sin 7.
"Er jeg det, så var det ikke akkurat planlagt. Men det har vel ingen av mine vært. Er vel veldig fertil, da..."

Jeg bare "Tydeligvis".

Og jeg trudde også jeg var det.
For det gikk så lett med mine 3.
Men jeg har da brukt prevansjon når jeg ikke har prøvd, ellers hadde jeg og hatt mange.

Men nå var det MIN tur!
:arghh:

Last edited:
Uff ja. Jeg skjønner hvordan det føles. Jeg har en sønn på fire år og i løpet av det siste året er det ikke mindre enn fire av mødrene i barnehagen som fikk sin første samtidig som meg som nå har fått nummer tre. Vi har prøvd på nummer to i snart to år nå. Har blitt gravid to ganger, men mistet. Også er det folk som går rundt og bare blir gravide og føder friske barn? Det virker nesten sprøtt at det går an. Og det føles urettferdig.

Det ER urettferdig.
Skikkelig, også.
Burde vært forbeholdt de som faktisk går inn for det... og kun snille mennesker, så vi fikk bare gode mennesker igjen på denne jorden.

Meg som Gud, ass.
Stem i vei!

3 dpo, var sikker på at jeg var 4 dpo i dag!!hoppet over en dag jeg:dance018 Begynner å få litt testetrang når jeg ser positive tester her, håper det kommer mange fler:joyful::joyful::dummy::dummy1: Må holde ut til sødag:clock
Skriver under på testetrang.. Her har jeg ikke klart å holde meg :oops: for «tenk om eggløsning var før kalenderen viser» :hilarious::oops: 4 dpo idag ifølge kalender., er det mulig liksom :banghead: eier ingen kontroll :hilarious::sorry:

Haff Jaa, hun ene min sier «det er bare å slappe av» så går det. :smiley-bounce012

Da bør det gå denne gangen her, hvis alle de som sier sånt skal få rett.
Er så avslappet atte, er rent overrasket over meg selv.

Men fader.
Er litt mer som skal til enn å bare slappe av, ass.

Men så tenker jeg det at om jeg hadde blitt på vei med en gang, hadde jeg ikke følt jeg måtte jobbe noe for det.
Sånn som mine tre... de kom så lett, at jeg tok det for gitt at det skulle gå lett igjen.
Nå ser jeg det at når spiren endelig sitter kommer jeg til å juble litt ekstra.
:Heartred

Høres koselig ut det der med fast onsdager :)

Mannen min lager hamburger og pommfri mens jeg sitter her i stua og er kvalm av lukta. Liker maten men lukten som plager meg… Har skjedd før når jeg ikke var gravid og. Så ser ikke det som symptom her ;)
Ja det er veldig kos. Er så bussy alle mann de andre dagene, men spiser alltid middag sammen. Blir bare ofte litt raskere løsninger spes tirsdager og torsdager :happy::p

hamburger er en vinner her!!
Kjipt å bli kvalm av lukta da! Men kan være enig at det lukter ikke best med rått kjøtt som legger seg i olje:hilarious:

Har sååååå lyst å ta en babyplan tidlig ikveld også jeg… selvom tok en blendahvit en i dag tidlig:hilarious::hilarious::hilarious:

assa! Jeg ORKER’nte mer!:banghead::p:wideyed:

Har sååååå lyst å ta en babyplan tidlig ikveld også jeg… selvom tok en blendahvit en i dag tidlig:hilarious::hilarious::hilarious:

assa! Jeg ORKER’nte mer!:banghead::p:wideyed:
Begynner å miste det jeg og nå- jeg som så elegant stilte meg på sidelinja i går.. er så jævlig lett å trekke opp :D Når jeg leser og ser deres tester, så får jeg myst jeg og… 6 eller 7 DPO, så altfor tidlig. Tar første fredag tror jeg. Hvilken DPO anser dere som mest realistisk å faktisk få et troverdig resultat? Jeg har alltid tenkt på det som 10DPO av en eller annen grunn- selvom jeg rasjonelt sett vet at variasjonene er store; og at det både kan komme tidligere og senere…

Begynner å miste det jeg og nå- jeg som så elegant stilte meg på sidelinja i går.. er så jævlig lett å trekke opp :D Når jeg leser og ser deres tester, så får jeg myst jeg og… 6 eller 7 DPO, så altfor tidlig. Tar første fredag tror jeg. Hvilken DPO anser dere som mest realistisk å faktisk få et troverdig resultat? Jeg har alltid tenkt på det som 10DPO av en eller annen grunn- selvom jeg rasjonelt sett vet at variasjonene er store; og at det både kan komme tidligere og senere…
Jeg og tenker 10 DPO, samtidig som det og er litt tidlig.

Så koselig❤️ Godt med pizza:joyful: her blir det hjemmelaget tomatsuppe :hungry:

Back
Topp