⛄️IKM uke 2⛄️

Aaaaaaah.... har tatt en stusselig liten snus i dag.
Og etter kort tid fikk jeg dårlig magefølelse, så jeg kastet den.
Det er snart 3 timer siden.

Og nå har jeg såååå lyst på snus.
Men vet ikke om jeg tør!
Kan det være så ødeleggende for denna baby-skape-prosessen at det kan ødelegge hele greia?
:nailbiting:

Noen flere her som har slike duste laster/ uvaner?

Altså - er det mulig at mannen ble gravid i stedet for meg? :hilarious: jeg har null, niks, nada symptomer og humøret er bare sånn helt stabilt og rolig, mens han har hatt magekramper i flere dager og er helt sykt emosjonell for tiden, han kom med tårer i øynene etter et møte fordi sjefen hans var så kul liksom:hilarious:

Men vet ikke om jeg tør!
Kan det være så ødeleggende for denna baby-skape-prosessen at det kan ødelegge hele greia?

Jeg hadde, jeg røyka for tre år siden, slutta med det og begynte med snus fordi jeg skulle slutte å røyke og målet var å slutte helt. Det klarte jeg først i 2021, men har nå vært nikotinfri i 212 dager:D

Hvor skadelig det er vet jeg ikke, men det står jo skrevet over alt at man bør ha en sunn livsstil, bra vekt, ikke drikke eller bruke andre ting når man prøver å bli gravid:confused005 Det er jo ikke bra med stress heller liksom:hilarious:

Jeg hadde, jeg røyka for tre år siden, slutta med det og begynte med snus fordi jeg skulle slutte å røyke og målet var å slutte helt. Det klarte jeg først i 2021, men har nå vært nikotinfri i 212 dager:D

Hvor skadelig det er vet jeg ikke, men det står jo skrevet over alt at man bør ha en sunn livsstil, bra vekt, ikke drikke eller bruke andre ting når man prøver å bli gravid:confused005 Det er jo ikke bra med stress heller liksom:hilarious:

Nemlig... stress er nesten verre!
:hilarious:
Jeg gjorde som deg. Begynte å snuse, for å slutte med røyken.
Men har liksom ikke kommet noe lenger, da.
:smiley-ashamed004

Men vet ikke om jeg tør!

Ja..jeg tiltrekkes av sånne uvaner.. snus og kaffe soedielt. Denne gangen har jeg slutta FØR pp, og kjøper innimellom nikotinfri hvis trangen blir for sterk. Vet ikke hvor mye det har å si, men tar ingen sjanser nå. Og drikker max 1 kopp kaffe daglig. Etter dødfødsel i august så har jeg hata meg selv for slike uvaner jeg har hatt..har blitt fortalt at det 99,9% sikkert ikke hadde noe å si for hva som skjedde, men likevel. Skyldfølelsen stikker fram:(

Uansett, skjønner så godt dette suget du har..

Ja..jeg tiltrekkes av sånne uvaner.. snus og kaffe soedielt. Denne gangen har jeg slutta FØR pp, og kjøper innimellom nikotinfri hvis trangen blir for sterk. Vet ikke hvor mye det har å si, men tar ingen sjanser nå. Og drikker max 1 kopp kaffe daglig. Etter dødfødsel i august så har jeg hata meg selv for slike uvaner jeg har hatt..har blitt fortalt at det 99,9% sikkert ikke hadde noe å si for hva som skjedde, men likevel. Skyldfølelsen stikker fram:(

Uansett, skjønner så godt dette suget du har..

Så vondt å se at du har gått gjennom det... Håper den dårlige samvittigheten slipper taket med tiden.
Grusomt å måtte bære på noe sånt.
:Heartred

Jeg har gått over til koffeinfri kaffe.
Hvor får man kjøpt nikotonfri snus?

Så vondt å se at du har gått gjennom det... Håper den dårlige samvittigheten slipper taket med tiden.
Grusomt å måtte bære på noe sånt.
:Heartred

Jeg har gått over til koffeinfri kaffe.
Hvor får man kjøpt nikotonfri snus?
Koffeinfri kaffe ja! Det skal jeg kjøpe og:happy: Får kjøpt nikotinfri snus de fleste butikker. Noe som heter onico. Ellers så er det et nettsted som selger flere varianter. Snushjem heter det:knegg:

Ja..går bedre med tiden heldigvis.

Nemlig... stress er nesten verre!
:hilarious:
Jeg gjorde som deg. Begynte å snuse, for å slutte med røyken.
Men har liksom ikke kommet noe lenger, da.
:smiley-ashamed004

Jeg slutta fordi jeg satt foran pc, var nesten tom for snus og da ble jeg så sint, for jeg syns røyk var bedre enn snus, og tenkte da at «nei hvorfor i all verden ska jeg handle detta her da, som ikke gir meg samme gleden som røyken???» også var det over:hilarious: hadde ikke klart å slutte på dagen med røyk, og det var hardt uten snus et par uker, men nå går det veldig fint:happy:

Morsomt å høre deres tidligere carvings!
Lurer på hva neste blir. Hehe.

Massw gratulasjoner til de som testet positivt!!!
Hipp hurra!!!

Dagens test, 10’dpo: blendahvit…

Vi får se imorgen da.

Angående røyk/snus. Jeg røykte før og sluttet når jeg var gravid. Røykte igjen når jeg «fikk lov». Dumt hva? Alle de tre svangerskapene. Men for ca ti år siden byttet jeg fra røyking til snus. Snuser enda. Skal slutte med snus så fort jeg vet jeg er gravid igjen. Er ikke bare bare å slutte nå liksom. Huffa!

Noen som sliter med nattesvette? Våknet opp kaldsvett igår. Det samme idag. Ubehagelig. Håper det er et symptom på svangerskap og ikke noe annet.

Morsomt å høre deres tidligere carvings!
Lurer på hva neste blir. Hehe.

Massw gratulasjoner til de som testet positivt!!!
Hipp hurra!!!

Dagens test, 10’dpo: blendahvit…

Vi får se imorgen da.

Angående røyk/snus. Jeg røykte før og sluttet når jeg var gravid. Røykte igjen når jeg «fikk lov». Dumt hva? Alle de tre svangerskapene. Men for ca ti år siden byttet jeg fra røyking til snus. Snuser enda. Skal slutte med snus så fort jeg vet jeg er gravid igjen. Er ikke bare bare å slutte nå liksom. Huffa!

Noen som sliter med nattesvette? Våknet opp kaldsvett igår. Det samme idag. Ubehagelig. Håper det er et symptom på svangerskap og ikke noe annet.
Jeg også våkna opp i en dam igår og idag!:hilarious::nailbiting::wideyed:
Håper virkelig det er ett tegn.. mye utflod og murringer også:pompus: skal ikke ha mensen før mandag…
Også smakte ikke snusen og kaffen det den skulle idag heller..:wtf:
Mulig jeg ryker på en tidlig test idag igjen, men er bare 9dpo også har jeg kunn de fra babyplan her og fikk så sykt stygg skyggestrek på den sist mnd..

Men vet ikke om jeg tør!

Vet ikke hvor skadelig det er for prøvingen, men de anbefaler jo at man slutter med nikotin Siden det kan gjøre det vanskeligere. Vet ikke om det er værre med røyking.. Jeg snuste når jeg ble uplanlagtgravid, slutta på første legetime i uke 4-5. Legen sa så fin « nå har du ikke bare det selv å tenke på»:laughing002 det var i 2014. Har enda lyst på snus av å til :smiley-ashamed004

Jeg også våkna i dam igår og idag!:hilarious::nailbiting::wideyed:
Håper virkelig det er ett tegn.. mye utflod også:pompus:
Også smakte ikke snusen og kaffen det den skulle idag heller..:wtf:
Mulig jeg ryker på en tidlig test idag igjen, men er bare 9dpo også har jeg kunn de fra babyplan her og fikk så sykt stygg skyggestrek på den sist mnd.

Åh, du også! Krysser fingrene på at det er positivt med nattesvette - begynnende svangerskap!!! Har også økt utflod her. Har også de fra babyplan. Tidlig test. Men er 10’dpo og blenda idag. Er nok enda litt for tidlig. Holder motet oppe litt til. Ikke fått noe skygge strek på babyplan. Men fikk falsk positiv på CB tidlig test. Vi jublet og var så glade. Neste dag var det negativt. Det var for 2 mnd siden. (Sjekket cb etter tidsfristen, skulle ikke gjort det).

Håper de neste dagene gir oss positive tester!!

3 dpo, var sikker på at jeg var 4 dpo i dag!!hoppet over en dag jeg:dance018 Begynner å få litt testetrang når jeg ser positive tester her, håper det kommer mange fler:joyful::joyful::dummy::dummy1: Må holde ut til sødag:clock

8FA741E7-02E0-4D36-91E4-22FB3EA52DE0.jpeg
Åh, du også! Krysser fingrene på at det er positivt med nattesvette - begynnende svangerskap!!! Har også økt utflod her. Har også de fra babyplan. Tidlig test. Men er 10’dpo og blenda idag. Er nok enda litt for tidlig. Holder motet oppe litt til. Ikke fått noe skygge strek på babyplan. Men fikk falsk positiv på CB tidlig test. Vi jublet og var så glade. Neste dag var det negativt. Det var for 2 mnd siden. (Sjekket cb etter tidsfristen, skulle ikke gjort det).

Håper de neste dagene gir oss positive tester!!
Det er første gang jeg har opplevd positiv negativ test på bp sine tidlig tester assa, men jeg blei jo sint og lei meg:banghead::(:p

se bilde over her.

Håper for oss!!:Heartred

Back
Topp