Ikke gi opp håpet! Enda tidlig med 10 dpo!
Jeg skal prøve, men nå tror jeg for alvor at jeg ikke blir å teste før mens evt ikke kommer Blir bare skuffa, bedre å bare få mensen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gi opp håpet! Enda tidlig med 10 dpo!
Aaaaaaah.... har tatt en stusselig liten snus i dag.
Og etter kort tid fikk jeg dårlig magefølelse, så jeg kastet den.
Det er snart 3 timer siden.
Og nå har jeg såååå lyst på snus.
Men vet ikke om jeg tør!
Kan det være så ødeleggende for denna baby-skape-prosessen at det kan ødelegge hele greia?
Noen flere her som har slike duste laster/ uvaner?
Jeg hadde, jeg røyka for tre år siden, slutta med det og begynte med snus fordi jeg skulle slutte å røyke og målet var å slutte helt. Det klarte jeg først i 2021, men har nå vært nikotinfri i 212 dager
Hvor skadelig det er vet jeg ikke, men det står jo skrevet over alt at man bør ha en sunn livsstil, bra vekt, ikke drikke eller bruke andre ting når man prøver å bli gravid Det er jo ikke bra med stress heller liksom
Wohoo, så bra! Den digitale hadde helt sikkert vært positiv. GratulererI dag røyk tidligtesten og siden sommerfuglen fikk utslag på digital klarte jeg ikke å motstå fristelsen. Men er det ikke typisk…
Vis vedlegget 374584 Vis vedlegget 374585
Ja..jeg tiltrekkes av sånne uvaner.. snus og kaffe soedielt. Denne gangen har jeg slutta FØR pp, og kjøper innimellom nikotinfri hvis trangen blir for sterk. Vet ikke hvor mye det har å si, men tar ingen sjanser nå. Og drikker max 1 kopp kaffe daglig. Etter dødfødsel i august så har jeg hata meg selv for slike uvaner jeg har hatt..har blitt fortalt at det 99,9% sikkert ikke hadde noe å si for hva som skjedde, men likevel. Skyldfølelsen stikker framAaaaaaah.... har tatt en stusselig liten snus i dag.
Men vet ikke om jeg tør!
Kan det være så ødeleggende for denna baby-skape-prosessen at det kan ødelegge hele greia?
Ser positiv ut??!! Jeg har trua!!!I dag røyk tidligtesten og siden sommerfuglen fikk utslag på digital klarte jeg ikke å motstå fristelsen. Men er det ikke typisk…
Ja..jeg tiltrekkes av sånne uvaner.. snus og kaffe soedielt. Denne gangen har jeg slutta FØR pp, og kjøper innimellom nikotinfri hvis trangen blir for sterk. Vet ikke hvor mye det har å si, men tar ingen sjanser nå. Og drikker max 1 kopp kaffe daglig. Etter dødfødsel i august så har jeg hata meg selv for slike uvaner jeg har hatt..har blitt fortalt at det 99,9% sikkert ikke hadde noe å si for hva som skjedde, men likevel. Skyldfølelsen stikker fram
Uansett, skjønner så godt dette suget du har..
Koffeinfri kaffe ja! Det skal jeg kjøpe og Får kjøpt nikotinfri snus de fleste butikker. Noe som heter onico. Ellers så er det et nettsted som selger flere varianter. Snushjem heter detSå vondt å se at du har gått gjennom det... Håper den dårlige samvittigheten slipper taket med tiden.
Grusomt å måtte bære på noe sånt.
Jeg har gått over til koffeinfri kaffe.
Hvor får man kjøpt nikotonfri snus?
Nemlig... stress er nesten verre!
Jeg gjorde som deg. Begynte å snuse, for å slutte med røyken.
Men har liksom ikke kommet noe lenger, da.
Jeg også våkna opp i en dam igår og idag!Morsomt å høre deres tidligere carvings!
Lurer på hva neste blir. Hehe.
Massw gratulasjoner til de som testet positivt!!!
Hipp hurra!!!
Dagens test, 10’dpo: blendahvit…
Vi får se imorgen da.
Angående røyk/snus. Jeg røykte før og sluttet når jeg var gravid. Røykte igjen når jeg «fikk lov». Dumt hva? Alle de tre svangerskapene. Men for ca ti år siden byttet jeg fra røyking til snus. Snuser enda. Skal slutte med snus så fort jeg vet jeg er gravid igjen. Er ikke bare bare å slutte nå liksom. Huffa!
Noen som sliter med nattesvette? Våknet opp kaldsvett igår. Det samme idag. Ubehagelig. Håper det er et symptom på svangerskap og ikke noe annet.
Vet ikke hvor skadelig det er for prøvingen, men de anbefaler jo at man slutter med nikotin Siden det kan gjøre det vanskeligere. Vet ikke om det er værre med røyking.. Jeg snuste når jeg ble uplanlagtgravid, slutta på første legetime i uke 4-5. Legen sa så fin « nå har du ikke bare det selv å tenke på» det var i 2014. Har enda lyst på snus av å tilAaaaaaah.... har tatt en stusselig liten snus i dag.
Men vet ikke om jeg tør!
Jeg også våkna i dam igår og idag!
Håper virkelig det er ett tegn.. mye utflod også
Også smakte ikke snusen og kaffen det den skulle idag heller..
Mulig jeg ryker på en tidlig test idag igjen, men er bare 9dpo også har jeg kunn de fra babyplan her og fikk så sykt stygg skyggestrek på den sist mnd.
GratulererI dag røyk tidligtesten og siden sommerfuglen fikk utslag på digital klarte jeg ikke å motstå fristelsen. Men er det ikke typisk…
Det er første gang jeg har opplevd positiv negativ test på bp sine tidlig tester assa, men jeg blei jo sint og lei megÅh, du også! Krysser fingrene på at det er positivt med nattesvette - begynnende svangerskap!!! Har også økt utflod her. Har også de fra babyplan. Tidlig test. Men er 10’dpo og blenda idag. Er nok enda litt for tidlig. Holder motet oppe litt til. Ikke fått noe skygge strek på babyplan. Men fikk falsk positiv på CB tidlig test. Vi jublet og var så glade. Neste dag var det negativt. Det var for 2 mnd siden. (Sjekket cb etter tidsfristen, skulle ikke gjort det).
Håper de neste dagene gir oss positive tester!!
Håper så inderlig det stemmer!!!!Googlet nå! Krysser fingrene !!Vis vedlegget 374601